Nyhet Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Nu har äntligen den tredje Star Trek-trailern kommit. Den är 2 minuter lång och fokuserar mer på filmens episka berättelse än på actionscener och jag måste säga att mitt hjärta började bulta lite extra för filmen, något som inte tidigare har skett vid de olika trailers som dykt upp. Den finns nu lite här och var att se, bl.a. via länken nedan. Det är 62 dagar kvar... Redigering: Den ny trailern går nu även att se högupplöst via Apple.Com. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Den var bäst hittills! Helt klart! Huu det var nästan otäckt med den scenen "med det stora vapnet"!(vill inte spoila trailern) Jag blev i alla fall mer sugen nu på att se filmen! Den kommer att gå riktigt bra är jag övertygad om! Folk har längtat efter star trek nu OCH den är helt enkelt häftig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Låter spännande. Jag har väntat på en trailer som inte enbart är action. Får ta en titt på den när jag kommer hem från jobbet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Wow. Det här var häftigt och tar Star Trek-filmerna till en helt ny nivå. Angående planeten som sprängs i trailern se spoilertråden för spekulationer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Me likey, me likey a lot! Man får känslan utav att det här blir en episk film på något sätt. Kanske blir det något till och med Star Wars fans kan uppskatta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 WOW! Nu kommer jag längta ihjäl mig alla resterande 62 dagar. Dreglet fyller ju hela huset! Den här trailern var ju superb! Äntligen en trailer för oss som redan är bitna av Trek-monstret. Gissar att många som är negativa mot filmen kommer att ändra sig nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Den här får en att rysa. Jag tyckte de andra trailerna var bra men den här får en verkligen att vilja se filmen! (I och för sig ville jag det redan innan men nu vill jag det ännu mer!). J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Har sett trailern nu och det enda den gjorde var att ytterligare förstärka mina farhågor om att filmen kommer att vara värdelös. <_< Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Gå in på filmens hemsida htttp://www.startrekmovie.com/ och hoppa över trailern sen får ni nu höra en ny underbar(enlig mig) musik. Jag tyckte den var så bra att jag gjorde den till ett förminskad fönster så att jag kan lyssna hela tiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Jag satt med gåshud under hela trailern! Det här kan ju bli en episk Star Trek-film... (... kan lova att något stort är på gång) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Ja den fick en sannerligen att rysa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Har sett trailern nu och det enda den gjorde var att ytterligare förstärka mina farhågor om att filmen kommer att vara värdelös. <_< Tur att jag att det finns andra promos och trailers att se på. Här får du den första för TNG från 1987 (Tycker dock att man framställer EaF som ganska actionfyllt ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Trailers brukar alltid vara ganska actionfyllda för att kunna fånga en på kort tid. Så att trailersarna för den nya filmen är fullproppade med action betyder ej att filmen får det utfallet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Just precis. Den nya filmen kommer inte vara den rushen den nya trailern var. Även de som är skeptiska kanske ändrar sig när de ser filmen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Man kan även se trailern på Aftonbladets webbupplaga (idag). Enligt Aftonbladet kommer filmen att heta "Star Trek: Zero". Jag kollade upp, och det verkar vara arbetsnamnet på produktionen. Återstår att se om den får någon annan titel än bara "Star Trek" när filmen släpps. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Jag tror inte det. I sånt fall borde promotionmaterial, trailers och filmens hemsida även haft med Zero. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Tur att jag att det finns andra promos och trailers att se på. Här får du den första för TNG från 1987 (Tycker dock att man framställer EaF som ganska actionfyllt ) ^_^ Jag har sett många trailers för många filmer och brukar kunna skapa mig en ganska bra bild av hur den slutliga produkten kommer att bli. Kanske inte själva handlingen men i alla fall känslan i filmen vilken för mig är halva upplevelsen. Kanske låter jag fruktansvärt negativ så fort jag kommenterar filmen men med den senaste besvikelsen i form av Nemesis plus den uppfattning jag har fått av den nya så känns det inte som att det kommer bli något bra. Förhoppningsvis har jag dock helt fel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starblind Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Vilken trailer..känns jättebra Börja längta ännu mer till premiären Tycker ändå att, jag som är van med de gamla rollerna, att det känns det lite skumt med nya skådespelare. :blink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Man kan även se trailern på Aftonbladets webbupplaga (idag). Enligt Aftonbladet kommer filmen att heta "Star Trek: Zero". Jag kollade upp, och det verkar vara arbetsnamnet på produktionen. Återstår att se om den får någon annan titel än bara "Star Trek" när filmen släpps. Eftersom aftonbladet går på de enklaste spökfilms trick från Sun så tror jag mer på stdb än dem. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Tur att jag att det finns andra promos och trailers att se på. Här får du den första för TNG från 1987 (Tycker dock att man framställer EaF som ganska actionfyllt ) ^_^ Jag har sett många trailers för många filmer och brukar kunna skapa mig en ganska bra bild av hur den slutliga produkten kommer att bli. Kanske inte själva handlingen men i alla fall känslan i filmen vilken för mig är halva upplevelsen. Kanske låter jag fruktansvärt negativ så fort jag kommenterar filmen men med den senaste besvikelsen i form av Nemesis plus den uppfattning jag har fått av den nya så känns det inte som att det kommer bli något bra. Förhoppningsvis har jag dock helt fel. Det är direkt dumt att jämföra med en 30 år gammal trailer. Ny tid, nya mått. Som sagt är trailers är gjorda på helt annorlunda sett nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borgmi Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Åh! Det där var lovande, inte bara actionfyllt. Jag gillar. Men blir lite rädd att jag får för höga förväntingar, och sen blir besviken. Men hjälp vad jag ser fram emot premiären. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Tur att jag att det finns andra promos och trailers att se på. Här får du den första för TNG från 1987 (Tycker dock att man framställer EaF som ganska actionfyllt ) ^_^ Jag har sett många trailers för många filmer och brukar kunna skapa mig en ganska bra bild av hur den slutliga produkten kommer att bli. Kanske inte själva handlingen men i alla fall känslan i filmen vilken för mig är halva upplevelsen. Kanske låter jag fruktansvärt negativ så fort jag kommenterar filmen men med den senaste besvikelsen i form av Nemesis plus den uppfattning jag har fått av den nya så känns det inte som att det kommer bli något bra. Förhoppningsvis har jag dock helt fel. Det är direkt dumt att jämföra med en 30 år gammal trailer. Ny tid, nya mått. Som sagt är trailers är gjorda på helt annorlunda sett nu. Jo, jag vet. Trailern för TMP tog jag med mest för skoj skull. Jag står dock fortfarande fast vid det jag skrev. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 Textad på svenska finns här: Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 Textad på svenska finns här: Snacka om distracting med undertexter till trailers :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 Jag kan inte annat än att hålla med... tänkte att det var bra att lägga upp för dem som vill visa den för icke engelska experter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts