Ranger Postad 31 Juli, 2004 Rapport Postad 31 Juli, 2004 Vilken skulle vara eran drömcasting till en trek besättning? alltså vilka skådespelare som helst......
Bromma_Herman Postad 3 Augusti, 2004 Rapport Postad 3 Augusti, 2004 Varför önska när TNG innehåller den bästa castinglistan.
Enterprise_Nx-01 Postad 3 Augusti, 2004 Rapport Postad 3 Augusti, 2004 (redigerade) Man tar ju hela Ent castingen men bytter ut Bakula mott mig............. Om bara drömmar kunde bli sanna Redigerad 3 Augusti, 2004 av Enterprise_Nx-01
Ranger Postad 4 Augusti, 2004 Författare Rapport Postad 4 Augusti, 2004 några jag skulle vilja se är: Sean Connery: som kapten Jeff Goldblum: som vetenskapsofficer och kanske Will Smith som Chefs tekniker
One Postad 18 Augusti, 2004 Rapport Postad 18 Augusti, 2004 några jag skulle vilja se är: Sean Connery: som kapten Jeff Goldblum: som vetenskapsofficer och kanske Will Smith som Chefs tekniker Arnold Schwartzenegger som Klingon. :klingon: Jonathan Frakes som kapten på Titan. :tomte: Vem är Jeff Goldblum nu igen? Patrick Stewart som ensign på Voyager :lol:
Karl Postad 19 Augusti, 2004 Rapport Postad 19 Augusti, 2004 Will Smith skulle bli en grym MACO, gillar hans små humoristiska inlägg i hans filmer. Jeff Goldblum har du nog sett i t.ex. Jurasic Park filmerna
One Postad 19 Augusti, 2004 Rapport Postad 19 Augusti, 2004 Aha! Jeff Goldblum är han som spelar flugan va? Han är även med i Independence day och vad är det mer...?
discharged Postad 20 Augusti, 2004 Rapport Postad 20 Augusti, 2004 (redigerade) Med Will Smith på bryggan tror jag det skulle bli lite väl glatt och oseriöst ganska stor del av tiden. Jag skulle gärna vilja se: Kevin Spacey, gärna som Vulcan. (doktor) Morgan Freeman skulle gärna få stå i Engeneering Jack Nicholson skulle nog vara bra som admiral Robert De Niro skulle vara en Romulan på Bryggan (tactical officer kanske?) Edward Norton skulle utan tvekan ha en plats, helms officer kanske Johnny Depp Har också en självklar plats, kanske communications officer..(ferengi kanske? ) No:1 Uma Thurman, som klingon Kapten: Dustin Hoffman Det är väl de 8 personerna som skulle få de stora rollerna, sen kan man ju alltid låta Bruce Willis och lite annat folk få gästspela som klingons, vulcans, romulans, borg osv osv... Redigerad 20 Augusti, 2004 av discharged
Captain Proton Postad 21 Augusti, 2004 Rapport Postad 21 Augusti, 2004 Robert De Niro skulle vara en Romulan på Bryggan (tactical officer kanske?) Tror nog att Robert De Niro skulle passa bäst som ferengi
One Postad 21 Augusti, 2004 Rapport Postad 21 Augusti, 2004 William Dafoe (Green Goblin I Spiderman) som ferengi.
Tom_Hell Postad 10 September, 2006 Rapport Postad 10 September, 2006 Här kommer något kontroversiellt: När jag läste titeln till denna tråd dök en skådis upp i Starfleet-mundering i huvudet. Jag skulle vilja testa Ben Affleck som dryg, översittare med väldigt hög rang. Varför inte som dryg skummis från Starfleet Intelligence? Och ja, jag tycker att Ben Affleck är en träbock och en ganska usel skådis (på samma nivåer som Keanue Reeves), men, han är inte totalt misslyckad. Han har ett löjligt smalt register som skådis och det är väl endast just i den beskrivna rollen ovan som jag kan se honom i Star Trek.
Commander MarQuan Postad 11 September, 2006 Rapport Postad 11 September, 2006 Brent Spiner, Jonathan Frakes, Jim Carrey b.la det hade varit coolt med Kungen av Humor också!
Supreme Commander JAF Postad 11 September, 2006 Rapport Postad 11 September, 2006 Patrick stewart som kapten är glasklart. Sedan skulle jag vilja ha John de lancie (Q) i en större roll där han får spela mycket mot Patrick. Marina sirtis som rådgivare och hennes mor som allmän troublemaker Kanske han som spelar Gandalf i sagan om ringen filmerna som amiral eller trollkarl tex. Han som spelar EMH i voyger som läkare. Sedan får vi se... J.
Kashked Postad 19 September, 2006 Rapport Postad 19 September, 2006 (redigerade) Danny DeVito som Fernegi... :ferengi: Arnold, Stallone, och Bruce Willis som Jem'Hedar. :jemhadar: Och jag tror Johnny Depp skulle vara en cool Klingon... :klingon: Redigerad 19 September, 2006 av Kashked
Rekommenderade inlägg