Jean-Luc Posted March 18, 2007 Report Share Posted March 18, 2007 http://www.tv6.se/index.php?option=com_con...&Itemid=890 "Kommer Star Trek Voyager eller Star Trek Enterprise visas i 6an? - Kanske" Okej, det måste ju betyda att dörrarna inte är helt stängda för star trek De e väl bara o hoppas nu då Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted March 18, 2007 Report Share Posted March 18, 2007 Voyger har vi ju redan sett på SVT så den känns inte så aktuell. Enterprises två sista säsånger vore välkomna men som jag har förstått det hela så har svt rätten att visa den serien. Nä, drömsenariot vore att dom visade DS9 som inte visats i sin helhet i svensk television än. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted March 18, 2007 Report Share Posted March 18, 2007 (edited) Ja all startrek som kan förbättras i bild och ljud är välkommet! Jag ser gärna att star trek sänds i en kanal som har "digitalt ljud". Personligen så skulle jag vilja se alla enterprise avsnitt från början i SVT och sedan dom sista återsående. Fatta inte att SVT kan visa alla avsnitten. Dom visar ju så mycket, i mina ögon, annat smalt sk*t! Edited March 18, 2007 by michael ricochet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jean-Luc Posted March 18, 2007 Author Report Share Posted March 18, 2007 Jag skulle nog gärna se Voyager Kanske att dom börjar visa sen när dom kört klart Tng repriserna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jean-Luc Posted March 22, 2007 Author Report Share Posted March 22, 2007 okej, det blir inte DS9 iaf.. http://www.tv6.se/index.php?option=com_con...&Itemid=890 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted March 23, 2007 Report Share Posted March 23, 2007 okej, det blir inte DS9 iaf.. http://www.tv6.se/index.php?option=com_con...&Itemid=890 Svårtolkat svar (eller dumt formulerad fråga). Svaret kan faktiskt vinklas till att det inte blir något mer Star Trek på 6:an under 2007 över huvud taget. För min del är DS9 det enda intressanta. ja, och så nyrestaurerade TOS förstås. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted March 23, 2007 Report Share Posted March 23, 2007 De skriver: Kommer ni att visa Star Trek DS9 efter att reprisen av TNG gått klart? Inte som det ser ut idag för 2007. De tror alltså inte på DS9 under 2007 (troligen för att de satsar så stort på Stargate-serierna just nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted March 24, 2007 Report Share Posted March 24, 2007 (edited) På ren svenska betyder det att de inte vet, än. men de lutar åt att de inte sänder den under året vilket inte är helt ologiskt med tanke på att det tar ett antal månader för tng att gå klart. Som pjotrk påpekar så har de ju satsat tungt på stargate och jag misstänker att framtida ds9 visningar beror på hur bra tittar siffror denna får. Naturligtvis påverkar tittarsiffrorna för tng också. Så genom att titta på stargate kan ni öka chansen för ds9 och andra star trek serier. Om frågan är dumt ställd är det mig ni ska skylla på... J. Edited March 24, 2007 by Supreme Comander JAF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thestargaze Posted March 24, 2007 Report Share Posted March 24, 2007 Om jag hade fått välja så skulle jag vilja att tv6 visade TOS serien. ( den nya redigerade versionen!!) Orsak? Tja, det är den första Star Trek serien och dessutom så tror jag att de finns många som inte har sett den och skulle vilja se den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supertreck Posted March 24, 2007 Report Share Posted March 24, 2007 (edited) Om jag hade fått välja så skulle jag vilja att tv6 visade TOS serien. ( den nya redigerade versionen!!) Orsak? Tja, det är den första Star Trek serien och dessutom så tror jag att de finns många som inte har sett den och skulle vilja se den. Japp. Sisst den gick på tv var väl för flera år sen när kanal5 visade Star Trek-serier för sista gången. Goda tider men tv6 är väl i allafall en bra kanal? Edited March 24, 2007 by Supertreck Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted March 24, 2007 Report Share Posted March 24, 2007 Om jag hade fått välja så skulle jag vilja att tv6 visade TOS serien. ( den nya redigerade versionen!!) Orsak? Tja, det är den första Star Trek serien och dessutom så tror jag att de finns många som inte har sett den och skulle vilja se den. Japp. Sisst den gick på tv var väl för flera år sen när kanal5 visade Star Trek-serier för sista gången. Goda tider men tv6 är väl i allafall en bra kanal? Visste inte att femman visat TOS. Blandar du inte ihop TOS och TNG nu? J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted March 24, 2007 Report Share Posted March 24, 2007 Visste inte att femman visat TOS. Blandar du inte ihop TOS och TNG nu? J. jo femman visade TOS ett tag det vet jag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted March 24, 2007 Report Share Posted March 24, 2007 Femman har visat både TOS och TNG, men de har faktiskt visat TOS fler ggr än TNG! Och TV6 en bra kanal? Nja, som helhet är det inte bra än så länge... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted March 24, 2007 Report Share Posted March 24, 2007 Japp kanal 5 har visat TOS. Kommer ihåg en gång jag var i fjällen, då ville jag stanna inne och se TOS istället för att åka skidor. :P Amerikanerna ser till att kanalens flaggskepp Glamour får sällskap av serier som Star Trek, Bröderna Cartwright och Mission Impossible. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts