Voy_Bitch Posted March 12, 2006 Report Share Posted March 12, 2006 Hej Jag säljermina TNG Band (VHS) ca 30 band det är säsong 1-4 nästan komplett (saknar 2-3 band) alla är orginal utan sv-text. ny pris är 180 kr styck (5400 totalt) man jag vil bara ha 2000 kr för alla 30 band. NÅ bättre deal hittar du inte. Jag såg fel Det är bara 24 band som jag har. Då är ny pris bara ca 4320 kr så jag sänker utgångs pristet med 200 kr så nu är det 1800 kr för 24 nya band. Skulle gärna vilja köpa alla banden men vet inte hur jag har det med pengar, men jag hör av mig i slutet av nästa vecka om ingen annan hinner före.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted March 12, 2006 Author Report Share Posted March 12, 2006 Morn skrev det inlägget för 4 år sedan, så du kan nog inte vara säker på att de finns kvar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 13, 2006 Report Share Posted March 13, 2006 Skulle gärna vilja köpa alla banden men vet inte hur jag har det med pengar, men jag hör av mig i slutet av nästa vecka om ingen annan hinner före.. Tyvär så sålde jag dom för ganska länge sedan hade nästan glömt att jag gjort det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 2, 2006 Author Report Share Posted April 2, 2006 Star Trek figurer och Starship Enterprise från 1976 finns till salu på Tradera!!! Kapten Kirks besättning med totalt 6 stycken figurer finns på "samlarsaker" "actionfigurer" och Enterprise från Corgy Toys finns på "samlarleksaker övrigt". (Tack till Mikael Wilson för tipset) Det ovanstående inlämnades som nyhetstips, men jag bedömde att det passade bättre här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheKnight Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 (edited) Hej hej Fixade ett Star Trek rollspel för ett tag sen men har tyvärr ingen att spela med så jag säljer av dom. Det här är böckerna som jag säljer: The First Line - Starfleet Intelligence Handbook - 96 sidor The Romulans Book 1,2,3 - 126+62+32 sidor A Cadets Guide To Sector 001 - Earth - 32 sidor Starfleet Acadamy Handbook - 126 sidor Planets Of The UFP (Sourcebook) - 128 sidor Planetery Adventures Volume 1 - Federation Space - 103 sidor The Price Of Freedom - The UFP Sourcebook - 157 sidor Holodeck Adventures - 100 + forms Narrators Guide - 54 sidor Narrators Toolkit (Book and Screen) 55 + screen + forms Players Guide - 158 sidor Star Trek TNG 1701-D Technical Manual - 184 sidor Star Trek - Action (Handlar om Productionen av alla serierna...) 277 sidor Det är bara att fråga om vad böckerna innehåller om du vill veta... Nästan alla är till TNG men alla funkar att använda i rollspelet... Har även 3 st säsonger av DS9 på VHS som jag vill sälja. Säsong 1,6 och 7 + 5.1 och 5.2 Kom med ett pris förslag. :ferengi: Edited June 16, 2006 by TheKnight Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofumannen Posted July 12, 2006 Report Share Posted July 12, 2006 Nån som har en DS9-Spacestation modell/byggsats att sälja till mig? Alt. erfarenhet av nån affär där jag kan köpa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
everybodyknows Posted July 12, 2006 Report Share Posted July 12, 2006 det enda modellkit jag känner till av själva stationen är detta: http://www.fantastic-plastic.com/DEEPSPACE9PAGE.htm det har varit "out of production" ett tag nu så det blir till att leta på auktioner och dylikt. då och då dyker fiberoptikvarianten från 1996 upp hos välsorterade modellhandlare. den är något vanligare och därför också billigare. om du kan tänka dig att bygga något annat från ds9 finns det bra modeller av både runabouten och defiant att få tag i relativt enkelt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofumannen Posted July 12, 2006 Report Share Posted July 12, 2006 Tack för info Det är just rymdstationen som jag tycker är så otroligt fin. Får väl hålla ögonen öppna efter den då Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
everybodyknows Posted July 13, 2006 Report Share Posted July 13, 2006 you and me both...;)...säg till om du hittar två ex någonstans så köper jag det andra......runabouten var min första star trek modell någonsin. full av nybörjarmisstag, men har en fast plats i mitt hjärta eftersom det just var den första... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
puckosaurus Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 Jag kom över en hel drös med Star Trek-filmer på Vhs, mestadels Deep space nine, otextade originalfilmer, men även en hel del inspelat från TV. Någon som är intresserad så kontakta mig för närmare info, vilka filmer/avsnitt jag har, ni är ute efter, osv. leynadh (at) yahoo.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
puckosaurus Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Mer detaljerad lista: Dessa är DS9 original: Hela säsong 2 , 26 avsnitt (13 vhs-kassetter) otextade. hela säsong 1 inspelat från TV på 4 VHS-band svensk text -------------------------------------------------------------- original: Hela första säsongen av The next generation på 12 vhs, otextade det mesta av TNG säsong 4, inspelat fr??n tv, svensk text ( vissa avsnitt saknas) ------------------------------------------------------------ de 8 sista avsnitten av Star trek voyager, inspelade från svensk tv 3 avsnitt från säsong 2 ---------------------------------------------------- långfilmen : star trek VI - the undiscovered country --------------------------- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted September 12, 2006 Author Report Share Posted September 12, 2006 Några av de samlarkort och spelkort som jag har till försäljning har jag lagt ut på min nya hemsida. Jag håller på att lägga upp fler, men DS9- och VOY-kort hittar ni på Magnificat.se - klicka på "Försäljning". Ni beställer via e-post. Tänk på att ni får rabatter om ni exempelvis är med i en Star Trek-förening om ni köper mer än bara några stycken artiklar (såsom exempelvis kort)! