Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 588
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

• 2 veckor senare...
Postad

Vad för slags aktivitet ägnar sig Kirk åt när Picard träffar honom i Generations?

Han högg väl ved innan han gick in och lagade en omelett?

Japp det stämmer, ny fråga tack :)

Postad

Var det inte en tottendäringa species 8472 (är inte helt hundra på om numret är rätt :P)?

Det är korrekt siffra, de är också på sina håll kända som 'Undine' istället för namnet som Borgerna gav dem.

Din tur att fråga. :)

Ps. Vad ska "tottendäringa" betyda? Jag har verkligen ingen aning....jag antar att det är ett adjektiv? :D

Postad (redigerade)

"keep your shirt on" liutenant, your equipment will be here in the morning. är det jag minns :)

commander shrans tacksamhetsskuld till archer gör att han får problem med en sak, vikken då?

Redigerad av Nakh
  • 2 veckor senare...
Postad (redigerade)

För sent för att svara på den frågan. Jag missade tydligen att det fanns ett inlägg till. :rodna:

commander shrans tacksamhetsskuld till archer gör att han får problem med en sak, vikken då?

Möjligt svar: Hade det inte att göra med hans egna tankar, att han inte kunde sluta tänka eller drömma om det faktumet?

Redigerad av Lord Di Lego
Postad

(Hej, hej :))

Det var väl Breen som gick in i kriget på dominions sida och anföll jorden?

om det var rätt så kommer en ny fråga: Trip var inte nöjd med att hamna i historieböckerna för att han var först med något. Vad var han först med?

Postad

Ressikan Flute. Tänkte köpa en replica av en sådan.

Vem skrev avsnittet Threshold och gjorde även en tV-serie senare med samma namn. Brent Spiner var en av huvudrollsinnehavarna i serien.

Postad (redigerade)

Ny Fråga: Vem ber Worf att sponsra dennes ansökan till Starfleet Academy?

(Hej, hej :))

Hej. Välkommen. Jag glömde av det i mitt tidigare inlägg. :)

Presentera dig gärna om du känner för det och var inte rädd för att skriva om du hittar intressanta trådar eller diskussioner. ;)

Redigerad av Lord Di Lego

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...