Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad
Jag måste be att få protestera eftersom du motsäger dig själv. Du tycker att det är bra med nystarter då och då men vill inte ha trådar med ett par inlägg i varje. Men det är precis det man får då man tillåter folk att skapa trådar när de känner för det. Dessutom finns det ingen som kräver att du ska läsa igenom 4-5 sidor om du vill svara på något. Det är helt fritt att svara på det senaste inlägget. Jag tycker nog att vi har ett ganska bra system som det är idag och ser ingen anledning i att ändra i det. J.

okej jag var kanske lite otydlig. men vad jag menade var helt enkelt att man kanske borde nystarta lika trådar när den gamla har blivit gammal och full och kanske även har blivit lite off topic (detta är precis vad som händer här och nu när jag skriver här ;) ). men man får absolut inte starta nya trådar hela tiden, det ska bara komma en ny likadan tråd när det behövs. på så sätt får man nya fräscha trådar men utan att få 20 likadana.

Vi stänger off topic trådar för glatta livet här, när det behövs. Och vem ska i så fall bestämma när en tråd är gammal? Och när blir den gammal? Nä jag tycker nog att det är bra som vi har det... J.

• 6 månader senare...
  • 2 veckor senare...
Postad

Det är lite svårt, generellt gillar jag next generation bäst, men avsaknaden av röd råd gör att den får lite minus. Deep space nine, efter det att dominium, gillar jag också skarpt, dock känns den lite väl mkt Babylon 5 rip-off ibland, och vissa avsnitt/teman verkar vara tagna rakt av från babylon 5 (för att inte tala om karaktärerna), men det behöver ju inte vara dåligt iofs ;)

För min del blir det som följer:

1 The next generation

2 Deep space nine

3 Voyager

4 Original series

5 Enterprise

6 Animated series

..kan ju som försvar för enterprise säga att jag inte äger alla enterprise-boxarna och därmed inte sett alla avsnitt (och inte heller sett alla i kronologisk ordning). :)

Postad
Jag håller bestämt på TNG, Voyager som god tvåa.

Favoritfigurer är Data, Spock och Seven of Nine. Ser någon ett mönster? :rolleyes:

Att alla tänker så bra och vet mycket?

Postad
Det är lite svårt, generellt gillar jag next generation bäst, men avsaknaden av röd råd gör att den får lite minus. Deep space nine, efter det att dominium, gillar jag också skarpt, dock känns den lite väl mkt Babylon 5 rip-off ibland, och vissa avsnitt/teman verkar vara tagna rakt av från babylon 5 (för att inte tala om karaktärerna), men det behöver ju inte vara dåligt iofs ;)

För min del blir det som följer:

1 The next generation

2 Deep space nine

3 Voyager

4 Original series

5 Enterprise

6 Animated series

..kan ju som försvar för enterprise säga att jag inte äger alla enterprise-boxarna och därmed inte sett alla avsnitt (och inte heller sett alla i kronologisk ordning). :)

Det kanske snarare är Babylon 5 som kopierat Star Trek.

Postad
Jag håller bestämt på TNG, Voyager som god tvåa.

Favoritfigurer är Data, Spock och Seven of Nine. Ser någon ett mönster? :rolleyes:

Att alla tänker så bra och vet mycket?

Känslolösa/kalla, logiska och smarta typer ;)

• Skapa nytt...