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nimue Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 En samling Star Trek-böcker och VHS till salu. Star Trek Novel – TOS 1 Star Trek: The motion picture; 2 The Entropy Effect; 3 The Klingon Gambit osv. till och med 97 In the name of honor. Förutom 82, 85-88, 93-94 Dessutom ytterligare 60-talet böcker bl.a.: Enterprise – the first adventure; Mudd´s angels; Spock´s world; Sarek; Spock must die; Star Trek II och III Short Stories; Star Trek 1-12 Adapted from the television series scripts by James Blish; Star Trek Log 1-6 Adapted from the animated series by Alan Dean Foster Star Trek Fotonovel 1 City on the edge of forever; Star Trek Fotonovel 10 Day of the dove Pris 20 kr st VHS Box: 25th Anniversary collector´s set Star Trek I-V Star Trek IV The Voyage home Star Trek VI The undiscovered country Star Trek TOS 11 band med diverse avsnitt bl.a. The savage curtain, All our yesterdays & Turnabout intruder; Who mourns for Adonais? & Amok time Pris 50 kr st Heminspelade VHS Star Trek I-V, VII Star Trek TOS samtliga avsnitt förutom 36, 59, 63, 69, 72 Pris 25 kr st PM eller e-posta för detaljer kaim66(at)hotmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brick Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 Hej, Jag har några av mina Star trek-boxar ute till försäljning på tradera.com. Alla i väldigt fint skick! De jag säljer är följande: DS9 – säsong 1: http://www.tradera.com/auction/aid_34905868 Voyager – säsong 1: http://www.tradera.com/auction/aid_34905878 Voyager – säsong 2: http://www.tradera.com/auction/aid_34905883 TNG – säsong 1: http://www.tradera.com/auction/aid_34905893 TNG – säsong 2: http://www.tradera.com/auction/aid_34905903 TNG – säsong 3: http://www.tradera.com/auction/aid_34905911 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikon Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 Tyvärr är ju nypriset på just TNG-boxarna 304:- (datorhallen.com), så du kan nog få svårt att få dom sålda med ett utropspris på 350:-. Fast konstigare saker än så har ju förstås hänt på tradera. Synd att du inte har DS9 box 7. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted November 7, 2006 Author Report Share Posted November 7, 2006 Jag har DS9, box 7, oöppnad och alltså oanvänd pga dubbelköp. Hör av dig direkt till mig med ett PM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johanba Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 Star Trek TNG Flipperspel säljes! Varför inte komplettera samlingen med denna juvel? Spelplanen är i kanonbra skick. Display felfri och ljusstark. Kabinettet i mkt bra skick, har dock varit borrad och är lite repigt till vänster om myntluckan. Länk till annons på Blocket Ring eller mejla 070 426 46 95 jb (at) swipnet.se Energize! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted January 28, 2007 Author Report Share Posted January 28, 2007 Jag säljer av en massa dubletter som jag har av Star Trek: The Next Generation, Collectible Card Game (CCG). Det är från den första utgåvan som passar bra med samtliga 1st edition-kortserier. Lista med bilder på samtliga kort som jag har finner ni på min webbplats. Upp till 50% rabatt om ni är medlemmar i någon svensk Star Trek-förening. Köper ni väldigt många ser jag också till att ge någon form av rabatt. Jag tänker komma på treffen i Göteborg den 17 februari. Jag kan ta med kort och annat då. Funderar även på att med mig en bunt Star Trek-böcker till försäljning då, säg till om det är någon ni vill köpa (35:- styck). Recensioner av böckerna finns på startrekdb.se. Om ni vill köpa den och inte har möjlighet att komma till Göteborg - hör av er så skickar jag dem per post efter betalning. Star Trek New Frontier - Bok 1-4 i specialupplaga - Being Human - Gods Above - Stone and Anvil - After the Fall Titan - Orion's Hounds Voyager - String Theory #1: Cohesion - Marooned New Earth - 1: Wagon Train to the Stars Star Trek (generellt) - Articles of the Federation The Next Generation - Doomsday World - Fortune's Light Originalserien - Strangers From the Sky - Preserver Enterprise - Rosetta - What Price Honor? Deep Space Nine - The Tempest - Antimatter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thestargaze Posted January 31, 2007 Report Share Posted January 31, 2007 Är intresserad av att köpa Ds9 DVD-Box säsong 7! Hör av er! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 (edited) VILL KÖPA! Dataspel: Star trek starfleet command 2 Star trek starfleet command 3 Star trek starfleet command orion pirates Star trek elite force2 Star trek Bridge commander Klingon academy Hör av er! Tack på förhand! Edited February 28, 2007 by michael ricochet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P'kea Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 Vill köpa Star Trek Insurretction(osäker på stavnign, ni vet vilken jag menar), den var slut på Discshop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 (edited) Vill köpa Star Trek Insurretction(osäker på stavnign, ni vet vilken jag menar), den var slut på Discshop. köp inte VHS bara! tycker att det är urusel bildkvalite(men det kan ju bero på att man tittat på den för många gånger) annars tror jag att den finns på CDON.COM(har köpt alla DS9 säsonger därifrån) Edited February 26, 2007 by K´hogh son of Klintoch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UFP Posted April 30, 2007 Report Share Posted April 30, 2007 (edited) VILL KÖPA! Dataspel Star trek Bridgecommander Star trek starfleet command 3 Hör av dig. Edited June 5, 2007 by UFP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts