Jump to content

Star Trek: X

Pjotr'k

Recommended Posts

(Mitt första inlägg i detta forum - hur kunde jag missat det?)

Det är väl ingen nyhet när Nemesis går upp på svenska biografer. Det är den 28 mars. Ringde min vän som jobbar på SF, och hon hade inte en susning när biljetterna till premiären släpps. Men hon skulle bevaka det å boka två biljeter till första föreställningen åt mig.

Om ingen vill med, så "tvingar" jag med min 9-åriga klon. Han tycker dock att Star Trek är "barnsligt" - kallar det för pappas barnprogram. Jag har misslyackts i två avseenden vad gäller uppfostra: han gillar inte Star Trek och han håller på fel hockeylag.

Edited by bruse

JAg tycker också det måste bli en film som Ella!! :-@ En sak jag avskyr Beltran och Chakotay för är 1 han hatar Star Trek  2 Det blir alldrig något mellan J/C! Om han nu inte vill medverka i filmen strunta i honom!! Nu är jag arg på honom! + paramount! :-@

Va? Gillar inte Beltra Star tRek. Var har ni (Ella) hört det?? Han måste ju vara me om det blire en VOY film. I TNG håller dom ju ihop i vått och torrt. Jag läste nyss att Riker å Troi (vad de nu heter i verkligheten) fortfarande ville göra star trek-serier om de bara kunde.

Hurra snart kommer Nemesis!! Villse. villse. villse. :blink: ;) :blink:

JAg tycker också det måste bli en film som Ella!! :-@ En sak jag avskyr Beltran och Chakotay för är 1 han hatar Star Trek  2 Det blir alldrig något mellan J/C! Om han nu inte vill medverka i filmen strunta i honom!! Nu är jag arg på honom! + paramount! :-@

Va? Gillar inte Beltra Star tRek. Var har ni (Ella) hört det?? Han måste ju vara me om det blire en VOY film. I TNG håller dom ju ihop i vått och torrt. Jag läste nyss att Riker å Troi (vad de nu heter i verkligheten) fortfarande ville göra star trek-serier om de bara kunde.

Hurra snart kommer Nemesis!! Villse. villse. villse. :blink: ;) :blink:

Nej, Beltran gillar verkligen inte Voyager. Han är faktiskt KÄND för att hata Voyager. Han gör inte annat än att spy galla på allt vad Voyager heter.

Hans kritik av serien är ungefär densamma som den de flesta andra som inte gillar Voyager brukar uttrycka, inklusive jag.

Edited by Sotunk

Nej, Beltran gillar verkligen inte Voyager. Han är faktiskt KÄND för att hata Voyager. Han gör inte annat än att spy galla på allt vad Voyager heter.

Hans kritik av serien är ungefär densamma som den de flesta andra som inte gillar Voyager brukar uttrycka, inklusive jag.

Varför spelar han då i Voyager om han inte gillar det/n?? Skumt... <_<

Edited by seven of nine

Varför spelar han då i Voyager om han inte gillar det/n?? Skumt... <_<

För att det är ett jobb och han behöver inkomsten.

Men, men .. nu är det här OT.

Edited by Sotunk

Någon som vet när biljetterna till Nemesis släpps här i Sverige?  :rolleyes: Jag måste bara se den filmen....!

Hänvisar återigen till min vän på SF (bra med sådana vänner). Normalt släpps biljeter två veckor innan. Men för större och populärare filmer, tidigare.

Självklart kommer min vän att boka de två bästa plasterna (enligt mig) till första föreställningen åt mig! :D

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...