romulanboy_ Postad 19 Januari, 2007 Rapport Postad 19 Januari, 2007 kan någon förklara lite om kriget mellen federationen och dominions??? det skulle vara uppskatat (eller ge mig en sida där det står)
everybodyknows Postad 19 Januari, 2007 Rapport Postad 19 Januari, 2007 kika in på wikipedia (wikipedia.org) och gör några sökningar på till exempel "star trek conflicts" eller "the dominion war" så hittar du nog rätt...
romulanboy_ Postad 27 Januari, 2007 Författare Rapport Postad 27 Januari, 2007 Merci men berätta istället jag är inte så bra på engelska så jag fattar kanske lite mer än hälften
Centerwall Postad 27 Januari, 2007 Rapport Postad 27 Januari, 2007 Varför inte se Deep Space Nine istället?
romulanboy_ Postad 28 Januari, 2007 Författare Rapport Postad 28 Januari, 2007 jag har inga pengar att köpa boxarna för och ingen tv-kanal DS9 går på och inget ställe där den finns att hyra så det blir lite svårt så vida du inte har andra förslag???
Centerwall Postad 28 Januari, 2007 Rapport Postad 28 Januari, 2007 jag har inga pengar att köpa boxarna för och ingen tv-kanal DS9 går på och inget ställe där den finns att hyra så det blir lite svårt så vida du inte har andra förslag??? Går att hyra via lovefilm - www.lovefilm.se
romulanboy_ Postad 28 Januari, 2007 Författare Rapport Postad 28 Januari, 2007 Tack! men vilken säsong är det ??? kriget asså
zulan Postad 28 Januari, 2007 Rapport Postad 28 Januari, 2007 Man måste nästan se hela serien för att kunna uppskatta hela konflikten fullt ut. Startar i säsong 3 skulle man väl kunna säga och trappas upp mer och mer under seriens gång.
Supreme Commander JAF Postad 31 Januari, 2007 Rapport Postad 31 Januari, 2007 Säsong 4 - 7 är väl det mesta i. Sedan finns det enstaka uppladdnings avsnitt i slutet av tng (säsong 6 o 7) och de tidigare ds9 säsongerna. J.
_starchild_ Postad 3 Februari, 2007 Rapport Postad 3 Februari, 2007 Från säsong 4 när Worf kommer och framåt skulle jag föreslå, då börjar serien bli riktigt bra och man får en bra insikt i The Dominion osv..
K´hogh son of Klintoch Postad 15 Februari, 2007 Rapport Postad 15 Februari, 2007 (redigerade) Från säsong 4 när Worf kommer och framåt skulle jag föreslå, då börjar serien bli riktigt bra och man får en bra insikt i The Dominion osv.. det startar snarare i säsong 2 när Sisko och Quark blir tillfångatagna av Jem´Hadar men Dominion nämns av och till långt tidigare Redigerad 15 Februari, 2007 av K´hogh son of Klintoch
Brunt Postad 15 Februari, 2007 Rapport Postad 15 Februari, 2007 det startar snarare i säsong 2 när Sisko och Quark blir tillfångatagna av Jem´Hadar men Dominion nämns av och till långt tidigare Fast då är det ju inte formellt sett krig. Dominion försvarar sig bara från vad de ser som ett intrång på deras område. Kriget startar när dominion börjar invadera Federationen.
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu