Lokatt Posted June 16, 2003 Report Share Posted June 16, 2003 Hej. Har en dvd-box med TNG , säsong 1, som jag har dubletter av... Varje skiva är bara kollad på 2 gånger, och den är i mycket bra skick. Eftersom jag köpte den för ca, 1100, så vill jag ialla fall ha 500 kronor för den. Någon som är interreserad? pm:a mig i sådana fall... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted August 27, 2003 Report Share Posted August 27, 2003 (edited) Jag har tänkt att sälja min voyager samling. Det är totalt 76 band (alla 7 säsonger) plus en samlar box till säsong 7 det är alla på köp VHS (utan textning) Någon som vill ha??? Pris då?? Ja kom med ett bud vad kan vara rimligt för alla Avsnitt av Voyager svara till morn82@hotmail.com Edited August 27, 2003 by Morn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klingon Posted August 31, 2003 Report Share Posted August 31, 2003 Nån här som har eller vet vad man kan köpa modeller av enterprise eller nåt annat star trek skeep? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted September 1, 2003 Author Report Share Posted September 1, 2003 Nån här som har eller vet vad man kan köpa modeller av enterprise eller nåt annat star trek skeep? Detta har diskuterats i Leksaker. Kolla där så får du säkert tips, räcker inte det så ställ en fråga till i den diskussionen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted September 4, 2003 Author Report Share Posted September 4, 2003 (edited) Jag säljer några Star Trek-böcker: Läs vidare om böckerna på min sida på Bokbörsen. Om vi sköter beställning här via PM blir det de angivna priserna inkl porto. Piziks, Steven ; Star Trek Voyager: The Nanotech War ; 50:- Smith, Dean Wesley & Rusch, Kristine Kathryn ; Enterprise #2: By the Book ; 50:- Smith, Dean Wesley & Rusch, Kristine Kathryn ; Star Trek The Next Generation: Invasion! The Soldiers of Fear ; 50:- Edited September 12, 2003 by Pjotr'k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thestargaze Posted September 11, 2003 Report Share Posted September 11, 2003 Hej. Har en dvd-box med TNG , säsong 1, som jag har dubletter av... Varje skiva är bara kollad på 2 gånger, och den är i mycket bra skick. Eftersom jag köpte den för ca, 1100, så vill jag ialla fall ha 500 kronor för den. Någon som är interreserad? pm:a mig i sådana fall... Vilket pris hade du tänkt dig??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted September 11, 2003 Report Share Posted September 11, 2003 Jag tror han vill ha ca 500:- för den ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjuze Posted September 24, 2003 Report Share Posted September 24, 2003 Hej! Nu säljer jag min kompletta Star Trek filmsamling pga utav att jag behöver pengar. Det går _INTE_ att bara köpa några filmer utan jag säljer alla, pris kan dock diskuteras en aning(inga skambud)vid snabb och smidig affär. Alla filmerna är så gott som nya, bara sett på en gång, dvs nyskick. Star Trek: The motion picture dubbel dvd REG 1 Star Trek: The wrath of Khan REG 1 Star Trek: The search for Spock REG 1 Star Trek: The voyage home REG 1 Star Trek: Insurrection REG 1 Star Trek: The final frontier REG 1 Star Trek: The undiscovered REG 1 Star Trek: Generations REG 1 Star Trek: First Contact 1 REG 1 Star Trek: Nemesis REG 2 Pris 900, dvs 90 kronor per DVD, tilläggas bör väl att alla dessa kostade 200kr st då jag köpte dem. Nemesis köpte jag för 299:- för bara några veckor sen, så du gör en mycket bra aff??r. Hör av dig på kjuze@telia.com alt 0704038721 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turambar Posted September 24, 2003 Report Share Posted September 24, 2003 Finns redan ett ämne om köps/sälja Star Trek prylar här Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted September 24, 2003 Author Report Share Posted September 24, 2003 Jag sammanfogar ämnet som skapades av kjuze, och för inläggen hit. Tack, P'tack, för påpekandet, det underlättade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted November 12, 2003 Report Share Posted November 12, 2003 Jag säljer mina TNG boxar för 500 kr/st det är säsong 1, 2 och 3 som jag har Det är i prima skick och nästan otittade Någon som nappar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ickamicka Posted December 2, 2003 Report Share Posted December 2, 2003 (edited) Jag säljer spelet: Star Trek ConQuest online. För 50kr + frakt. Spelet är nästan helt nytt, jag har spelat det en enda gång. Om någon vill köpa det, skicka ett PM eller mail till mig. (Jag säljer också ett spel som inte är Star Trek, det heter The Talkshow.) Edited December 2, 2003 by seven of nine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted December 9, 2003 Report Share Posted December 9, 2003 Jag säljer spelet: Star Trek ConQuest online. För 50kr + frakt. Spelet är nästan helt nytt, jag har spelat det en enda gång. vad handlar detta spelet om? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ickamicka Posted December 9, 2003 Report Share Posted December 9, 2003 Jag säljer spelet: Star Trek ConQuest online. För 50kr + frakt. Spelet är nästan helt nytt, jag har spelat det en enda gång. vad handlar detta spelet om? du kan läsa om det på webhallen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsk Posted January 10, 2004 Report Share Posted January 10, 2004 Någon som vet något ställe i Sverige (helst på internet) där man kan köpa star trek planscher? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excelsior Posted January 11, 2004 Report Share Posted January 11, 2004 Någon som vet något ställe i Sverige (helst på internet) där man kan köpa star trek planscher? Jag rekomenderar starkt Posterdreams. Där har i alla fall jag köpt mina för en rimlig summa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsk Posted January 12, 2004 Report Share Posted January 12, 2004 Någon som vet något ställe i Sverige (helst på internet) där man kan köpa star trek planscher? Jag rekomenderar starkt Posterdreams. Där har i alla fall jag köpt mina för en rimlig summa. Oj, det var precis ett sådant ställe jag letade efter. Tack för tipset. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mindtrust Posted January 18, 2004 Report Share Posted January 18, 2004 Hej, Vet inte om jag får lägga ut sådant här på sidan. Men det här verkar ju vara lite av en trade/sale topic Jag råkade köpa en extra modell av en Bird Of Prey som tydligen bara sålts i Japan, så jag slängde ut den på tradera, kika gärna in där om ni har intresse. Här är en direkt länk http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=4407106 :klingon: Frågor ? skicka ett pm eller maila, finns i min info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Data Posted January 21, 2004 Report Share Posted January 21, 2004 Helt Ny oanvänd Star Trek The Next Generation Uniform, Storlek XL. Se bild. Säljes för 400kr +frakt. se länk för bild Länk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted January 21, 2004 Author Report Share Posted January 21, 2004 Slog ihop det nyskapade ämnet. Data: Kolla gärna om det redan finns öppnade ämnen, innan du skapar nya, dubbletter! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mindtrust Posted January 23, 2004 Report Share Posted January 23, 2004 ingen som säljer DS9 säsong 1-7 på dvd ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted January 23, 2004 Author Report Share Posted January 23, 2004 ingen som säljer DS9 säsong 1-7 på dvd ? En del finns att köpa på Tradera och säkert många andra auktionssajter. Jag har själv köpt säsong 4-7 på deras webbplats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B'Elanna Posted January 31, 2004 Report Share Posted January 31, 2004 Någon dom vill däljs TNG boxar säsong 2 och 3? Har ej hittat dem på auktion :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted February 9, 2004 Author Report Share Posted February 9, 2004 B'Elanna: Som jag tidigare sagt i PM så kanske jag inom kort kan tänka mig att sälja säsong 2-3 till dig. På Tradera finns följande boxar just nu: TNG 2, TNG 3, TNG 4, TNG 6, TNG 7, DS9 1, DS9 5. Dessutom fanns större delen av TOS på VHS i en auktion. Tradera har mycket inom Star Trek, fast i kortare perioder blir det mindre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielSchenström Posted February 11, 2004 Report Share Posted February 11, 2004 Är någon intresserad av VHS fortfarande, jag har de första 6 filmerna, samt ett band med TOS (avsnitten Miri och The Conscience of the King) som jag tänkt göra mig av med för en billig penning + frakt? Är 50:- per film för mycket, de har setts ca 4ggr styck? Har också PC-spelen 25th Anniversary, Judgement Rites och Hidden Evil som också ska bort för en billig penning + frakt. Har också några nummer av Star Trek-serietidningen från tidigt 80-tal. Förrsten, för den som letar billig TNG på DVD så har amazon.co.uk dem för 600 styck nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts