Gå till innehåll
Nyhet

Abrams: "Into Darkness kommer att få dig att gråta"

Rekommenderade inlägg

Regissören JJ Abrams mål med Star Trek Into Darkness är att få dig att gråta.

-Om filmen gör sitt jobb, så kommer du i slutet av den att ha en reaktion som involverar ögonen, säger han till Mtv.com.

I filmen kommer många att dö, men om Enterprise besättning också hotas är oklart. Men Zachary Quinto nämner i samma intervju "att det finns anledning att oroas" över fansens favoritfigurer. 

Källa

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag kan redan nu säga att han kommer att misslyckas med att få mig att gråta. Det är väldigt få filmer som har rört mig till tårar och ingen av dom tidigare som har lyckats har varit Star Trek-filmer. Även om jag kan tycka att det finns flera scener i dom tidigare filmerna som är gripande.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag brukar nog kunna bli rörd: st 1 när spock talar om att simpla känslor är omöjliga att känna för V'ger st 2 när spock dör/begravs

St 5 mccoys smärta

Tng tasha yars farväl

Tng family/inner light/sarek/

Generations nexusscenen

Ja och säkert en massa andra ställen. Så jsg sällar mig väl til den lättgråtna skaran

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Håller med Commander M och Fleetadmiral, båda dessa avsnitt är väldigt gripande. Såg just The Offspring. Där vet jag inte om det mest sorgliga är att Datas barn dör, eller att han är oförmögen att älska henne...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag undrar dock vad det är i filmen som är sorgligt. Det ser ut som mycket förstörs, men jag tvivlar på att någon av huvudfigurerna dör.

Den förra filmen hade dock ett par starkt emotionella scener: inledningen när Kirks far offrar sig själv, när Spock ser sin mor dör och när Sarek erkänner att han älskade Amanda.

Redigerad av Aike

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu