Nyhet Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 Ytterligare tre bilder från Star Trek har släppts av Paramount. Den här gången är det två personbilder på Spock och Sulu samt en bättre bild på USS Kelvin. Ni kan se dem nedan. Samtidigt så rasar stora delar av den fanbaserade webbkåren, då de tidigare lovats få förstahandstitt på en mängd material. Sedan januari, då Paramounts webbansvarigsprogram startade, har inget hänt på denna sida. Två dagar i rad släpps nu material till webbplatser som betalat pengar för det, webbplatser som i de flesta fall inte har någon direkt anknytning till Star Trek (såsom MTV, UGO, Omelete, etc), och en diskussion har förts omkring detta faktum på det forum som de webbansvariga haft tillgång hos Paramount. Diskussionen har enligt uppgift varit vänlig och saklig, men Paramount har nu släckt ner diskussionen utan någon förklaring. Cinema Blend har sin åsikt klar om varför detta har skett: Paramount vill inte ha med etablerade trekkers utan vill få in nytt blod, "ni är gamla och utagerade". Vad säger ni? Kan det vara så? Diskutera i diskussionen här nedan om Paramounts tystnad gentemot trekkers. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 Vad säger man? Pengar styr... Dessutom kan man förstå att de vill locka andra grupper till filmen snarare än att satsa på de som de räknar med som självklara besökare. Det handlar ju som sagt om att bredda st och locka nya grupper av besökare... J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 Jag tror helt säkert att Paramount vill bli av med de gammla fansen och hitta nya. De vill säga. Vi som tidigare har tittat på ST ska fortsätta att titta på det, och betala stor summor för det, men vi ska inte göra vågor, och definitivt inte säga vad som är rätt eller fel. Canon är något föråldrat enligt Paramount och vi fans ska inte komma och bråka om det. För i slutänden vad vet egentligen vi. Denna attityd är bra för att driva Star Trek i graven. Vända ryggen åt de trognaste inom ST är ett givet misstag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorik Posted October 18, 2008 Report Share Posted October 18, 2008 Har hittat samma bild i en väldigt fin och hög upplösning. Bara att klicka på bilden och ta er en titt. Källa: Spoiler TV Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted October 18, 2008 Report Share Posted October 18, 2008 Jag uppdaterar vår bilddatabas med den högre upplösningen. Hittar ni fler bilder som har högre upplösning, skicka dem till mig eller någon annan i redaktionen, så lägger vi in dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted October 18, 2008 Report Share Posted October 18, 2008 intressant med den högupplösta bilden, då såg Spock mer levande ut. På den lilla såg man så klent med detaljer och han såg ut att vara av plast :blink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
logarithm Posted October 18, 2008 Report Share Posted October 18, 2008 (edited) intressant med den högupplösta bilden, då såg Spock mer levande ut. På den lilla såg man så klent med detaljer och han såg ut att vara av plast :blink: Precis vad jag tänkte, fast han ser fortfarande ganska plastig ut, även i högre upplösning. :vulcan: = plast edit: Dessutom tycker jag att ögonbrynen ser fail ut. :< Edited October 18, 2008 by logarithm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts