Aike Postad 1 November, 2010 Rapport Postad 1 November, 2010 Jag har också boxen för Battlestar 1980. Har bara sett ett avsnitt, men det var väl ok. Fast det känns väldigt 80-tal och riktat till typ tioåringar.
McTwiggy Postad 7 November, 2010 Rapport Postad 7 November, 2010 Nu har jag sett The Plan, och jag fattar inte poängen med den filmen :blink:
Kirk^4 Postad 21 Maj, 2011 Rapport Postad 21 Maj, 2011 Nej The Plan var ingen höjdare. Ville de visa att Cylons kan bli väldigt olika beroende på vad de upplever? Fast det ser man ju bra i serien.
Mr Trek Postad 29 December, 2013 Rapport Postad 29 December, 2013 (redigerade) Ett tips för de som liksom jag ej sett den här serien, men vill göra det, är denna blu-ray box på Amazon. http://www.amazon.co.uk/Battlestar-Galactica-Complete-Blu-ray-Region/dp/B0027UY8B8/ref=sr_1_1?s=dvd&ie=UTF8&qid=1388311764&sr=1-1&keywords=battlestar+galactica En bit över 300 kr för vad som jag har förstått det är allt material, utom The Plan som kom efter att serien slutade, och några webisodes som ändå är med i extended versionen av Razor. Den är på sin väg hit. Såg miniserien/pilotavsnittet och det fick mig definitivt att vilja se mer. Redigerad 29 December, 2013 av Mr Trek
RoLaren Postad 30 December, 2013 Rapport Postad 30 December, 2013 Bra pris. Jag köpte min för 800 kr för några år sedan.
Aike Postad 30 December, 2013 Rapport Postad 30 December, 2013 Det är dock ett tidsbegränsat reapris. Antagligen är det höjt igen någon gång i januari.
Mr Trek Postad 30 December, 2013 Rapport Postad 30 December, 2013 (redigerade) Det är dock ett tidsbegränsat reapris. Antagligen är det höjt igen någon gång i januari. Ja, den låg på 39 pund en längre tid innan, vilket även det inte är så farligt. Det står på sidan att erbjudandet gäller tills 23:59 den 2:e februari. Redigerad 30 December, 2013 av Mr Trek
Mr Trek Postad 31 December, 2013 Rapport Postad 31 December, 2013 Och bara för att jag beställde boxen dök BSG just upp på Netflix. Min Amazonbeställning håller på att packas, så jag hoppas att jag tog bort boxen från den i tid.
Mr Trek Postad 1 Januari, 2014 Rapport Postad 1 Januari, 2014 Finns hela BSG på netflix? Ja, inga extended-versioner av de avsnitt det finns för dock.
Mr Trek Postad 9 Maj, 2015 Rapport Postad 9 Maj, 2015 (redigerade) Såg hela BSG förra året när den fanns på Netflix och det är verkligen en fantastisk serie. När jag sedan i förrgår såg att den nya (kom i höstas) nordiska boxen med hela serien (och The Plan, som innan inte varit med i de flesta sådana här boxar) finns på rea på Cdon för 299 kr kunde jag inte låta bli ett beställa. Blev tillslut 278 kr inklusive frakt med en rabattkod jag hade. Det känns nästan som att jag stjäl serien genom att betala såpass lite. Även om jag antagligen inte kommer att se om serien direkt så känns det i alla fall som en god investering för framtiden. Kanske ska jag försöka kalla två kompisar till BSG-marathon och försöka lura in dem i serien P.S. Det är förresten inte så att någon är intresserad av att köpa min blu-ray av The Plan (UK) som är sedd en gång? Tänkte försöka sälja den på Tradera eller så nu när jag får en dubblett i den här boxen. D.S. Redigerad 9 Maj, 2015 av Mr Trek
Mr Trek Postad 9 Maj, 2015 Rapport Postad 9 Maj, 2015 Som i stort sett lika bra som den bästa Star Trek-serien, Deep Space Nine. Jag håller den nog högre än alla andra ST-serier. Med viss reservation för att TNG kanske kan blanda sig i den här striden efter att jag har sett om den (var såpass länge sedan jag såg de flesta avsnitten).
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu