Gå till innehåll
Bebbe

Vad säger ni?

Rekommenderade inlägg

Vi får väl köpa till lite sovrum, en mäss, badrum.äh, vi köper en hel uppsättning av grejer. Slutligen kommer det bara att fattas en brygga och ett maskinrum.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Saxar in en av mina tidigare poster. Är imponerad över den skaparglädje som en del trekkers har.

Edit: :w00t:

star_trek_home%20cinema.jpg

Klicka på "Gary Reighn's "Star Trek" Bridge Home Theatre" för en rundtur.

Edit igen: Kolla in denna filmsalong. Imponerande hur mycket pengar en del har samt vilken skaparglädje dom har. :)

Redigerad av Tuvok

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är helt och fullständigt fantasktiskt vad fans kan ta sig till, och vilka pengar de kan lägga ner för att få vad det vill ha. Ser för övrigt ut att vara väldigt sköna stolar. Skulle inte ha något emot att se en film eller två där. Givetvis med en Cola i handen. :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag skulle lätt vilja bygga om ett rum till ett besättningsmans rum på Enterprise. Det svåra är att få till rymden som man ser från fönstrena. Får typ köpa flera plasma skärmar och mata in en dvd med rymden.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Eller en rymdplansch :D Jag önskar jag var rik.

Funkar det också, men man vill att det ska röra på sig och allt. Det bästa skulle vara att ha en vacker nebulosa utanför som man vaknar till varje morgon.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Har inte jag sett den där bion i en annan tråd, tidigare? Var det inte typ någon trekkers som byggde den och hoppades på att sälja sådana till andra trekkers för en skön slant, eller något ditåt? *osäker* J.

Jag citerade min egen post som är gjord i den här tråden.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Ser för övrigt ut att vara väldigt sköna stolar. Skulle inte ha något emot att se en film eller två där. Givetvis med en Cola i handen. :D

Dito. Fast med en Romulan Ale! :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Ser för övrigt ut att vara väldigt sköna stolar. Skulle inte ha något emot att se en film eller två där. Givetvis med en Cola i handen. :D

Dito. Fast med en Romulan Ale! :D

Skulle kunna funka. Kan även tänka mig en Bloodwine eller två.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu