Crayle Posted March 4, 2003 Report Share Posted March 4, 2003 va säljer du din (öppnade) morn för vill ej ha en inplastad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 5, 2003 Report Share Posted March 5, 2003 va säljer du din (öppnade) morn för vill ej ha en inplastad Jag har 2 st så jag tänkte att jag kunde dela med mig av mitt trek. ps 3 om man räkar den som är öppnad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excelsior Posted March 5, 2003 Report Share Posted March 5, 2003 Nån som vet var man kan köpa en BILLIG DS9/VOY/FC phaser eller tricorder? :ferengi: Gärna en europeisk nätbutik. The Experience, NewEyeStudio och StarTrekToys.com är för dyra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B'Elanna Posted March 5, 2003 Report Share Posted March 5, 2003 Är det någon som har tips om var man kan köpa någon snygg Star Trek tröja. Jag skulle också vilja ha tips om var man kan köpa uniformer. Tack på förhand! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromma_Herman Posted March 5, 2003 Report Share Posted March 5, 2003 (edited) Borde inte Uniformer finnas på Sci-Fi handeln i gamla stan? Förresten Morn. Är det samma Klingon Attack Crusier på bilderna? Det ser ut som olika nämnligen. Kan ha fel...... Är intreserad av en sådan..... Skulle du vilja sälja? Om du inte bor i Stockholm betalar jag fraktavgiften.... Edited March 5, 2003 by Bromma_Herman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 5, 2003 Report Share Posted March 5, 2003 Borde inte Uniformer finnas på Sci-Fi handeln i gamla stan? Förresten Morn. Är det samma Klingon Attack Crusier på bilderna? Det ser ut som olika nämnligen. Kan ha fel...... Är intreserad av en sådan..... Skulle du vilja sälja? Om du inte bor i Stockholm betalar jag fraktavgiften.... Sf-Bokhandeln har haft uniformer (både trek och B5) men senast jag var där så hadde dom det ej. Sen så vill jag inte sälja någon av mina Vorcha skepp (sorry) och du har rätt det är 2 olika skepp på bilden (som finns på min bildsida). En större är 35 cm lång och den lilla är bra 6 cm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromma_Herman Posted March 8, 2003 Report Share Posted March 8, 2003 Va på nostalgi palatset idag. Ganska hyfsat faktiskt. Phaser för 100 spänn.... Men jag e mera intreserad av Star Wars A-Wing (20 kr) och K´tinga kryssaren i blått och vitt för 360 kr.... Dock hade jag inga pengar så jag får vänta tills den 20:de och då är säkert båda borta.... Att beställa Warbird från USA kommer antagligen bli för dyrt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crayle Posted March 8, 2003 Report Share Posted March 8, 2003 Var ligger nostalgi palatset?`?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromma_Herman Posted March 9, 2003 Report Share Posted March 9, 2003 I stockholm, S:t Eriksgatan 101. Det ser ut som en lopmarknad men de har en monter med Sci-Fi prylar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crayle Posted March 10, 2003 Report Share Posted March 10, 2003 tufft vad har dom för öppettider??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excelsior Posted March 10, 2003 Report Share Posted March 10, 2003 I stockholm, S:t Eriksgatan 101. Det ser ut som en lopmarknad men de har en monter med Sci-Fi prylar Det finns ingen chans att de har nätförsäljning? Vill inte gärna åka till STHML bara för att titta i en affär... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 10, 2003 Report Share Posted March 10, 2003 I stockholm, S:t Eriksgatan 101. Det ser ut som en lopmarknad men de har en monter med Sci-Fi prylar Det finns ingen chans att de har nätförsäljning? Vill inte gärna åka till STHML bara för att titta i en affär... Inte vad jag vet. men du får väll passa på när du är i stan för en av Stockholm trekkers dagar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crayle Posted March 11, 2003 Report Share Posted March 11, 2003 Jag säljer en One-shot av Star Trek: New Frontier serietidning för 50 kr nypris ca 100 (jag köpte den ny för det) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsa10132 Posted March 15, 2003 Report Share Posted March 15, 2003 Godkväll vänner! Ville bara göra alla i forumet uppmärksamma på att Star Trek: Enterprisefigurerna från "Broken Bow" finns till salu på Tradera. Det handlar om de 6 första figurerna i "Broken Bow"-serien, alltså Archer, T'Pol, Reed, Mayweather, Silik och Klaang! Samtliga figurer fortfarande i originalförpackningarna och helt i nyskick. ta en titt på: http://www.tradera.com/category/auctionlis...type=0&sortby=6 Ta gärna en titt även på http://www.jens.nu/startrek/ när du ändå är i farten! Vi hörs, Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted March 16, 2003 Report Share Posted March 16, 2003 Jag har slagit ihop ämnet "Figurer från Star Trek: Enterprise" av gsa10132 med detta. Tog även och rensade bort alla inlägg förutom det första i det ämnet. gsa10132, vore tacksam om du kunde läsa igenom FAQ:en som finns i forumen, så att vi slipper ha dubbletter, vi är rätt så hårda på sådant här Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskiv Posted March 18, 2003 Report Share Posted March 18, 2003 Det är ingen som råkar ha ett litet star trek skepp (helst Enterprise DCC-1701) på ca 5 cm med upphängningsmöjlighet som ni skulle kunna täna er att sälja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lokatt Posted March 19, 2003 Report Share Posted March 19, 2003 Nån som vet var man kan köpa små modell skepp...? Helst någon afär i gbg. Nån som vet om dom har de på Science Ficton bokhandeln? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskiv Posted March 21, 2003 Report Share Posted March 21, 2003 I stockholm, S:t Eriksgatan 101. Det ser ut som en lopmarknad men de har en monter med Sci-Fi prylar Hur hittar man dit om man inte är stockholmare. Ska nämligen till stockholm den 29:de och det skulle vara kul att åka in och kolla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 21, 2003 Report Share Posted March 21, 2003 I stockholm, S:t Eriksgatan 101. Det ser ut som en lopmarknad men de har en monter med Sci-Fi prylar Hur hittar man dit om man inte är stockholmare. Ska nämligen till stockholm den 29:de och det skulle vara kul att åka in och kolla. det bästa är nog om man tar t banan till St eriksplna sen går man. jag skulle rekomendera att man kollar upp var det ligger på en karta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excelsior Posted March 28, 2003 Report Share Posted March 28, 2003 Morn: Du skulle inte tänka dig att sälja en phaser och ev. även en tricorder? På din hemsida verkade det som om några var till salu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 28, 2003 Report Share Posted March 28, 2003 (edited) Morn: Du skulle inte tänka dig att sälja en phaser och ev. även en tricorder? På din hemsida verkade det som om några var till salu... Nepp dom säljer jag inte. dom ingår i min samling (kankse när jag trötnar på trek (troligen inte innan år 2050 dock)) och på min sida står det bara att jag säljer Data och Troi det är allt (samt en morn som inte står med) dessa har jag 2 av så det är därför Edited March 28, 2003 by Morn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromma_Herman Posted March 28, 2003 Report Share Posted March 28, 2003 Phaser, 100 spänn finns på Nostalgi Palatset... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excelsior Posted March 31, 2003 Report Share Posted March 31, 2003 Morn: Du skulle inte tänka dig att sälja en phaser och ev. även en tricorder? På din hemsida verkade det som om några var till salu... Nepp dom säljer jag inte. dom ingår i min samling (kankse när jag trötnar på trek (troligen inte innan år 2050 dock)) och på min sida står det bara att jag säljer Data och Troi det är allt (samt en morn som inte står med) dessa har jag 2 av så det är därför Jaså, synd. Anledningen till att jag fråga var dels att du hade dubletter av vissa saker, och dels att det stod "vapen till alla" underst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted April 25, 2003 Report Share Posted April 25, 2003 Är det nån som har filmen Trekkies och är intresserad att sälja den?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted April 25, 2003 Report Share Posted April 25, 2003 Morn Vad hade du tänk dig för pris för Troi och Data figurerna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts