Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad
Detta har kanske disskuterar innan!

Men finns det intresse för att ha en generel disskusionsforum här? Typ, Officer's Lounge! Jag tycker att jag saknar detta. :-|

Jepp, tror man har disskuterat det. Dom svarade att det inte kommer att bli så för att detta är ett ST-SciFi forum å att det redan finns en massa forum där man kan disskutera annat...men dom kanske har ändrat sig, vad vet jag?

• Svar 132
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Men finns det intresse för att ha en generel disskusionsforum här? Typ, Officer's Lounge! Jag tycker att jag saknar detta. :-|

Jepp, tror man har disskuterat det. Dom svarade att det inte kommer att bli så för att detta är ett ST-SciFi forum å att det redan finns en massa forum där man kan disskutera annat...men dom kanske har ändrat sig, vad vet jag?

Nej, vi har nog inte ändrat oss. Ge oss bra argument så kan vi alltid överväga saken igen.

Postad

Nej, vi har nog inte ändrat oss. Ge oss bra argument så kan vi alltid överväga saken igen.

Ett argument kan ju vara att ni tydligen är så snabba att stänga trådar som går utanför de linjer som ni ritat ut.

Om någon känner för att diskutera en annan film, händelse, musik eller annat som gör livet värt att leva så borde väl inte ni vara de som står ivägen? Och om man är osäker på att posta en tråd för oron att ligga utanför ovan nämnda linjer så kanske ett allmänt forum är det rätta forumet. Sen om posten hör hemma i ett av de befintliga forumen så är väl inte ni sena att förflytta tråden dit "den hör hemma"?

Vill du ha fler argument kan du ju höra av dig..... :rolleyes:

• 2 veckor senare...
Postad

Som jag många ggr tidigare nämnt, anser jag det nuvarande forumskinnet är alldeles för mörkt. Såg ett mkt snyggt skin idag. Skulle det vara möjligt att få använda det här?

Postad
Som jag många ggr tidigare nämnt, anser jag det nuvarande forumskinnet är alldeles för mörkt. Såg ett mkt snyggt skin idag. Skulle det vara möjligt att få använda det här?

Jag är medveten om att en del vill ha ett ljusare skin och har länge tänkt att göra ett, men det har inte blivit av ännu. Ska försöka titta på detta så fort som möjligt.

Kommer nog inte att lägga in det skin som du länkar till, men det är möjligt att det blir en variant av det, får se vad jag kommer på.

Först och främst så ska jag fixa i ordning jul-skinnet och lägga in det.

Eftersom att skinnen tar upp plats och vi har ett begränsat utrymme så kan jag inte lägga in hur många skin som helst.

Postad

Jag är medveten om att en del vill ha ett ljusare skin och har länge tänkt att göra ett, men det har inte blivit av ännu. Ska försöka titta på detta så fort som möjligt.

Kommer nog inte att lägga in det skin som du länkar till, men det är möjligt att det blir en variant av det, får se vad jag kommer på.

Först och främst så ska jag fixa i ordning jul-skinnet och lägga in det.

Eftersom att skinnen tar upp plats och vi har ett begränsat utrymme så kan jag inte lägga in hur många skin som helst.

Kan man lägga skinsen på en annan server än startrekdb.se? Jag kanske kan fixa lite plats...men är inte helt säker. Hur mycket plats behövs för ett skin i så fall?

Postad
Kan man lägga skinsen på en annan server än startrekdb.se? Jag kanske kan fixa lite plats...men är inte helt säker. Hur mycket plats behövs för ett skin i så fall?

Nej, tyvärr så kan inte skinnen ligga på en annan server, men tack för erbjudandet :)

Skulle kunna lägga in 10 skin men ett skin tar upp ca 150 Kb om man ska göra om allt och jag tycker att den platsen kan användas till viktigare saker (tex mer innehåll på sidan). Jag håller på med ett ljusare skin och kommer nog att bli färdig med det om 1-2 veckor. Har annat att jobba med och det tar ett tag att komma på ett bra färgschema och skapa nya bilder/knappar.

• Skapa nytt...