Nyhet Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 (edited) Star Trek Databas har i samarbetet med UIP de senaste dagarna haft en tävling om att vinna en biljett till pressvisningen av Star Trek Into Darkness nu på tisdag den 7 maj kl 10.00 i Stockholm (bion Rigoletto). Nu förklaras tävlingen avslutad och vinnarna skall koras! Bland er som deltog i tävlingen har vi dragit följande tio vinnare: Björn EhrbyMats JönssonPontus SandellMax FrancoisEva FribergFredrik MolinEmil WiklundErik StrandJeanette MårdenvallJintana Hagsell Vinnarna har nu fått ett e-brev med detaljer kring pressvisningen. Har ni inte fått något, så hör av er till peter@startrekdb.se ögonaböj. UIP har också idag fått listan över de gäster som Star Trek Databas skickar. [ Till originalnyheten ] Edited May 7, 2013 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Grattis till er alla! Jag hoppas ni får en trevlig upplevelse och gillar filmen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjorn98009_91 Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Tack! Riktigt coolt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Stort grattis allehopa! Hoppas det blir lyckat och att ni får det trevligt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tottos Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Tack så mycket det kommer bli awesome Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Grattis alla vinnare! Vi syns där Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Tack så mycket det kommer bli riktigt kul! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalle Kuckel Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Grattis till er alla. Hoppas att ni får det trevligt. Noterar att det var få tjejer som vann. Hoppas att det i varje fall var fler tjejer som deltog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Statistik: Sammanlagt 17 personer deltog i tävlingen. 12 var män, 5 var kvinnor. Av männen diskvalificerades 4 personer och av kvinnorna 1 person. Diskvalificeringarna gjordes då det var personer som inte var forummedlemmar som tävlade - i tävlingsreglerna stod det klart att det var för medlemmar enbart och jag gjorde ansträngningar att försöka hitta dem på forat utifrån namn och e-postadresser, men utan resultat. Minst en kvinna och en man valde att bli med i forat enbart för denna tävling och vann sedan - hoppas att de får mersmak nu och deltar framöver i våra många diskussioner! Sammantaget var det alltså 8 män och 4 kvinnor som hade kvalificerade röster i tävlingen. Rätt så god chans att vinna således, när 10 av 12 personer vann. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalle Kuckel Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Som den lilla statistiker jag är så uppskattar jag verkligen att du tog dig tid att redovisa detta Pjotr'k. Tack! Lite synd att utlottningen inte lockade till sig fler än två nya medlemmar. Men man får vara glad åt det ändå. Jag hoppas också att dom får mersmak, för det här forumet är verkligen trevligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Grattis till er som vann; vi ses på tisdag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b00t3r Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Medlem sedan 2006 men har haft mina ups and downs här på forumet. Har inte varit in på länge förens här om dagen. Såg att det var en tävling och tur var ju det Blev överlycklig när jag såg att jag vunnit. Måste bara försöka ta ledigt från jobbet. Är ju en bit att åka från Falun Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalle Kuckel Posted May 4, 2013 Report Share Posted May 4, 2013 Grattis! Hoppas att du får ihop det med ledighet och resa ner till Sthlm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b00t3r Posted May 4, 2013 Report Share Posted May 4, 2013 Grattis! Hoppas att du får ihop det med ledighet och resa ner till Sthlm. Det verkar som att det går att lösa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted May 4, 2013 Report Share Posted May 4, 2013 Grattis! Hoppas att du får ihop det med ledighet och resa ner till Sthlm. Det verkar som att det går att lösa Härligt, skulle gärna varit med! ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b00t3r Posted May 5, 2013 Report Share Posted May 5, 2013 (edited) Lyckades både få ledigt och tradera till mig en tågbiljett för 12 kronor så vi ses på tisdag! Tyvärr hinner jag nog inte med och äta.. mitt tåg går 13.45. Eller det beror på var ni hade tänkt och vad klockan är när filmen är slut. Finns det tid hänger jag hur som helst gärna med kan inte lova något. Edited May 5, 2013 by b00t3r Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mxf Posted May 6, 2013 Report Share Posted May 6, 2013 Men så skoj! Jag flyger ner från Umeå tidigt på morgonen, och mitt plan upp igen går inte förrän 21-tiden. YR.no lovar nästan 20 grader; en lunch i solen hade inte varit fel! Ses imorgon! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 6, 2013 Report Share Posted May 6, 2013 Har precis gått ut med detta på alla sociala medier: @StarTrekDatabas har en till biljett t pressvisning av Star Trek Into Darkness imorgon kl10 i Sthlm. Första tjej som svarar får den #STIDse Det är en av vinnarna som inte kan komma på filmen och som gärna vill att biljetten går vidare till någon som är en tjej som hon. Jag bevakar alla kanalerna - den som svarar först är den som får den. Om nu någon snabbt kan ändra sina planer till imorgon... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted May 6, 2013 Report Share Posted May 6, 2013 Jag ser att det löste sig; super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts