Gå till innehåll
Pjotr'k

Voyager på SVT, del 5

Rekommenderade inlägg

Jag tycker att programet fick en rolig vändnig när både paris och kim kom med sina inslag av humor:) annars så tycker jag att det var lite förmycket Low power i programet.de hadde nästa ovärkligt logt med energi hela tiden och precis inan den ska ta slut så fixar tuvok en timme till nej det får inte bätre än 6/10 från mig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

"And risk losing you, too?"

den meningen enbart gav 8 poäng... :) åsså gillade jag avnittet...

8,5/10 är mitt betyg

ps. är det bara jag som inte har kommit in på forat de senaste dagarna??

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

mebn asså....överdriver vi inte med betygen nu? eller va det verkligen så bra? i TNG va det nån ras som ville klona riker o nån mer, o gamle Picard blev ju inte så himla glad, men här klonas det hux flux, utan o tänka på etik eller nåt sånt som Star Trek brukar va så bra på.

Visst va det ett ganska bra avsnitt, fast jag tycker det fattas nåt för att komma med på top 10.

Vill man ha humor ska man kolla på Author Author (säsong 7), och vill man ha ännu mer humor så kollar man på det en gång till!!! (nåt så otroligt roligt!!! :lol:)

/mumle

ps. skulle hälsa från Quiet....hon har stvoyager.nu-abstinens i sin stuga just nu ;) ds.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

ibland kanske jag överdriver med betygen, men inte den här gången. det här var faktiskt ett av mina favorit avsnitt...

ska sätta ihop en top tio lista snart... demon hamnar definitivt på den...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

"One" var ett sevärt avsnitt, där Ryan bevisar att hon faktiskt kan spela riktigt bra. Tät spänning, med hopande tekniska bekymmer, och välplacerade vanföreställningar ger avsnittet en 8, av 10

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack Mumle för att du hälsade. Jag hade verkligen ST-abstinens.

Avsnittet Demon:

Segt och överspelat. Rätt kass story. Inget vidare minnesvärt där faktiskt. Vart tog klonings-dialogen vägen ? Får 6,5 / 10 av mig.

Ska kolla på One nu.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Citat: från pelle28k den 10:41 pm den juli 13, 2001

Jo.. Men frågan om dom kommer att stöta på dom igen..

Jodå, de dyker upp igen, men mer säger vi inte om det. Det blir annars en alldeles för stor SPOILERVARNING i sådana fall.

Jag ger avsnittet Demon 6/10, mest p g a tanken med kloning som en samtida företeelse. Mer är den IMM inte värd.

Jag ger avsnittet One 8/10. Jag gillar 7/9:s upptäckt om hennes egen otillräcklighet och svårigheter att vara ensam. Man ser också en gryende humor i hennes slutkommentar om Tom's sömngående.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

NEEEEJ!!! Jag missade Voyager!!!!

Såg bara de sista 20 mniuterna... fattade noll... snabb genomgång, nån?

varför var dom i stasiskammarna? eller vad dom nu heter...

/förvirrade Ella...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

One var ett jättebra avsnitt. 8,5 / 10 får det av mig.

Intresset och fascinationen för Seven gror avsevärt.

Vissa tveksamheter i hennes spel, men avsnittet var väldigt fördjupande.

Även Picardo gjorde en imponerande insats.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

tja, det var ju ett seven avsnitt, så mycket fattade jag.. då gör det mig detsamma om det var bra eller inte... Kanske kan se reprisen om svt får för sig att sända en nån gång...

(om nån snubbe från svt ser det här, reprisera gärna första säsongen snart! :) om det nu finns repris rättigheter... det brukar det ju inte göra på serier jag vill se igen *suck*)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

finfint avsnitt!!! :) med bara seven oxå! kan det bli bättre? eller va säger ni killar? lol...nej men allvarligt...jag tyckte avsnittet va ett av de helt klart bästa hittills som visats på svt.

lite SPOILER

Otroligt kul o se att seven gör lite framsteg. Jag menar, när man sett säsong 7 så fattar man knappt va som hänt...hon är som en helt annan "människa".

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är sant..

Spoilervarning

!

!

!

!

!

Avsnittet när dockorn övertar sevens namn och hon får prova olika maträtter och uppleverser är ett annat bra program när hon värkligen spelar ut...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hmm... ja... det har du rätt i...

det *är* skillnad i säsong 7...

hon skulle ha hållit sig ifrån alla romantiska försök bara... om det inte är med Harry.. eller Doc

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Men jag tror jag diggar Seven lite, även nu i säsog 4. Det är liksom lite Data över henne...försöker vara/bli nåt som hon inte "kan...

pelle28k, vilket avsnitt e det?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.