W T Riker Posted May 7, 2008 Report Share Posted May 7, 2008 Deep Space Nine ska börja på TV4 Science Fiction den 26/5 kl 18:10 jag som alldrig har sätt DS9 (utom några stunder då och då) tycker att det ska bli jätte roligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jean-Luc Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Deep Space Nine ska börja på TV4 Science Fiction den 26/5 kl 18:10 jag som alldrig har sätt DS9 (utom några stunder då och då) tycker att det ska bli jätte roligt Grattis till er som har TV4 Sci-fi... mummelmummel.. :arg: Ända startrek som man själv har möjlighet att se så är Tng på 6an för femtioelfte gången. Är det många här som har Tv4 sci-fi föresten? eller är det så att många vill ha bara, men få av oss har den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
W T Riker Posted May 8, 2008 Author Report Share Posted May 8, 2008 (edited) jag har (telia box via bredband) men så finns det till canal digital okså Edited May 8, 2008 by W T Riker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schwozh Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Jag har tv4 sci fi ^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drakryttare Posted May 9, 2008 Report Share Posted May 9, 2008 jag vill ha tv4 sci-fi men com hem och tv 4 kommer inte överens tidigast till hösten kommer den kanalen till com hem om den ens gör det enligt en återförsäljare jag frågade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted May 10, 2008 Report Share Posted May 10, 2008 D***** com hem elände som inte kan ta in den enda kanalen som skulle kunna få mig att köpa en box och betala för extra kanaler! J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Omega Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Äntligen lite Star Trek på denna kanal. Den kan mer än gärna få byta ut serier som "Titta han flyger" och "månbas alpha"! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
W T Riker Posted May 11, 2008 Author Report Share Posted May 11, 2008 Äntligen lite Star Trek på denna kanal. Den kan mer än gärna få byta ut serier som "Titta han flyger" och "månbas alpha"! ja jag håller med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin Posted May 12, 2008 Report Share Posted May 12, 2008 Com hem har ett mycket osnällt utbud! Det är...rackarns tarvligt av dem att inte ta in Scifi till oss! :arg: Vi är en hel del som bytt namn på Com hem till Kom igen. Deras standardutbud på tv är inte bra, och bredbandet fungerar lite si och så. Fast det kanske mest beror på just vårt hus eller område. Men det är ju lättare att gnälla på dem eller hyresbolaget än att flytta... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
W T Riker Posted May 20, 2008 Author Report Share Posted May 20, 2008 Nu är det bara 6 dagar till att det börjar!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
W T Riker Posted May 25, 2008 Author Report Share Posted May 25, 2008 nu har dom ändrat tid igen i början sa dom 18:10 sen 18:30 men idag när jag skulle kolla vilket som var sant så såg jag att det var 19:20 så den tiden är det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted May 25, 2008 Report Share Posted May 25, 2008 Enligt tvplaneten.se så sänds det första avsnittet av DS9 kl. 19:25 imorgon (26/5). Efter det så verkar det som att avsnitten kommer att sändas kl. 19:30, åtminstone den närmaste tiden. ST Databas kommer att visa vilka avsnitt som sänds på våran förstasida, under rubriken "På TV". Där kommer vi försöka så bra det går att få rätt sändningstid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
W T Riker Posted May 27, 2008 Author Report Share Posted May 27, 2008 jag såg första avsnittet igår visst var det bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsMorn Posted August 27, 2008 Report Share Posted August 27, 2008 Jag vill ha tv4 sci-fi men får inte och jag har inte råd för den delen heller men ett jättegrattis till alla er som har den. Har visserligen DS9 på DVD så jag kan se vilket avsnitt när jag vill och behöver inte vänta på att de ska komma på tv. (Har VOY för den delen med) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 ´Snart visar man Deep Space Nine på TV4 Science Fiction 24 maj klockan 9.:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 ´Snart visar man Deep Space Nine på TV4 Science Fiction 24 maj klockan 9.:) Kul för alla dom som har TV4 Sci-Fi! DS9 är sjukt bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Ja, otroligt bra, men det otroligt bra börjar i säsong 3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seven Of Nine1 Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 Har hela Star Trek Deep Space Nine serien på dvd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Alldeles förödande med 2 * VOY och 2 * DS9 varje kväll med repris på veckans avsnitt lördag-söndag. I och för sig tar VOY slut i veckan (4 avsnitt kvar) men DS9 fortsätter ett bra tag till tack och lov. Gillar serien mer och mer efter några veckors seriöst tittande, synd bara att man halkade in så sent som i säsong 5. Nåja, önskelistan är uppdaterad med en hel del Trek... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Men då har du i alla fall flera säsonger kvar att kolla på när du väl har fått all trek som står på önskelistan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Men då har du i alla fall flera säsonger kvar att kolla på när du väl har fått all trek som står på önskelistan Japp, det är planen. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts