Pjotr'k Postad 6 Juli, 2001 Rapport Postad 6 Juli, 2001 Citat: från Fredrik den 6:36 pm den juli 5, 2001 Jag avslutar inlägget med lite smileys Fredrik och alla andra! För de som inte har snabba datorer/modem/ISDN, är det problematiskt med alla smileys. Använd dem när det behövs, inte för att fylla ut plats!
pelle28k Postad 6 Juli, 2001 Rapport Postad 6 Juli, 2001 Håller med att 7/9 är ett upplyft.. då hon har mycket kunskap från borgerna... Hon har hjälp besättningen många gånger...
Fredrik Postad 6 Juli, 2001 Rapport Postad 6 Juli, 2001 Okej det var inte nödvändigt sorry Men jag har modem och det "segar" inte.
Ella Postad 6 Juli, 2001 Rapport Postad 6 Juli, 2001 Archangels- det var inte meningen att förolämpa dig ;) Visst, Sveen har en del roliga repliker och jag gillade henne i början... Sen började manusförfattarna fokusera alldeles för mycket på just henne och då spårade det ur... Lagom är bäst. ps. Quiet- GIRLPOWER!
Archangels Postad 6 Juli, 2001 Rapport Postad 6 Juli, 2001 Ella det är lungt ;) Jag holler med om att lagom är bäst men jag tycker inte att hon har blivit direkt överdriven. tänk dig in i manus förfatarnas roller hur skulle du framhäva 7/9 i serien? som en borg som tarförsig och gör det ända hon är bra på *jobba* eller som en blyg borg som aldrig tidigare varigt utan sina implant och helst inte vill hjälpa till utan bara holler sig utanför. vilket skulle du välja? Jag hadde gjort som manus författarna gjorde nu.
Quiet Postad 6 Juli, 2001 Rapport Postad 6 Juli, 2001 Seven står för mycket Girlpower i programmet, men jag vet inte om jag gillar den kvinnosyn hon faller offer för. Ska hon verkligen behöva ha nästintill sprayade kläder och implantat (?) för att duga ? För att locka tittare eller som Ella menar, tonårspojkar eller medelålders gubbar(?) att se på serien. Eller Kes som la av, var hon inte tillräckligt snygg ? Vi behöver inte besvara såna här frågor, men alltid ha dem i bakhuvudet räcker.
Ella Postad 7 Juli, 2001 Rapport Postad 7 Juli, 2001 Precis. Sprejade kläder... Jag har lite svårt att svara på frågan om hur jag skulle ha gjort med 7 rollfigur... Hon skulle ha fått vara duktigt och så, men jag skulle inte ha överdrivit fokuseringen på henne fullt så mycket. Visst, när man introducerar en ny figur måste man ge fakta men jag tycker det har gått till överdrift...Jag känner mig som jag upprepar mig nu, skyller på att det är sent...För att sammanfatta allt så jag kan sluta diskutera det här ämnet: Jag gillar inte Seven. Längre.
pelle28k Postad 8 Juli, 2001 Rapport Postad 8 Juli, 2001 Bra tycker jag.. Men det skulle inte skada med lite nya personligheter i filmen.. Den blir lite gammalmodig annars...
Archangels Postad 11 Juli, 2001 Rapport Postad 11 Juli, 2001 S P O J L E R V A R N I G För att inte avslöja för mycket så tror jag att det kommer en hel del nya karaktärer i skiftet av säsong 5-6 eller var det 6-7? från skeppet eunox eller nått sådant.And Archangels has finaly made it. He has ben promotet to capten and has now controle over the USS Archangel NCC 2309. -first i whant to say thanx to our Admiral Joke who promot me to capten. (eller rättare sakt satte upp en gräns i medelanden som krävdes) Everybody that come onbord my ship tonight has free drinks.(Ändrad av Archangels kl. 11:03 pm den juli 11, 2001)
pelle28k Postad 12 Juli, 2001 Rapport Postad 12 Juli, 2001 Jo har hört att det kommer borg-barn och massa kul i fortsättningen.. Fattar inte hur man ska kunna vänta...
Fredrik Postad 15 Juli, 2001 Rapport Postad 15 Juli, 2001 Jag med. Jag har läst hela säsong 5 och det ser lovande ut.
pelle28k Postad 16 Juli, 2001 Rapport Postad 16 Juli, 2001 Såg kvällens avsnitt när seven var ensam på voyager för att hon var den ända som klarade strålningen.. Hon spelar fruktansvärt bra.. Är inponerad av hennes talanger...
Archangels Postad 16 Juli, 2001 Rapport Postad 16 Juli, 2001 Jag tycker att det är synd att de konsentrerar hela avsnitet på henne. det blir lite för mycket.
pelle28k Postad 17 Juli, 2001 Rapport Postad 17 Juli, 2001 Jo hon brukar vara någon superkvinna som alltid klarar alla situationer.. Det har varit någora avsnitt där bara hon har klarat av situationen... Som när voyager vart invaderad av några osynliga forskare som gjorde tester var hon den ända som såg dom...
Mikael Postad 17 Juli, 2001 Rapport Postad 17 Juli, 2001 Hon kan npg konkurera ut LaForge när det gäller hennes syn.
Ella Postad 17 Juli, 2001 Rapport Postad 17 Juli, 2001 Citat: från Archangels den 10:44 pm den juli 16, 2001 Jag tycker att det är synd att de konsentrerar hela avsnitet på henne. det blir lite för mycket.Precis min åsikt! Och det blir ju bara värre ju längre fram i serien man kommer... *suck*
pelle28k Postad 19 Juli, 2001 Rapport Postad 19 Juli, 2001 Det värkar lite som dom har byggt filmen lite efter henne.
Ella Postad 19 Juli, 2001 Rapport Postad 19 Juli, 2001 Citat: från Archangels den 10:28 pm den juli 18, 2001 Hjälp inte mera... Trött på min Seven-bashing?? ;)
pelle28k Postad 19 Juli, 2001 Rapport Postad 19 Juli, 2001 Ella.. Det låter som du har börgat bli trött på seven
Ella Postad 19 Juli, 2001 Rapport Postad 19 Juli, 2001 Trött på Seven? Skojar du? Hon är ju så jobbig, och bara så för mycket så jag kan spy... Men det beror enbart på att jag har läst spoilers och sett avsnitt som ligger längre fram... Hon är inte så irriterande i dom avsnitt osm går på svt....Men iochmed att jag vet saker som jag egentligen inte vill veta så blir mina åsikter om henne nu också rätt mörka...
pelle28k Postad 19 Juli, 2001 Rapport Postad 19 Juli, 2001 Har inte sett många avsnitt förutom svt.. har några avsnitt från episod 7 ligger hemma..
Quiet Postad 26 Juli, 2001 Rapport Postad 26 Juli, 2001 Hm.. tänkte bara på hur hon sätter upp håret. Vad tror du Ella ? *Gäsp*
Archangels Postad 27 Juli, 2001 Rapport Postad 27 Juli, 2001 *Ella* Nej tröt på alla spojlers jag kommer inte att stå ut.;)
Rekommenderade inlägg