K´hogh son of Klintoch Postad 14 Juni, 2008 Rapport Postad 14 Juni, 2008 (redigerade) Jag hajar väl det men om man missat honom i star trek innan så krävs det en hel del arbete att sudda ut Stuart! nja vet inte det . han är tillräckligt bra skådis för att man ska kunna koppla bort "Stue" . han gjorde även ett bra jobb i "Speed" . däremot gillade jag aldrig Harriman som kapten men jag antar att för att göra Kirk till hjälten kan kaptenen inte vara en duglig befälhavare Redigerad 14 Juni, 2008 av K´hogh son of Klintoch Citera
commander ricochet Postad 16 Juni, 2008 Rapport Postad 16 Juni, 2008 Nån som vet om det finns hopp för fler avsnitt från STOGM? Vore ju underbart men knappast troligt antar jag. Citera
Supreme Commander JAF Postad 17 Juni, 2008 Rapport Postad 17 Juni, 2008 Den som lever får se! Säg det till dem så ökar nog chansen. Men mycket hänger nog på deras budget misstänker jag. J. Citera
commander ricochet Postad 17 Juni, 2008 Rapport Postad 17 Juni, 2008 Så du tror att TOS-skådespelarna pallar med mer star trek? Det är ju en sådan fröjd att se dom! Citera
commander ricochet Postad 28 Augusti, 2008 Rapport Postad 28 Augusti, 2008 (redigerade) Nyhet kanske? STOGAM har vunnit "Best web production award 2008"! Välförtjänt anser jag jävig som jag är Mer står att läsa på hemsidan för STOGAM. STOGAM kommer också snart att släppas i sin helhet på DVD med en del extramaterial såsom behind the scenes-bilder och trailer. Någon som kommer att köpa denna DVD? Självklart! ;) Redigerad 28 Augusti, 2008 av michael ricochet Citera
Sarek Postad 7 September, 2013 Rapport Postad 7 September, 2013 Ngn ssom vet var man kan köpa denna, Off Gods and men ? Såg att en DVD fanns i Tyskland men på tyska Citera
Aike Postad 8 September, 2013 Rapport Postad 8 September, 2013 Här skulle jag gissa: http://www.renegade-studios.com/main/index.php?option=com_content&view=article&id=151&Itemid=188 Nu köper man dock inte filmen, vilken de inte får sälja, utan stöder uppföljaren Renegades med ett bidrag på 30 dollar. Citera
startrek92 Postad 14 September, 2013 Rapport Postad 14 September, 2013 http://startrekrenegades.com/home/donate/ OBS: 15$ tillägs kostnader för sändningsavgifter. Alltså 45 dollar sammanlagt. Bör nämnas att Star Trek Renegades indiegogo kampanj samlade in ytterligare 120 tusen dollar + 200 tusen dollar som samlats in via kickstarter redan innan. Blir en intressant film Citera
Mr Trek Postad 15 September, 2013 Rapport Postad 15 September, 2013 (redigerade) Vill man bara se filmen är den upplagd på Youtube av skaparna. Redigerad 15 September, 2013 av Mr Trek Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.