Nyhet Posted May 9, 2012 Report Share Posted May 9, 2012 Vi har nyligen uppdaterat våran befintliga mobila sida. Denna sida använder ramverket jQuery Mobile för att skapa en sida som använder moderna webbtekniker och anpassar dem för mobila enheter. Alla avdelningar har gjorts om för att kunna användas så bra som möjligt på tex en smartphone. Denna version av sidan är främst gjord för moderna smartphones som tex iPhone, Samsung Galaxy S II, HTC One S, SonyEricsson Xperia X10 etc. Den fungerar även bra att använda om man vill ha en lättare version av sidan till sin surfplatta. Gå mobilt >>> [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nettan Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Har testat mobil version på min surfplatta (padd). Jag tycker att det funkar mycket bättre och det är lätt att läsa på padd. Gillar mycket den nya design på den mobila sidan. Good works!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Ja, det är verkligen bra jobbat, Jocke! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 Oooooh häftigt, det måste jag pröva! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 Riktigt nice! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted May 12, 2012 Report Share Posted May 12, 2012 Säg till om ni hittar något som inte funkar som det ska eller om något behövs ändras... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Ahh...ytterligare en andledning för mig att skaffa en smartfåne. :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Trots att min Sonyericsson 810W var fantastiskt bra föll jag för föga och gick och köpte äppelmos. Mycket för att fördriva tiden på tunnelbana/tåg/buss/flyg och surfplattor är för otympliga. Så är det lättare att skicka och ta emot email från en smartphone än en riktig phone. Nåja, jag har alltid velat ha en android och kallar phånen för Data. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts