Jump to content

The final frontier? - Shatner sålde sin njursten

Recommended Posts

På BBC kan man läsa att William Shatner sålde sin njursten som han opererade bort för ett tag sedan. Njurstenen som Shatner beskriver som "så stor så att man kan bära den på sitt finger" såldes för ca 200000 kronor av GoldenPalace.com. Shatner sa också att om man utsatte njurstenen för extrem hetta så skulle den kanske bli en diamant. Läs hela artikeln på BBC.

Edited by Captain Proton

• 8 months later...
  • 10 months later...
  • 1 month later...
Om det nu ger pengar till välgörenhet så spelar väl det ingen roll?

Nej det har du helt rätt i.

Tycker dock att det är ganska så makabert att någon köper en njursten, bara för att den är bortopererad ur en känd person. Det upphör aldrig att förvåna mig, hur fixerade mäniskor är av berömmelse och kändisskapet. Förbluffande!!

Tycker dock att det är ganska så makabert att någon köper en njursten, bara för att den är bortopererad ur en känd person. Det upphör aldrig att förvåna mig, hur fixerade mäniskor är av berömmelse och kändisskapet. Förbluffande!!

Håller med dej också. MAn kan ju fråga sej vad någon är känd för...t.ex: har varit med i finalen i idol år 2004 och kom tvåa..släppt en platta OH då är man ju dyrkansvärd! NOT!

Håller med dej också. MAn kan ju fråga sej vad någon är känd för...t.ex: har varit med i finalen i idol år 2004 och kom tvåa..släppt en platta OH då är man ju dyrkansvärd! NOT!

Håller med helt . dessa Dokusåpakändisar är inte alls vad jag kallar kändis ! vem som helst kan bli känd på det , man behöver inte kunna sjunga eller göra ett dugg vettigt ! göschelöv att inte de här progamledarna för momento och liknande blivit kända(med undantag för Linda Bengtzing då , fast hon har ju gjort annat med .) :klingon:

--------------------

''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!''

K´hogh son of Klintoch av huset Koragh

Edited by K´hogh son of Klintoch

• 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...

Haha jag skulle kunna ha fått en förmögenhet för min farsas njursten! Det såg precis ut som Neros´s skepp! Taggig som....självcensur! Men grym var den! Aajaj!

Har för övrigt för mej att det var ett fan som helt enkelt knep det utan hans vetskap eller samverkan. Har för mej att jag läste det nån´stans på nätet om det var i konventionsammanhang. Nån som vet?

Ja, John DeLancie sålde ju sitt glas med vatten på en välgörenhetsauktion på convention. Han var förkyld så det innehöll vad han då kallade för "The Q virus". Vissa fans är totalknäppa helt enkelt.

Han sålde det inte, han var för sjuk för att vara med, men coventionledaren sålde det och från början var det ett skämt från hans sida!

• 1 month later...

jag säger bara att hade jag haft pengar hade jag skaffat den njurstenen och sedan haft den ingjuten i glas för att sedan sätta den i en monter visst lite skumt.

just glömde bort att säga kvinnan som frågade hur det var att bli transporterad via en transporte till en av skådespelarna, hon är ju bara hysterisk, undra ifalll hon gjorde det med flit bara för att ha skoj?