K´hogh son of Klintoch Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 (edited) Jag hajar väl det men om man missat honom i star trek innan så krävs det en hel del arbete att sudda ut Stuart! nja vet inte det . han är tillräckligt bra skådis för att man ska kunna koppla bort "Stue" . han gjorde även ett bra jobb i "Speed" . däremot gillade jag aldrig Harriman som kapten men jag antar att för att göra Kirk till hjälten kan kaptenen inte vara en duglig befälhavare Edited June 14, 2008 by K´hogh son of Klintoch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted June 16, 2008 Report Share Posted June 16, 2008 Nån som vet om det finns hopp för fler avsnitt från STOGM? Vore ju underbart men knappast troligt antar jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 Den som lever får se! Säg det till dem så ökar nog chansen. Men mycket hänger nog på deras budget misstänker jag. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 Så du tror att TOS-skådespelarna pallar med mer star trek? Det är ju en sådan fröjd att se dom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 (edited) Nyhet kanske? STOGAM har vunnit "Best web production award 2008"! Välförtjänt anser jag jävig som jag är Mer står att läsa på hemsidan för STOGAM. STOGAM kommer också snart att släppas i sin helhet på DVD med en del extramaterial såsom behind the scenes-bilder och trailer. Någon som kommer att köpa denna DVD? Självklart! ;) Edited August 28, 2008 by michael ricochet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarek Posted September 7, 2013 Report Share Posted September 7, 2013 Ngn ssom vet var man kan köpa denna, Off Gods and men ? Såg att en DVD fanns i Tyskland men på tyska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted September 8, 2013 Report Share Posted September 8, 2013 Här skulle jag gissa: http://www.renegade-studios.com/main/index.php?option=com_content&view=article&id=151&Itemid=188 Nu köper man dock inte filmen, vilken de inte får sälja, utan stöder uppföljaren Renegades med ett bidrag på 30 dollar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
startrek92 Posted September 14, 2013 Report Share Posted September 14, 2013 http://startrekrenegades.com/home/donate/ OBS: 15$ tillägs kostnader för sändningsavgifter. Alltså 45 dollar sammanlagt. Bör nämnas att Star Trek Renegades indiegogo kampanj samlade in ytterligare 120 tusen dollar + 200 tusen dollar som samlats in via kickstarter redan innan. Blir en intressant film Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted September 15, 2013 Report Share Posted September 15, 2013 (edited) Vill man bara se filmen är den upplagd på Youtube av skaparna. Edited September 15, 2013 by Mr Trek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts