Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• 3 månader senare...
  • Svar 87
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad
Enterprise har klart snyggast inredning..

Vilken Enterprise???

Enterprise E.

Varför?

Den känns inte så "plastig", och även mer verklighetstrogen och praktisk än tex. Enterprise NX-01, eller Enterprise A.

• 2 veckor senare...
Postad
Enterprise-e är det bästa. :vulcan:

Den har den finaste bryggan, dom bästa shuttlarna, (Argon är väldigt bra.)

Den har dom finnaste dörrarna, men maskinrummet på enterprise-d såg lite bättre ut! enterprise-e ser också mest modern ut. sett star trek nemesis väldigt, väldigt snyggt skepp!! :vulcan:

• 1 år senare...
Postad

Jag gillar Enterprise-D inredningen bäst. Den har en hög mysfaktor och så finns ju ten-forward som i mitt tycke är ett "hett" ställe. :)

En fråga: Fanns det någon motsvarighet till ten-forward på Enterprise-E ?

Postad
En fråga: Fanns det någon motsvarighet till ten-forward på Enterprise-E ?

Om du fryser ramningsscenen i Nemesis kan du se ett rum som skulle kunna vara Ten-Forward. Det syns i några millisekunder och sprängs sedan. Jag hoppas att den förlängda versionen visar mer av det rummet eftersom Enterprise-E är min favorit i allt.

• 2 år senare...
  • 6 månader senare...
Postad

Jag gillar Enterprise-E's inredning. Men jag tycker mycket om Voyagers maskinrum... ...och brygga... ...och mäss... Okej det står mellan Voyager och Ent-E. Gillar även den den "primitiva" stilen på Enterprise NX-01. Litet med paneler inklämda var de än får plats, men ändå rent o fint på ett sätt. Tycker bäst om Ent NX-01's sjukhytt.

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu

• Skapa nytt...