Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 588
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Här är svaret du var ute efter tror jag ;)

Nova-klassen, som den fick heta, hade ett par warpgondoler monterade i aktern, och skilde sig från huvuddelen av liknande skepp enbart genom sin mycket mindre storlek. Konstruktionen var ursprungligen designad som ett stödskepp till Galaxy-klassen. Senare blev den ett förslag till det som så småningom blev klassen Defiant.

Postad

Nova-klassen, som den fick heta, hade ett par warpgondoler monterade i aktern, och skilde sig från huvuddelen av liknande skepp enbart genom sin mycket mindre storlek. Konstruktionen var ursprungligen designad som ett stödskepp till Galaxy-klassen. Senare blev den ett förslag till det som så småningom blev klassen Defiant.

Du är inne på rätt spår när du nämner konstruktion och design men det är lite mer än så.

• 3 veckor senare...
Postad

Du är inne på rätt spår när du nämner konstruktion och design men det är lite mer än så.

Jag bumpar tråden och slänger in en ledtråd: Ett komplex i en bana ovanför Mars.

Postad

I Star Trek Voyager avsnitt 4, Year of Hell, har Janeway klippt av sig håret. Det verkar dock blivit en miss eller omkastning av avsnitt för det finns en episod mitt i hennes långhåriga period då hon har axellångt hår. Vilket avsnitt är det jag syftar på då?

• 5 månader senare...

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...