Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad
Vin Diesel är ju AAASCOOL! Han är ju helt sjukt hård i chronicles of riddick. Han skulle vara tvungen att tona ned sin hårdhet antagligen. Tror han skulle passa som tusan

men han skulle behöva biffa till sig lite i allafall för att funka som "lillebror schaffer" och skaffa sig en blond marinkårsfrilla

asså ja tro inte att Vin hade passat i "blond marinkårsfrilla". han hade nog sett rätt så töntigt ut då..

Hur det än är så är han inte "biffig" nog, snarare spinkig om man jämför med Arnold och "lillebror Schaffer". Kanske skulle Hollywood titta in i skrotlyftar-världen och se om man kan hitta en ny Mister Univers att göra till filmstjärna.

Postad (redigerade)
Hur det än är så är han inte "biffig" nog, snarare spinkig om man jämför med Arnold och "lillebror Schaffer". Kanske skulle Hollywood titta in i skrotlyftar-världen och se om man kan hitta en ny Mister Univers att göra till filmstjärna.

assså det Vin inte har i biffighet har han i tuffhet.

Redigerad av T'Pol
Postad (redigerade)

assså det Vin inte har i biffighet har han i tufflhet.

men ÄR han lika hård som "lillebror Schaffer"? hm , det är nog frågan . jag menar , "lillebror Schaffer" faller först fyra våningar rakt ner och lämnar sjukhuset med en "spårsändare"(en liten gåva från Predators) inkörd i halsen och det första han gör är att sticka till colombia för att ta kål på en till Predator och mucka gräl med kartellen.snacka om hård

Redigerad av K´hogh son of Klintoch
Postad
men ÄR han lika hård som "lillebror Schaffer"? hm , det är nog frågan . jag menar , "lillebror Schaffer" faller först fyra våningar rakt ner och lämnar sjukhuset med en "spårsändare"(en liten gåva från Predators) inkörd i halsen och det första han gör är att sticka till colombia för att ta kål på en till Predator och mucka gräl med kartellen.snacka om hård

Om det där beskriver någon slags tecknad serie skulle jag föredra om de inte baserar en ny film på det. Och då ser ju Vin Diesel helt plötsligt ut som en självklar kandidat. Finns det någon hyfsat "ung" actionskådis idag som är bättre lämpad? Jag tror inte det.

Postad (redigerade)

Jag tycker man borde förbjuda Vin Diesel att göra film överhuvudtaget. Han är fruktansvärt dålig och fruktansvärt tråkig. I och för sig är inte Arnold någon vidare bra skådespelare rent tekniskt sett men han väger i alla fall upp det med personlighet. Dessutom har/hade han rätt kroppshydda att spela actionhjälte. Vin Diesel har ingen personlighet alls och en mer torr och tråkigt grå person får man leta efter. Dessutom är hans röst jobbig att lyssna på. Även där vinner Arnold med sin tjocka österikiska accent.

* Expendable Ensign gömmer sig för en uppretad skara Vin Diesel fans * :D

Edit: Som jag ser det finns det inga actionhjältar kvar bland Hollywoods skådespelare.

Redigerad av Expendable Ensign
Postad (redigerade)

Jag sa väl ungefär som dig ända tills han överraskade mig totalt med sin roll i filmen Find me guilty.

Det är iofs ingen Oscrasvinnande föreställning, och det var förvisso en roll som var som klippt och skuren för honom, men helt plötsligt visade karln att han kan agera.

Redigerad av Tom_Hell
Postad

Finns ingen skådespelare jag känner till som är så hård.

Jag tycker man borde förbjuda Vin Diesel att göra film överhuvudtaget. Han är fruktansvärt dålig och fruktansvärt tråkig. I och för sig är inte Arnold någon vidare bra skådespelare rent tekniskt sett men han väger i alla fall upp det med personlighet. Dessutom har/hade han rätt kroppshydda att spela actionhjälte. Vin Diesel har ingen personlighet alls och en mer torr och tråkigt grå person får man leta efter. Dessutom är hans röst jobbig att lyssna på. Även där vinner Arnold med sin tjocka österikiska accent.

Edit: Som jag ser det finns det inga actionhjältar kvar bland Hollywoods skådespelare.

Jag har inte sett mycket med Vin Diesel och det är jag nöjd med. Av det jag sett tycker jag att Arnold är vida bättre.

Håller med dig om att det inte fins några actionhjältar kvar i hollywood. Det var på 80-talet och 90-talets början som det var populärt med riktigt hårda hjältar. Nu ska de vara känslosamma gråtande snubbar, med skyhög amerikanska moral i filmerna.

Ren action ur den äldre brutala skolan göra inte längre. Snyfft :gråter:

• 2 månader senare...
Postad

Ta mig nu, ty jag är din för evigt! Höll på att få en chock i den här tråden angående folks tankar kring Vin Diesel fram till att jag såg ditt inlägg, håller helt och hållet med. Han är nog den skådespelare jag avskyr mest. Varenda replik han har stinker utav värdelöst skådespeleri och jag ryser verkligen.

På tal om biffiga actionskådisar med karisma som kan spela lillebror (vilket aldrig borde göras ändå), varför inte The Rock? Han är ju den enda riktiga actionhjälten kvar. Har ni inte sett Welcome TO The Jungle eller Walking Tall? Klassiska filmer, och förlitar sig inte på en massa CGI.

P.S. Är det bara jag som tycker att Vin Diesel ser ut som en efterbliven apa?

Postad

Uahhh???

Vin Diesel är ju aaascoool. Ta chronicles of Riddick. Han är ju FRUKTAT hård i den filmen. "I´ll kill you with my teacup". Bara hans röst gör att han krossar de flesta andra skådisar för liknande roller. Men för all del. The Rock är ju rackarns cool han också. Han är ju stencool i walking tall

Postad
Uahhh???

Vin Diesel är ju aaascoool. Ta chronicles of Riddick. Han är ju FRUKTAT hård i den filmen. "I´ll kill you with my teacup". Bara hans röst gör att han krossar de flesta andra skådisar för liknande roller. Men för all del. The Rock är ju rackarns cool han också. Han är ju stencool i walking tall

Näää hns röst är ju bara störande, och det får honom bara ännu mer att verka efterbliven. xXx måste vara det sämsta skit jag nånsin sett, både i film och skådespelsvis - allt tack vare Vin Diesel. "I live for this shit!" - Cheeeeeeeeeezy!

Postad (redigerade)
TrippelX-rullarna är filmer som gått över gränsen för vad "enkla knep" för att plocka poäng tillåter. Däremot så tyckte jag om filmen the cronicles of Riddick.

ja med! den rockar fett! "welcome to the jungle" rockar fett den med! :klingon:

--------------------

''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!''

K´hogh son of Klintoch av huset Koragh

Redigerad av K´hogh son of Klintoch

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...