Gå till innehåll
Nyhet

Final i världsmästerskapen i TV-serier

Rekommenderade inlägg

Nu är det dags att rösta i TV-serie-VM-finalen! SF-bokhandeln i Malmös tävling går nu till sitt slut och en Star Trek-serie finns kvar i tävlingen - Star Trek: The next generation!!! Just nu ligger TNG på 5:e plats.

Så nu är det hög tid för oss trekkers att sluta upp och rösta fram TNG till toppositionen - visst ställer ni upp!?!

TNG LIGGER JUST NU PÅ FJÄRDE PLATS, BARA ETT FÅTAL RÖSTER FRÅN TREDJE PLATS. OM DU VILL ATT TNG SKA TA EN MEDALJ, RÖSTA!

Källa

[ Till originalnyheten ]

Redigerad av Nyhet

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nuvarande ställning:

1. Buffy.........................................................80...........Kval: 264 (Direktkvalificerad?)

2. Doctor Who..............................................48...........Kval: 237 (Direktkvalificerad?)

3. Firefly.......................................................43...........Kval: 257 (Direktkvalificerad?)

4. Game of Thrones.....................................38...........Kval: 242 (Direktkvalificerad?)

5. Star Trek: The Next Generation...............34...........Semi: 153 (#1 @ Semi 2)

6. Battlestar Galactica..................................28...........Semi: 102 (#3 @ Semi 2)

7. Monty Python's Flying Circus...................22...........Semi: 108 (#2 @ Semi 1)

8. Sherlock...................................................21...........Semi: 170 (#1 @ Semi 1)

9. The Big Bang Theory...............................20...........Semi: 114 (#2 @ Semi 2)

10. Supernatural............................................13...........Semi: 82 (#4 @ Semi 2)

11. Twin Peaks...............................................12...........Semi: 61 (#4 @ Semi 1)*

12. Stargate SG-1............................................7...........Semi: 70 (#3 @ Semi 1)

13. Angel..........................................................2...........Semi: 61 (#4 @ Semi 1)*

Är verkligen Buffy så här himla populär inom SciFi-genren? :huh:

Redigerad av Lord Di Lego

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Shran: Jag skrev den samtidigt som du skickade in tipset. Sedan dröjde det innan jag tryckte på "publicera". Jag såg inte din insända artikel förrän alldeles nyss.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kampanjandet verkar ha gett resultat. Tills när håller finalen på?

Nuvarande ställning - Uppdatering:

1. Buffy.........................................................112 röster

2. Doctor Who.............................................. 76

3. Star Trek: The Next Generation................ 73

4. Firefly....................................................... 56

5. Game of Thrones..................................... 50

6. Battlestar Galactica.................................. 35

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har skrivit extra om det på facebooksidorna för Star Trek Databas, TSS, WCT och Stockholm Trekkers. Nu hoppas jag folk läser där...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Shran: Jag skrev den samtidigt som du skickade in tipset. Sedan dröjde det innan jag tryckte på "publicera". Jag såg inte din insända artikel förrän alldeles nyss.

Aha, på så sätt. Ingen som helst fara. Var bara nyfiken. Tack för svaret.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu