Gå till innehåll
Christer Nyberg

Swebrick-utställning i Göteborg 26/10

Rekommenderade inlägg

Hejsan!

Jag tänkte jag skulle tipsa om Swebricks LEGO-utställning på Gothia Towers i Göteborg på Lördag (26/10). Utställningen börjar klockan 13, och inträdet är fritt.

Jag kommer ställa ut ett stort Star Trek-relaterat bygge, för att relatera det lite till det här forumet. :)

Mer info finns på: http://www.swebrick.se/index.php?topic=4110.0

Varmt välkomna!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Christer: ge gärna lite mer information. Är det ett skepp, station eller något annat du bygger? Vi skriver gärna en nyhet om ditt bygge och lägger upp det på framsidan av Databasen. Vad för mer saker kommer att byggas är också intressant.

Ta gärna några bilder från mässan eller bygget också efteråt så kan vi göra en nyhet på det med. Tack!

Redigerad av Aike

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det jag kommer ställa ut är USS Reliant:

http://www.flickr.com/photos/25309284@N02/sets/72157628971076525/

När det gäller andra byggen så är det blandat, allt från officiella LEGO produkter (mycket Star Wars) till hemmabyggen. Det finns just nu ingen exakt förteckning över detta och jag vet inte mycket mer än det som står på Swebricks sida jag länkade.

Kan länka till foton med mera efter helgen.

Redigerad av Christer Nyberg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Såg det mäktiga bygget idag på Swebrick eventet i Norrköping. Finns även att titta på i morgon på arbetets museum, översta planet. Rekommenderas för alla, finns mycket annat fint att titta på också. Fick inte tillfälle att prata med Nyberg, men du fick min röst på bästa bygge.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Såg det mäktiga bygget idag på Swebrick eventet i Norrköping. Finns även att titta på i morgon på arbetets museum, översta planet. Rekommenderas för alla, finns mycket annat fint att titta på också. Fick inte tillfälle att prata med Nyberg, men du fick min röst på bästa bygge.

Man får tacka! Jag förlorade dock mot den omåttligt populära flygplansvikaren. Kul att det var någon härifrån där och tittade! :)

Redigerad av Christer Nyberg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu