Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad (redigerade)
Mja mjo. Om man vill se Kirk slåss mot Picard så...

Då föredrar jag denna:

Nån´som vet vilken låt det är som spelas i denna video?

riktigt bra video! får en att verkligen längta till XI. med den låten blir filmen lätt en 5-poängare! det ska tydligen vara en låt som heter "Serenata" som "Immediate Music" skrev. den ska tydligen ha blivit komponerad av över 100 musiker tillsammans. den går att få tag på i iTunes och då under artisten "Globus" och låten kallas "Orchard Of Mines", det är tyvärr med sång då.

om man inte vill ha med sång så kan man faktiskt ladda ner filmen via en online konverterare på den här sidan. det är bara att klistra in URL-adressen till filmeni rutan och välja önskat filmformat som till exempel AVI eller MP4, man kan även välja att konvertera den till MP3 (då blir det bara ljud). när filmen är konverterad är det bara att ladda ner den och sen kan man titta på den hur mycket man vill. men vixy.net kan vara lite kinkig ibland, så ha tålamod och försök igen om det inte funkar.

Redigerad av NX-01
  • 2 veckor senare...
  • 6 månader senare...
Postad

otroligt att ingen kommit på att länka till filmerna med Ryan och Dorkman. det är fanfilmade lightsaber fighter så det heter duga, man skulle kunna tro det kom direkt ur en riktigt SW film. effekterna är riktigt bra och de har till och med anlitat en hel orkester för att göra soundtracket, ingen låg budget här inte.

min favorit!

Ryan har gjort många fler filmer, men de här är dom bästa.

Postad (redigerade)

Jag skulle ju vilja påstå att Star Trek är sci-fi :P så då får jag la först tipsa om min Youtubesida: http://www.youtube.com/user/johannalaforge (snart 50 videos!!! <ahttp://www.startrekdb.se/forum/uploads/emoticons/w00t.gif' alt=':w00t:'> *stolt* ), sen skulle jag vilja tipsa om Dayjoborchestra's fantastiska sida. Där bara MÅSTE ni kolla in "911 Trek" och de olika "Star Trek Outtakes" (speciellt Data Krupa :lol: )

Redigerad av johannalaforge
  • 1 år senare...
Postad (redigerade)

Jag gillade SG:A/Resident Evil videon :) Jag tänkte just på House of the dead- och resident evilspelen och zombiefilmer när jag såg avsnittet.

Tyvärr fattade jag aldrig vad som var så bra med Halo eller Xbox, även kallad tråklådan i vårt hushåll, så därför kan jag inte säga något om halovideon.

Jag kontrar med

NO MORE TREK!!!

Star Trek Cribs

Poolside

Star Trek Cofee House

Redigerad av RoLaren
Postad (redigerade)

Har bara spelat Halo 3 och äger inget XBox så jag är ingen fanboy. Men när jag såg denna

så var jag bara tvungen att göra någon slags tribut.

Angående SGA videon så tänkte jag detsamma när jag såg avsnittet. Jag sökte på Youtube efter något liknande men fann inget så då blev jag tvungen att göra en.

NO MORE TREK måste väl ändå vara den bästa Star Trek reklamen som gjorts

På tal om reklam. TV 6 gör ju alltid lite småroliga reklamsnuttar, i

driver de med SGA. Redigerad av Bebbe
  • 2 veckor senare...
Postad

Känns som att starship troopers sången hade kunnat passa i en star trek film... "Today is a good day to die if you know the reason why." Kanske något för en tvättäkta klingon? J.

Låten skulle passa ganska bra i en Mirror episod. Enda nackdelen är att i spegelvärlden så finns det ingen Federation.

Stargate Trek

Postad

Känns som att starship troopers sången hade kunnat passa i en star trek film... "Today is a good day to die if you know the reason why." Kanske något för en tvättäkta klingon? J.

Jo, möjligen för en klingon, men den är ju tvärt emot allt vad federationen står för, så jag har i alla fall svårt att se Picard stämma upp i den sången...

Postad

Jo, möjligen för en klingon, men den är ju tvärt emot allt vad federationen står för, så jag har i alla fall svårt att se Picard stämma upp i den sången...

Kanske Sisko under Dominion kriget.

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu
  • Skapa nytt...