Jump to content

DS9 på tv igen

Recommended Posts

Deep Space Nine ska börja på TV4 Science Fiction den 26/5 kl 18:10 jag som alldrig har sätt DS9 (utom några stunder då och då) tycker att det ska bli jätte roligt :w00t::w00t:

Grattis till er som har TV4 Sci-fi... mummelmummel.. :arg:

Ända startrek som man själv har möjlighet att se så är Tng på 6an för femtioelfte gången.

Är det många här som har Tv4 sci-fi föresten?

eller är det så att många vill ha bara, men få av oss har den?

Com hem har ett mycket osnällt utbud! Det är...rackarns tarvligt av dem att inte ta in Scifi till oss! :arg:

Vi är en hel del som bytt namn på Com hem till Kom igen. Deras standardutbud på tv är inte bra, och bredbandet fungerar lite si och så. Fast det kanske mest beror på just vårt hus eller område. Men det är ju lättare att gnälla på dem eller hyresbolaget än att flytta... ;) :D

• 2 weeks later...

Enligt tvplaneten.se så sänds det första avsnittet av DS9 kl. 19:25 imorgon (26/5). Efter det så verkar det som att avsnitten kommer att sändas kl. 19:30, åtminstone den närmaste tiden.

ST Databas kommer att visa vilka avsnitt som sänds på våran förstasida, under rubriken "På TV". Där kommer vi försöka så bra det går att få rätt sändningstid.

• 3 months later...

Jag vill ha tv4 sci-fi men får inte och jag har inte råd för den delen heller men ett jättegrattis till alla er som har den. Har visserligen DS9 på DVD så jag kan se vilket avsnitt när jag vill och behöver inte vänta på att de ska komma på tv. (Har VOY för den delen med)

• 1 year later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Alldeles förödande med 2 * VOY och 2 * DS9 varje kväll med repris på veckans avsnitt lördag-söndag. I och för sig tar VOY slut i veckan (4 avsnitt kvar) men DS9 fortsätter ett bra tag till tack och lov.

Gillar serien mer och mer efter några veckors seriöst tittande, synd bara att man halkade in så sent som i säsong 5.

Nåja, önskelistan är uppdaterad med en hel del Trek... :)