VaCUm Postad 15 Juni, 2003 Rapport Postad 15 Juni, 2003 Det lilla av Enterprise-E som jag har sett kändes modernt på nått vis... Lite mer krigiskt dessutom...
Enterprise_Nx-01 Postad 3 Oktober, 2003 Rapport Postad 3 Oktober, 2003 Enterprise har klart snyggast inredning.. Vilken Enterprise???
Turambar Postad 3 Oktober, 2003 Rapport Postad 3 Oktober, 2003 Enterprise har klart snyggast inredning.. Vilken Enterprise??? Enterprise E. Varför? Den känns inte så "plastig", och även mer verklighetstrogen och praktisk än tex. Enterprise NX-01, eller Enterprise A.
Enterprise_Nx-01 Postad 4 Oktober, 2003 Rapport Postad 4 Oktober, 2003 det snyggast inreda skeppet är Enterprise-E
speck Postad 15 Oktober, 2003 Rapport Postad 15 Oktober, 2003 Enterprise-e är det bästa. :vulcan: Den har den finaste bryggan, dom bästa shuttlarna, (Argon är väldigt bra.) Den har dom finnaste dörrarna, men maskinrummet på enterprise-d såg lite bättre ut! enterprise-e ser också mest modern ut. sett star trek nemesis väldigt, väldigt snyggt skepp!! :vulcan:
speck Postad 15 Oktober, 2003 Rapport Postad 15 Oktober, 2003 det snyggast inreda skeppet är Enterprise-E Borde du inte förklara varför du tycker det? :vulcan:
Supreme Commander JAF Postad 5 Augusti, 2005 Rapport Postad 5 Augusti, 2005 Hm... 1701-D eller Voyger. Svårt att välja. Men eftersom jag har varit på Star trek experience och besökt bryggan där :P så får det nog bli käre gamle D i alla fall. J.
OnO Postad 7 Augusti, 2005 Rapport Postad 7 Augusti, 2005 Jag gillar Enterprise-D inredningen bäst. Den har en hög mysfaktor och så finns ju ten-forward som i mitt tycke är ett "hett" ställe. En fråga: Fanns det någon motsvarighet till ten-forward på Enterprise-E ?
Great Bird Postad 7 Augusti, 2005 Rapport Postad 7 Augusti, 2005 En fråga: Fanns det någon motsvarighet till ten-forward på Enterprise-E ? Om du fryser ramningsscenen i Nemesis kan du se ett rum som skulle kunna vara Ten-Forward. Det syns i några millisekunder och sprängs sedan. Jag hoppas att den förlängda versionen visar mer av det rummet eftersom Enterprise-E är min favorit i allt.
W T Riker Postad 29 Januari, 2008 Rapport Postad 29 Januari, 2008 enterprise D har bättre inredning en alla skepp i star trek men E har okså en fin inredning men mitt första val är enterprise D
Dr G. Eastwich Postad 20 Augusti, 2008 Rapport Postad 20 Augusti, 2008 Jag gillar Enterprise-E's inredning. Men jag tycker mycket om Voyagers maskinrum... ...och brygga... ...och mäss... Okej det står mellan Voyager och Ent-E. Gillar även den den "primitiva" stilen på Enterprise NX-01. Litet med paneler inklämda var de än får plats, men ändå rent o fint på ett sätt. Tycker bäst om Ent NX-01's sjukhytt.
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu