W T Riker Postad 7 Maj, 2008 Rapport Postad 7 Maj, 2008 Deep Space Nine ska börja på TV4 Science Fiction den 26/5 kl 18:10 jag som alldrig har sätt DS9 (utom några stunder då och då) tycker att det ska bli jätte roligt Citera
Jean-Luc Postad 8 Maj, 2008 Rapport Postad 8 Maj, 2008 Deep Space Nine ska börja på TV4 Science Fiction den 26/5 kl 18:10 jag som alldrig har sätt DS9 (utom några stunder då och då) tycker att det ska bli jätte roligt Grattis till er som har TV4 Sci-fi... mummelmummel.. :arg: Ända startrek som man själv har möjlighet att se så är Tng på 6an för femtioelfte gången. Är det många här som har Tv4 sci-fi föresten? eller är det så att många vill ha bara, men få av oss har den? Citera
W T Riker Postad 8 Maj, 2008 Författare Rapport Postad 8 Maj, 2008 (redigerade) jag har (telia box via bredband) men så finns det till canal digital okså Redigerad 8 Maj, 2008 av W T Riker Citera
drakryttare Postad 9 Maj, 2008 Rapport Postad 9 Maj, 2008 jag vill ha tv4 sci-fi men com hem och tv 4 kommer inte överens tidigast till hösten kommer den kanalen till com hem om den ens gör det enligt en återförsäljare jag frågade Citera
Supreme Commander JAF Postad 10 Maj, 2008 Rapport Postad 10 Maj, 2008 D***** com hem elände som inte kan ta in den enda kanalen som skulle kunna få mig att köpa en box och betala för extra kanaler! J. Citera
Omega Postad 11 Maj, 2008 Rapport Postad 11 Maj, 2008 Äntligen lite Star Trek på denna kanal. Den kan mer än gärna få byta ut serier som "Titta han flyger" och "månbas alpha"! Citera
W T Riker Postad 11 Maj, 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj, 2008 Äntligen lite Star Trek på denna kanal. Den kan mer än gärna få byta ut serier som "Titta han flyger" och "månbas alpha"! ja jag håller med Citera
Marvin Postad 12 Maj, 2008 Rapport Postad 12 Maj, 2008 Com hem har ett mycket osnällt utbud! Det är...rackarns tarvligt av dem att inte ta in Scifi till oss! :arg: Vi är en hel del som bytt namn på Com hem till Kom igen. Deras standardutbud på tv är inte bra, och bredbandet fungerar lite si och så. Fast det kanske mest beror på just vårt hus eller område. Men det är ju lättare att gnälla på dem eller hyresbolaget än att flytta... ;) Citera
W T Riker Postad 20 Maj, 2008 Författare Rapport Postad 20 Maj, 2008 Nu är det bara 6 dagar till att det börjar!!! Citera
W T Riker Postad 25 Maj, 2008 Författare Rapport Postad 25 Maj, 2008 nu har dom ändrat tid igen i början sa dom 18:10 sen 18:30 men idag när jag skulle kolla vilket som var sant så såg jag att det var 19:20 så den tiden är det Citera
Jocke Postad 25 Maj, 2008 Rapport Postad 25 Maj, 2008 Enligt tvplaneten.se så sänds det första avsnittet av DS9 kl. 19:25 imorgon (26/5). Efter det så verkar det som att avsnitten kommer att sändas kl. 19:30, åtminstone den närmaste tiden. ST Databas kommer att visa vilka avsnitt som sänds på våran förstasida, under rubriken "På TV". Där kommer vi försöka så bra det går att få rätt sändningstid. Citera
W T Riker Postad 27 Maj, 2008 Författare Rapport Postad 27 Maj, 2008 jag såg första avsnittet igår visst var det bra Citera
MrsMorn Postad 27 Augusti, 2008 Rapport Postad 27 Augusti, 2008 Jag vill ha tv4 sci-fi men får inte och jag har inte råd för den delen heller men ett jättegrattis till alla er som har den. Har visserligen DS9 på DVD så jag kan se vilket avsnitt när jag vill och behöver inte vänta på att de ska komma på tv. (Har VOY för den delen med) Citera
emil9898 Postad 14 Maj, 2010 Rapport Postad 14 Maj, 2010 ´Snart visar man Deep Space Nine på TV4 Science Fiction 24 maj klockan 9.:) Citera
thamupp Postad 14 Maj, 2010 Rapport Postad 14 Maj, 2010 ´Snart visar man Deep Space Nine på TV4 Science Fiction 24 maj klockan 9.:) Kul för alla dom som har TV4 Sci-Fi! DS9 är sjukt bra. Citera
Mr Trek Postad 14 Maj, 2010 Rapport Postad 14 Maj, 2010 Ja, otroligt bra, men det otroligt bra börjar i säsong 3. Citera
Seven Of Nine1 Postad 21 Juli, 2010 Rapport Postad 21 Juli, 2010 Har hela Star Trek Deep Space Nine serien på dvd Citera
O'Brien Postad 29 November, 2011 Rapport Postad 29 November, 2011 Alldeles förödande med 2 * VOY och 2 * DS9 varje kväll med repris på veckans avsnitt lördag-söndag. I och för sig tar VOY slut i veckan (4 avsnitt kvar) men DS9 fortsätter ett bra tag till tack och lov. Gillar serien mer och mer efter några veckors seriöst tittande, synd bara att man halkade in så sent som i säsong 5. Nåja, önskelistan är uppdaterad med en hel del Trek... Citera
RoLaren Postad 29 November, 2011 Rapport Postad 29 November, 2011 Men då har du i alla fall flera säsonger kvar att kolla på när du väl har fått all trek som står på önskelistan Citera
O'Brien Postad 29 November, 2011 Rapport Postad 29 November, 2011 Men då har du i alla fall flera säsonger kvar att kolla på när du väl har fått all trek som står på önskelistan Japp, det är planen. ;) Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.