Jump to content

Tredje Star Trek-trailern är här

Nyhet

Recommended Posts

star_trek_xi_superliten.jpg Nu har äntligen den tredje Star Trek-trailern kommit. Den är 2 minuter lång och fokuserar mer på filmens episka berättelse än på actionscener och jag måste säga att mitt hjärta började bulta lite extra för filmen, något som inte tidigare har skett vid de olika trailers som dykt upp. Den finns nu lite här och var att se, bl.a. via länken nedan. Det är 62 dagar kvar...

Redigering: Den ny trailern går nu även att se högupplöst via Apple.Com.

Källa

[ Till originalnyheten ]

WOW! Nu kommer jag längta ihjäl mig alla resterande 62 dagar. Dreglet fyller ju hela huset!

Den här trailern var ju superb! Äntligen en trailer för oss som redan är bitna av Trek-monstret. Gissar att många som är negativa mot filmen kommer att ändra sig nu.

Gå in på filmens hemsida htttp://www.startrekmovie.com/ och hoppa över trailern sen får ni nu höra en ny underbar(enlig mig) musik. Jag tyckte den var så bra att jag gjorde den till ett förminskad fönster så att jag kan lyssna hela tiden.

Har sett trailern nu och det enda den gjorde var att ytterligare förstärka mina farhågor om att filmen kommer att vara värdelös. <_<

Tur att jag att det finns andra promos och trailers att se på. Här får du den första för TNG från 1987

(Tycker dock att man framställer EaF som ganska actionfyllt :D )

Man kan även se trailern på Aftonbladets webbupplaga (idag). Enligt Aftonbladet kommer filmen att heta "Star Trek: Zero". Jag kollade upp, och det verkar vara arbetsnamnet på produktionen. Återstår att se om den får någon annan titel än bara "Star Trek" när filmen släpps.

Tur att jag att det finns andra promos och trailers att se på. Här får du den första för TNG från 1987

^_^

Jag har sett många trailers för många filmer och brukar kunna skapa mig en ganska bra bild av hur den slutliga produkten kommer att bli. Kanske inte själva handlingen men i alla fall känslan i filmen vilken för mig är halva upplevelsen.

Kanske låter jag fruktansvärt negativ så fort jag kommenterar filmen men med den senaste besvikelsen i form av Nemesis plus den uppfattning jag har fått av den nya så känns det inte som att det kommer bli något bra. Förhoppningsvis har jag dock helt fel.

Man kan även se trailern på Aftonbladets webbupplaga (idag). Enligt Aftonbladet kommer filmen att heta "Star Trek: Zero". Jag kollade upp, och det verkar vara arbetsnamnet på produktionen. Återstår att se om den får någon annan titel än bara "Star Trek" när filmen släpps.

Eftersom aftonbladet går på de enklaste spökfilms trick från Sun så tror jag mer på stdb än dem. J.

^_^

Jag har sett många trailers för många filmer och brukar kunna skapa mig en ganska bra bild av hur den slutliga produkten kommer att bli. Kanske inte själva handlingen men i alla fall känslan i filmen vilken för mig är halva upplevelsen.

Kanske låter jag fruktansvärt negativ så fort jag kommenterar filmen men med den senaste besvikelsen i form av Nemesis plus den uppfattning jag har fått av den nya så känns det inte som att det kommer bli något bra. Förhoppningsvis har jag dock helt fel.

Det är direkt dumt att jämföra med en 30 år gammal trailer. Ny tid, nya mått. Som sagt är trailers är gjorda på helt annorlunda sett nu.

^_^

Det är direkt dumt att jämföra med en 30 år gammal trailer. Ny tid, nya mått. Som sagt är trailers är gjorda på helt annorlunda sett nu.

Jo, jag vet. Trailern för TMP tog jag med mest för skoj skull. :) Jag står dock fortfarande fast vid det jag skrev.

• Create New...