Tom_Hell Postad 10 December, 2004 Rapport Postad 10 December, 2004 (redigerade) STAR TREK THE NEXT GENERATION 1993: 1, 2 12 nummer att samla. Verkar överkomligt, då priserna för ett exemplar i toppskick ligger under 50-lappen. Själv har jag nr 1/81 <{POST_SNAPBACK}> Jag köpte nyligen det numret själv och jag måste säga att det är en tämligen usel serietidning, så jag förstår att det inte kom ut så många fler. Men, den är kul att ha. Jag tror jag fick betala 20:- Hur mycket gav du? Redigerad 10 December, 2004 av Tom_Hell Citera
holodoc Postad 10 December, 2004 Rapport Postad 10 December, 2004 Har alla svenska ST-tidningar UTOM just den OnO köpte senast...(Next Gen 2)... Läste dem när de kom ut och eftersom Star Trek (TOS) kom 1981 minns jag av förklarliga skäl inte något...är dock ganska övertygad om att det är halvkass! Tror jag har ett extra nummer (inte säker om jag har det kvar..) av förstanumret (1/81)..om någon är intresserad.. Har en hel del andra serier också att avyttra...jag behöver hjälp att bli av med endel innan jag drunknar under massorna... ;) Citera
OnO Postad 10 December, 2004 Rapport Postad 10 December, 2004 Jag köpte nyligen det numret själv och jag måste säga att det är en tämligen usel serietidning, så jag förstår att det inte kom ut så många fler. Men, den är kul att ha. Jag tror jag fick betala 20:- Hur mycket gav du? <{POST_SNAPBACK}> Jag gav också 20 kronor, faktiskt. Jo det är ju för ha-andets, samlandets skull det är kul. Nr. 1/81 är ju extra kul, eftersom det är första svenska numret Å andra sidan finns det ju bara 12 nummer. Och då kan man ju försöka samla alla tolv. Citera
EoNeel Postad 13 September, 2005 Rapport Postad 13 September, 2005 Jag är på jakt efter en serie som handlar om östfronten under 2:a världskriget och en viss kapten Steiner. Serien är mkt vältecknad och är på engelska. Jag har försökt att finna den på nätet, men det har inte gått så bra, så nu undrar jag om någon annan vet något om denna serie? Serien är från 90-talet tror jag. Citera
Pjotr'k Postad 13 September, 2005 Rapport Postad 13 September, 2005 Är det verkligen en Star Trek-tidning? Citera
EoNeel Postad 13 September, 2005 Rapport Postad 13 September, 2005 Är det verkligen en Star Trek-tidning? <{POST_SNAPBACK}> Oups...Jag gick enbart på rubriken till detta ämne, så den serie jag tala om har inget som helst att göra med ST. Citera
Supertreck Postad 13 September, 2005 Rapport Postad 13 September, 2005 Är det verkligen en Star Trek-tidning? <{POST_SNAPBACK}> Oups...Jag gick enbart på rubriken till detta ämne, så den serie jag tala om har inget som helst att göra med ST. <{POST_SNAPBACK}> Ber om ursäkt att jag tränger mig på med ett off topic. :o I och med att tråden är i grundkategorin.... Star Trek - Generellt..., och sen i Quarks holodäck, så borde man inte kunnat gå vilse. Oj förlåt det var inte menigen. Du kunde också hamnat i ett ämnet om sämsta avsnittet (fast i TNG kategorin) så kanske det fanns samma ämne om andra serier också i deras kategori. Till On topic Hur ser en Star Trek serie ut? Finns det nån bild nån kan tipsa om? Citera
orville Postad 14 September, 2005 Rapport Postad 14 September, 2005 (redigerade) supertreck det finns många olika serier och jag vill minnas at de finns med en uppsjö av olika tecknare. Nedan har jag dock postat en länk till en sida där det är exempel på en hel del olika serier. http://www.sff.net/people/krad/trek.htm Jag har läst en del. Några är läsvärda andra inte. Men så är det väl med allt, svårt att veta om det är bra innan man provat En bild från enserie jag faktiskt läst http://www.tgfa.org/comics/other/images/St..._AllOfMe_15.jpg Redigerad 14 September, 2005 av orville Citera
Supreme Commander JAF Postad 15 September, 2005 Rapport Postad 15 September, 2005 Är det verkligen en Star Trek-tidning? <{POST_SNAPBACK}> Oups...Jag gick enbart på rubriken till detta ämne, så den serie jag tala om har inget som helst att göra med ST. <{POST_SNAPBACK}> Ber om ursäkt att jag tränger mig på med ett off topic. :o I och med att tråden är i grundkategorin.... Star Trek - Generellt..., och sen i Quarks holodäck, så borde man inte kunnat gå vilse. Oj förlåt det var inte menigen. Du kunde också hamnat i ett ämnet om sämsta avsnittet (fast i TNG kategorin) så kanske det fanns samma ämne om andra serier också i deras kategori. Till On topic Hur ser en Star Trek serie ut? Finns det nån bild nån kan tipsa om? <{POST_SNAPBACK}> Jag har två allbum med tng serier på svenska. Riktigt vältecknat och bra översatt. Kan ev finnas i någon seriealbumsaffär. J. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.