Jump to content

Robbie Williams som Kirk?

Nyhet

Recommended Posts

Enligt Englands dagstidning The Daily Star och celebritetsrapportören femalefirst.co.uk är Robbie Williams, 33, aktuell för rollen som kommendör James T Kirk i den nya Star Trek-filmen!

Robbie Williams, som är en etablerad sångare, har inte mycket erfarenhet av skådespeleri, men har ändå medverkat i ett antal TV-produktioner:

• A Close Encounter with Robbie Williams (2006)
  • Robbie Williams: Intensive Care (2005)
  • The Show-Off Must Go On (2004)
  • The Robbie Williams Show (2003)
  • Robbie Williams: Nobody Someday (2002)
  • One Night with Robbie Williams (2001)

Uppgiften har inte bekräftats av andra källor, även om den återgivits av bl.a. Aftonbladet och Expressen, så vi ska nog ändå ta nyheten med en nypa salt.

Källa

[ Till originalnyheten ]

på bilden såg han bra ut, men jag tror inte att han är rätt person för jobbet. jag tycker det är bättre med en okänd person som Kirk.

jag tyckte att williams såg ut som Ben Affleck på den bilden, Affleck är min favvo skådespelare efter Nicholas Cage när det gäller actionfilmer. i sci-fi hör dock ingen av dom hemma.

En NYPA salt? Snarare än näve!!! Det kan ju bara inte vara sant. Satsa på Quinto i rollen som Spock och sedan på Williams som inte spelat seriöst skådespeleri (vad jag vet) i rollen som Kirk? Nej, detta är inte sant.

Robbie Williams is reportedly in talks to star in the new 'Star Trek' movie.

The 'Angels' singer, who is an avid sci-fi fan, is being lined-up to play Captain James T Kirk, the part made famous by William Shatner in the original TV series and subsequent films.

Robbie is having final discussions with 'Lost' creator J.J. Abrams, who is directing the as-yet untitled movie, and has already impressed the filmmaker.

Abrams said: "I think he'd be a good Captain Kirk. The Kirk in my movie is quite young, it's like the early years. But I can't comment on who we are casting just yet. Everyone will just have to wait and see."

Although the role of Captain Kirk is still up for grabs, the part of Spock has already been decided.

Från: The Post Chronicle

• Create New...