Mikael Posted September 14, 2001 Report Share Posted September 14, 2001 Kände att det är en sådan som behövs här på forumet. Om ni kollar in: hem.passagen.se/mikbon/scr00001.bmp så är det ett screenshot från Fallout2, för er som inte visste det redan. (Ändrad av Mikael kl. 8:17 pm den sep. 14, 2001) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted September 15, 2001 Report Share Posted September 15, 2001 För mig blev det bara en helt svart bild. Inte alltför upplysande... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted September 15, 2001 Author Report Share Posted September 15, 2001 Censur?(Ändrad av Mikael kl. 11:31 am den sep. 15, 2001) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted September 15, 2001 Report Share Posted September 15, 2001 Jag kunde heller inte se bilden innan, men nu när den funkar så fattar jag vad du menar :lol:(Mikael, jag redigerade ditt inlägg så att länken går att klicka på.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted September 15, 2001 Report Share Posted September 15, 2001 :lol: + att det va snyggt namn på färjan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essray Posted June 17, 2002 Report Share Posted June 17, 2002 Har hört att det skall finnas en Star Trek-bana till Duke Nukem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted July 8, 2002 Report Share Posted July 8, 2002 :lol: + att det va snyggt namn på färjan Japp det är snyggt. Det tråkiga är att han blev lite frusen i TNG piloten. Men dom lyckade tina upp honom igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted July 8, 2002 Author Report Share Posted July 8, 2002 Har hört att det skall finnas en Star Trek-bana till Duke Nukem Japp, det stämmer, fast jag har tuvärr inte fått igång Duke Nukém för att få igång banan, men det är ialla fall brygga på Enterprise som är i TOS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromma_Herman Posted July 9, 2002 Report Share Posted July 9, 2002 Vad sägs om att vara Nya Republiken(Star Wars) och kämpa mot en kombinerad Imperie(Star Wars) och Borg styrka och sedan få några Steamrunners och Akiras som förstärkning? Star Wars Resistance MOD till Homeworld Cataclysm. Sedan finns det en total DS9 mod till Homeworld, Minns inte namnet på hemsidan. Jag hoppas att jag skriver detta på rätt forum! :klingon: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted July 3, 2006 Report Share Posted July 3, 2006 :lol: + att det va snyggt namn på färjan Japp det är snyggt. Det tråkiga är att han blev lite frusen i TNG piloten. Men dom lyckade tina upp honom igen Hmm, just ja. Han... Och jag som trodde de åsyftade Be'lanna Torres från VOY... Fast spelet kanske kom innan VOY (orkar inte kolla det nu...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts