Christer Nyberg Postad 23 Oktober, 2012 Rapport Postad 23 Oktober, 2012 Hejsan! Jag tänkte jag skulle tipsa om Swebricks LEGO-utställning på Gothia Towers i Göteborg på Lördag (26/10). Utställningen börjar klockan 13, och inträdet är fritt. Jag kommer ställa ut ett stort Star Trek-relaterat bygge, för att relatera det lite till det här forumet. Mer info finns på: http://www.swebrick.se/index.php?topic=4110.0 Varmt välkomna! Citera
O'Brien Postad 23 Oktober, 2012 Rapport Postad 23 Oktober, 2012 Äsch då, synd att man inte hade en tjänsteresa inplanerad. Det hade varit skoj att besöka utställningen. Citera
Aike Postad 23 Oktober, 2012 Rapport Postad 23 Oktober, 2012 (redigerade) Christer: ge gärna lite mer information. Är det ett skepp, station eller något annat du bygger? Vi skriver gärna en nyhet om ditt bygge och lägger upp det på framsidan av Databasen. Vad för mer saker kommer att byggas är också intressant. Ta gärna några bilder från mässan eller bygget också efteråt så kan vi göra en nyhet på det med. Tack! Redigerad 23 Oktober, 2012 av Aike Citera
Christer Nyberg Postad 24 Oktober, 2012 Författare Rapport Postad 24 Oktober, 2012 (redigerade) Det jag kommer ställa ut är USS Reliant: http://www.flickr.com/photos/25309284@N02/sets/72157628971076525/ När det gäller andra byggen så är det blandat, allt från officiella LEGO produkter (mycket Star Wars) till hemmabyggen. Det finns just nu ingen exakt förteckning över detta och jag vet inte mycket mer än det som står på Swebricks sida jag länkade. Kan länka till foton med mera efter helgen. Redigerad 24 Oktober, 2012 av Christer Nyberg Citera
Commander Michels Postad 24 Oktober, 2012 Rapport Postad 24 Oktober, 2012 Oooooooh snyggt! Nu vaknade barnet i mig till liv och legofingrarna började prirra , Synd man inte kan komma loss... Citera
Fleetadmiral Postad 24 Oktober, 2012 Rapport Postad 24 Oktober, 2012 Riktigt tjusigt bygge, men vilket jobb det måste ha varit, och så många legobitar det måste ha gått åt. Citera
Christer Nyberg Postad 2 December, 2012 Författare Rapport Postad 2 December, 2012 Om ni befinner er i Stockholm finns nu min USS Reliant utställd i Skrapan på söder. Citera
Gonk Postad 12 Oktober, 2013 Rapport Postad 12 Oktober, 2013 Såg det mäktiga bygget idag på Swebrick eventet i Norrköping. Finns även att titta på i morgon på arbetets museum, översta planet. Rekommenderas för alla, finns mycket annat fint att titta på också. Fick inte tillfälle att prata med Nyberg, men du fick min röst på bästa bygge. Citera
The Holy Three Postad 12 Oktober, 2013 Rapport Postad 12 Oktober, 2013 Är du Norrköpingsbo, Gonk? Citera
Christer Nyberg Postad 15 Oktober, 2013 Författare Rapport Postad 15 Oktober, 2013 (redigerade) Såg det mäktiga bygget idag på Swebrick eventet i Norrköping. Finns även att titta på i morgon på arbetets museum, översta planet. Rekommenderas för alla, finns mycket annat fint att titta på också. Fick inte tillfälle att prata med Nyberg, men du fick min röst på bästa bygge. Man får tacka! Jag förlorade dock mot den omåttligt populära flygplansvikaren. Kul att det var någon härifrån där och tittade! Redigerad 15 Oktober, 2013 av Christer Nyberg Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.