Jump to content

Medförfattare sökes!

Nina Janeway

Recommended Posts

Halloj! Just det, som titeln antyder så vill jag skriva manuset till den elfte Trek-filmen! Ni som har sett vad jag skrev i min diskussionstråd om vad jag vill att den filmen ska handla om, har en hum om vad även manuset/berättelsen ska handla om! :) Alltså Voyager och de andra besättningarna som är hemma på jorden och plötsligt händer det något stort. Det är lite lättare att ha en medarbetare, än att vara själv, eftersom det lär bli en lång berättelse :)

Du som är intresserad, och bra på engelska (det är bättre att skriva på engelska eftersom Star Trek-uttrycken låter "dumma" när de blir översatta till svenska, samt att det är bra att träna på att skriva engelska) kan ju skriva till mig... jag finns även på Lunarstorm :)

Istället för att skriva en massa inlägg om det här föreslår jag att Nina fixar en mailinglista som hon skriver om här, eller att ni kontaktar henne direkt via mail eller PM.

Aye, ma'am :) Det var det jag menade, att de intresserade skulle skicka PM, lunar-inlägg, mail eller liknande, till mig, men jag måste ju bara få svara på Karls inlägg ovan om att ja, vi får maila idéerna till varandra. Det med mailinglistan var en bra idé, fast jag vet inte riktigt hur man gör en. Det får väl bli en yahoogroup kanske :) nåja, tack för alla svar! *hoppfull* :)

Ehh, jag har ändrat mig... jag tror det blir för jobbigt när det är så många som ska skriva, jag kom på att jag bara vill ha en partner (ingen av er som har visat sig intresserad dock). Jag har inte tid med att hålla reda på alla som ska skriva och så. Så tyvärr, det blir inget med detta... :) Som sagt, jag har inte tid med att organisera typ 5 personer som ska skriva.

Ehh, jag har ändrat mig... jag tror det blir för jobbigt när det är så många som ska skriva, jag kom på att jag bara vill ha en partner (ingen av er som har visat sig intresserad dock). Jag har inte tid med att hålla reda på alla som ska skriva och så. Så tyvärr, det blir inget med detta... :) Som sagt, jag har inte tid med att organisera typ 5 personer som ska skriva.

Verkar som det inte finns så mycket kvar av det här ämnet att diskutera.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...