Jump to content

Hopp om Star Trek på 6;an

Jean-Luc

Recommended Posts

Ja all startrek som kan förbättras i bild och ljud är välkommet! Jag ser gärna att star trek sänds i en kanal som har "digitalt ljud". Personligen så skulle jag vilja se alla enterprise avsnitt från början i SVT och sedan dom sista återsående. Fatta inte att SVT kan visa alla avsnitten. Dom visar ju så mycket, i mina ögon, annat smalt sk*t!

Edited by michael ricochet

På ren svenska betyder det att de inte vet, än. men de lutar åt att de inte sänder den under året vilket inte är helt ologiskt med tanke på att det tar ett antal månader för tng att gå klart. Som pjotrk påpekar så har de ju satsat tungt på stargate och jag misstänker att framtida ds9 visningar beror på hur bra tittar siffror denna får. Naturligtvis påverkar tittarsiffrorna för tng också. Så genom att titta på stargate kan ni öka chansen för ds9 och andra star trek serier.

Om frågan är dumt ställd är det mig ni ska skylla på... J.

Edited by Supreme Comander JAF

Om jag hade fått välja så skulle jag vilja att tv6 visade TOS serien. :) ( den nya redigerade versionen!!)

Orsak? Tja, det är den första Star Trek serien och dessutom så tror jag att de finns många som inte har sett den och skulle vilja se den.

Japp. Sisst den gick på tv var väl för flera år sen när kanal5

visade Star Trek-serier för sista gången. Goda tider men tv6 är väl i allafall en bra kanal?

Edited by Supertreck

Om jag hade fått välja så skulle jag vilja att tv6 visade TOS serien. :) ( den nya redigerade versionen!!)

Orsak? Tja, det är den första Star Trek serien och dessutom så tror jag att de finns många som inte har sett den och skulle vilja se den.

Japp. Sisst den gick på tv var väl för flera år sen när kanal5

visade Star Trek-serier för sista gången. Goda tider men tv6 är väl i allafall en bra kanal?

Visste inte att femman visat TOS. Blandar du inte ihop TOS och TNG nu? J.

Japp kanal 5 har visat TOS. Kommer ihåg en gång jag var i fjällen, då ville jag stanna inne och se TOS istället för att åka skidor. :P

Amerikanerna ser till att kanalens flaggskepp Glamour får sällskap av serier som Star Trek, Bröderna Cartwright och Mission Impossible.