Jump to content

Säljes: Allt möjligt

Pjotr'k

Recommended Posts

• Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Borde inte Uniformer finnas på Sci-Fi handeln i gamla stan?

Förresten Morn. Är det samma Klingon Attack Crusier på bilderna? Det ser ut som olika nämnligen.

Kan ha fel...... Är intreserad av en sådan.....

Skulle du vilja sälja? Om du inte bor i Stockholm betalar jag fraktavgiften....

Edited by Bromma_Herman

Borde inte Uniformer finnas på Sci-Fi handeln i gamla stan?

Förresten Morn. Är det samma Klingon Attack Crusier på bilderna? Det ser ut som olika nämnligen.

Kan ha fel...... Är intreserad av en sådan.....

Skulle du vilja sälja? Om du inte bor i Stockholm betalar jag fraktavgiften....

Sf-Bokhandeln har haft uniformer (både trek och B5) men senast jag var där så hadde dom det ej.

Sen så vill jag inte sälja någon av mina Vorcha skepp (sorry) och du har rätt det är 2 olika skepp på bilden (som finns på min bildsida). En större är 35 cm lång och den lilla är bra 6 cm.

Va på nostalgi palatset idag.

Ganska hyfsat faktiskt. Phaser för 100 spänn.... Men jag e mera intreserad av Star Wars A-Wing (20 kr) och K´tinga kryssaren i blått och vitt för 360 kr.... Dock hade jag inga pengar så jag får vänta tills den 20:de och då är säkert båda borta....

Att beställa Warbird från USA kommer antagligen bli för dyrt...

I stockholm, S:t Eriksgatan 101. Det ser ut som en lopmarknad men de har en monter med Sci-Fi prylar

Det finns ingen chans att de har nätförsäljning? Vill inte gärna åka till STHML bara för att titta i en affär... :(

Inte vad jag vet.

men du får väll passa på när du är i stan för en av Stockholm trekkers dagar.

Godkväll vänner!

Ville bara göra alla i forumet uppmärksamma på att Star Trek: Enterprisefigurerna från "Broken Bow" finns till salu på Tradera. Det handlar om de 6 första figurerna i "Broken Bow"-serien, alltså Archer, T'Pol, Reed, Mayweather, Silik och Klaang! Samtliga figurer fortfarande i originalförpackningarna och helt i nyskick.

ta en titt på:

http://www.tradera.com/category/auctionlis...type=0&sortby=6

Ta gärna en titt även på http://www.jens.nu/startrek/ när du ändå är i farten!

Vi hörs,

Jens

Jag har slagit ihop ämnet "Figurer från Star Trek: Enterprise" av gsa10132 med detta. Tog även och rensade bort alla inlägg förutom det första i det ämnet. gsa10132, vore tacksam om du kunde läsa igenom FAQ:en som finns i forumen, så att vi slipper ha dubbletter, vi är rätt så hårda på sådant här :)

I stockholm, S:t Eriksgatan 101. Det ser ut som en lopmarknad men de har en monter med Sci-Fi prylar

Hur hittar man dit om man inte är stockholmare. Ska nämligen till stockholm den 29:de och det skulle vara kul att åka in och kolla.

det bästa är nog om man tar t banan till St eriksplna sen går man.

jag skulle rekomendera att man kollar upp var det ligger på en karta

Morn: Du skulle inte tänka dig att sälja en phaser och ev. även en tricorder?

På din hemsida verkade det som om några var till salu...

Nepp dom säljer jag inte. dom ingår i min samling (kankse när jag trötnar på trek (troligen inte innan år 2050 dock))

och på min sida står det bara att jag säljer Data och Troi det är allt (samt en morn som inte står med) dessa har jag 2 av så det är därför

Edited by Morn

Morn: Du skulle inte tänka dig att sälja en phaser och ev. även en tricorder?

På din hemsida verkade det som om några var till salu...

Nepp dom säljer jag inte. dom ingår i min samling (kankse när jag trötnar på trek (troligen inte innan år 2050 dock))

och på min sida står det bara att jag säljer Data och Troi det är allt (samt en morn som inte står med) dessa har jag 2 av så det är därför

Jaså, synd. :( Anledningen till att jag fråga var dels att du hade dubletter av vissa saker, och dels att det stod "vapen till alla" underst.

• 4 weeks later...