Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad
Citat: från Fredrik den 6:36 pm den juli 5, 2001

Jag avslutar inlägget med lite smileys

Fredrik och alla andra!

För de som inte har snabba datorer/modem/ISDN, är det problematiskt med alla smileys. Använd dem när det behövs, inte för att fylla ut plats!

• Svar 190
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Archangels- det var inte meningen att förolämpa dig ;)

Visst, Sveen har en del roliga repliker och jag gillade henne i början... Sen började manusförfattarna fokusera alldeles för mycket på just henne och då spårade det ur... Lagom är bäst.

ps. Quiet- GIRLPOWER! :)

Postad

Ella det är lungt ;)

Jag holler med om att lagom är bäst men jag tycker inte att hon har blivit direkt överdriven. tänk dig in i manus förfatarnas roller hur skulle du framhäva 7/9 i serien? som en borg som tarförsig och gör det ända hon är bra på *jobba* eller som en blyg borg som aldrig tidigare varigt utan sina implant och helst inte vill hjälpa till utan bara holler sig utanför. vilket skulle du välja? Jag hadde gjort som manus författarna gjorde nu.

Postad

Seven står för mycket Girlpower i programmet, men jag vet inte om jag gillar den kvinnosyn hon faller offer för. Ska hon verkligen behöva ha nästintill sprayade kläder och implantat (?) för att duga ? För att locka tittare eller som Ella menar, tonårspojkar eller medelålders gubbar(?) att se på serien.

Eller Kes som la av, var hon inte tillräckligt snygg ?

Vi behöver inte besvara såna här frågor, men alltid ha dem i bakhuvudet räcker.

Postad

Precis. Sprejade kläder...

Jag har lite svårt att svara på frågan om hur jag skulle ha gjort med 7 rollfigur...

Hon skulle ha fått vara duktigt och så, men jag skulle inte ha överdrivit fokuseringen på henne fullt så mycket.

Visst, när man introducerar en ny figur måste man ge fakta men jag tycker det har gått till överdrift...

Jag känner mig som jag upprepar mig nu, skyller på att det är sent...

För att sammanfatta allt så jag kan sluta diskutera det här ämnet: Jag gillar inte Seven. Längre.

Postad

S

P

O

J

L

E

R

V

A

R

N

I

G

För att inte avslöja för mycket så tror jag att det kommer en hel del nya karaktärer i skiftet av säsong 5-6 eller var det 6-7? från skeppet eunox eller nått sådant.

And Archangels has finaly made it. He has ben promotet to capten and has now controle over the USS Archangel NCC 2309. -first i whant to say thanx to our Admiral Joke who promot me to capten. (eller rättare sakt satte upp en gräns i medelanden som krävdes) Everybody that come onbord my ship tonight has free drinks.

(Ändrad av Archangels kl. 11:03 pm den juli 11, 2001)

Postad

Såg kvällens avsnitt när seven var ensam på voyager för att hon var den ända som klarade strålningen.. Hon spelar fruktansvärt bra.. Är inponerad av hennes talanger...

Postad

Jo hon brukar vara någon superkvinna som alltid klarar alla situationer.. Det har varit någora avsnitt där bara hon har klarat av situationen... Som när voyager vart invaderad av några osynliga forskare som gjorde tester var hon den ända som såg dom...

Postad
Citat: från Archangels den 10:44 pm den juli 16, 2001

Jag tycker att det är synd att de konsentrerar hela avsnitet på henne. det blir lite för mycket.

Precis min åsikt! Och det blir ju bara värre ju längre fram i serien man kommer... *suck*

Postad

Trött på Seven? Skojar du? Hon är ju så jobbig, och bara så för mycket så jag kan spy... Men det beror enbart på att jag har läst spoilers och sett avsnitt som ligger längre fram... Hon är inte så irriterande i dom avsnitt osm går på svt....

Men iochmed att jag vet saker som jag egentligen inte vill veta så blir mina åsikter om henne nu också rätt mörka...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...