Gå till innehåll
Nyhet

Nylansering av mobila sidan

Rekommenderade inlägg

BildVi har nyligen uppdaterat våran befintliga mobila sida. Denna sida använder ramverket jQuery Mobile för att skapa en sida som använder moderna webbtekniker och anpassar dem för mobila enheter. Alla avdelningar har gjorts om för att kunna användas så bra som möjligt på tex en smartphone.

Denna version av sidan är främst gjord för moderna smartphones som tex iPhone, Samsung Galaxy S II, HTC One S, SonyEricsson Xperia X10 etc. Den fungerar även bra att använda om man vill ha en lättare version av sidan till sin surfplatta.

Gå mobilt >>>

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har testat mobil version på min surfplatta (padd). Jag tycker att det funkar mycket bättre och det är lätt att läsa på padd. Gillar mycket den nya design på den mobila sidan. Good works!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Trots att min Sonyericsson 810W var fantastiskt bra föll jag för föga och gick och köpte äppelmos. Mycket för att fördriva tiden på tunnelbana/tåg/buss/flyg och surfplattor är för otympliga. Så är det lättare att skicka och ta emot email från en smartphone än en riktig phone. Nåja, jag har alltid velat ha en android och kallar phånen för Data.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu