Nyhet Posted July 29, 2007 Report Share Posted July 29, 2007 Enligt Englands dagstidning The Daily Star och celebritetsrapportören femalefirst.co.uk är Robbie Williams, 33, aktuell för rollen som kommendör James T Kirk i den nya Star Trek-filmen! Robbie Williams, som är en etablerad sångare, har inte mycket erfarenhet av skådespeleri, men har ändå medverkat i ett antal TV-produktioner: A Close Encounter with Robbie Williams (2006)Robbie Williams: Intensive Care (2005)The Show-Off Must Go On (2004)The Robbie Williams Show (2003)Robbie Williams: Nobody Someday (2002)One Night with Robbie Williams (2001) Uppgiften har inte bekräftats av andra källor, även om den återgivits av bl.a. Aftonbladet och Expressen, så vi ska nog ändå ta nyheten med en nypa salt. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted July 29, 2007 Report Share Posted July 29, 2007 En sångare som Kirk? Driver du med mig? Det är väl ingen jla opera eller musical vi talar om! Då ser jag hellre patric stewart som kirk... J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted July 29, 2007 Report Share Posted July 29, 2007 på bilden såg han bra ut, men jag tror inte att han är rätt person för jobbet. jag tycker det är bättre med en okänd person som Kirk. jag tyckte att williams såg ut som Ben Affleck på den bilden, Affleck är min favvo skådespelare efter Nicholas Cage när det gäller actionfilmer. i sci-fi hör dock ingen av dom hemma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jean-Luc Posted July 29, 2007 Report Share Posted July 29, 2007 Jag hoppas det är ett skämt, och han är ju dessutom inte så mycket yngre än Matt Damon heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 29, 2007 Report Share Posted July 29, 2007 En NYPA salt? Snarare än näve!!! Det kan ju bara inte vara sant. Satsa på Quinto i rollen som Spock och sedan på Williams som inte spelat seriöst skådespeleri (vad jag vet) i rollen som Kirk? Nej, detta är inte sant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Robbie Williams is reportedly in talks to star in the new 'Star Trek' movie. The 'Angels' singer, who is an avid sci-fi fan, is being lined-up to play Captain James T Kirk, the part made famous by William Shatner in the original TV series and subsequent films. Robbie is having final discussions with 'Lost' creator J.J. Abrams, who is directing the as-yet untitled movie, and has already impressed the filmmaker. Abrams said: "I think he'd be a good Captain Kirk. The Kirk in my movie is quite young, it's like the early years. But I can't comment on who we are casting just yet. Everyone will just have to wait and see." Although the role of Captain Kirk is still up for grabs, the part of Spock has already been decided. Från: The Post Chronicle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 En NYPA salt? Snarare än näve!!! Det kan ju bara inte vara sant. Satsa på Quinto i rollen som Spock och sedan på Williams som inte spelat seriöst skådespeleri (vad jag vet) i rollen som Kirk? Nej, detta är inte sant. Det är väl inte första april va? J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Vad jag sett på nätet så har man dementerat detta rykte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorik Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Robbie Williams Rumor Not True Det var ett riktigt dåligt rykte. Tror inte alls att han hade passat i rollen som Kirk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Tack och lov för det! J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofumannen Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Puh Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Då hade nog "ALF" passat lika "bra" som Kirk. Samma hårfärg och uppkäftighet ju! :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Tack och lov för att det inte var sant, hade han spelat Kirk skulle jag vägrat se filmen av just den anledningen, man ska inte stödja sådana som honom :sjuk: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts