Kat Postad 8 November, 2002 Rapport Postad 8 November, 2002 Spaceballs har många svaga stunder, men annars är den väldigt bra. Galaxy Quest är bara för bra!
Expendable Ensign Postad 8 November, 2002 Rapport Postad 8 November, 2002 Scenen i slutet på Spaceballs med den sjungande alien på resturangen är den bästa i hela filmen. Jag vrider mig av skratt varje gång jag ser den. :lol:
Mr Borg Postad 9 November, 2002 Rapport Postad 9 November, 2002 Ganska mycket som är kul. Alien är ju rätt kul, men hatten och käppen och allt. Men början: We break for none och senare "we have to comb the desert" är ju rätt kul med.
Warbird Postad 3 December, 2002 Rapport Postad 3 December, 2002 (redigerade) Ja, den var ju kul. "We haven´t found SHIT, sir!" lol Redigerad 3 December, 2002 av Warbird
Crayle Postad 8 December, 2002 Rapport Postad 8 December, 2002 Spaceballs är ju den bästa scifiparodin någonsin, GQ är ju bara en blek kopia i jämförelse... :tomte:
Emher Postad 8 December, 2002 Rapport Postad 8 December, 2002 Ja, den var ju kul. "We haven´t found SHIT, sir!" lol För övrigt: är det någon annan än jag som vet vem soldaten som säger den repliken är? Det är ingen annan än Tim Russ, allas vår Tuvok
Warbird Postad 11 December, 2002 Rapport Postad 11 December, 2002 Va!? Tim Russ? Det lät inte som han. :blink:
Emher Postad 11 December, 2002 Rapport Postad 11 December, 2002 Va!? Tim Russ? Det lät inte som han. :blink: Han var typ tio år yngre där, och dessutom så var det inte direkt en Vulcan-liknande karaktär, utan snarare en irriterad människa.
The Holy Three Postad 24 Oktober, 2006 Rapport Postad 24 Oktober, 2006 Space Balls är enligt mig en av de absolut bästa parodierna NÅGONSIN. Kan ju inte gå fel med John Candy och Rick Moranis.
Kashked Postad 24 Oktober, 2006 Rapport Postad 24 Oktober, 2006 Sen så har vi ju Mars Attack också! Helskönt när marsianerna skjuter ner fredsduvan. :lol:
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu