Ella Posted May 29, 2002 Report Share Posted May 29, 2002 Vilket var det första ämnet/inlägget som gjordes här på forat? Finns det överhuvudtaget kvar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turambar Posted May 30, 2002 Report Share Posted May 30, 2002 Ingen aning.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vulcan_Tuvok Posted May 30, 2002 Report Share Posted May 30, 2002 Tror inte det finns kvar. Men det var antagligen någon av forumledarna. Det skulle jag gissa på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted May 30, 2002 Report Share Posted May 30, 2002 Det var nog Jocke som skrev *test* eller *Nisse* eller nåt, det gissar jag på. Ha en underbar kväll!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted May 30, 2002 Author Report Share Posted May 30, 2002 Den första riktiga diskussionen då... Jag fattar mig inte på den där sorteringen av ämnen och hela alltihopa... *suck* Satt och tänkte på det där för några dar sen och funderade på vad det första vi pratade om var... *undrar fortfarande* Det har iaf blivit många intressanta konversationer sen dess. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted May 30, 2002 Report Share Posted May 30, 2002 Den första riktiga diskussionen då... Jag fattar mig inte på den där sorteringen av ämnen och hela alltihopa... *suck* Satt och tänkte på det där för några dar sen och funderade på vad det första vi pratade om var... *undrar fortfarande* Det har iaf blivit många intressanta konversationer sen dess. och om vi har tur tar inte dom intresanta diskutionerna slut.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted May 30, 2002 Report Share Posted May 30, 2002 Den äldsta diskussionen som finns kvar är nog Voyager på SVT Troligtvis så var det nog jag som startade den första diskussionen, men jag kommer tyvärr inte ihåg vad den handlade och den finns inte kvar i forumet. På den tiden så var det inte så många som diskuterade utan det var nog mest jag, Peter och Mikael. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted May 30, 2002 Author Report Share Posted May 30, 2002 Ja, det var lite dött i början... Sen blev det helt plötsligt massor av folk! Gjorde du jättemycket reklam för sidan, Jocke? Eller upptäckte halva Sveriges befolkning (grov överdrift) bara att: "Voyager är bra! Kan det finnas något på svenska på internet?"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vulcan_Tuvok Posted May 31, 2002 Report Share Posted May 31, 2002 Hur många medlemmar finns det här förresten? JAg vet att det går att se någonstans men jag vet inte var (har glömt var man såg det). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turambar Posted May 31, 2002 Report Share Posted May 31, 2002 Hur många medlemmar finns det här förresten? JAg vet att det går att se någonstans men jag vet inte var (har glömt var man såg det). det står längst ner på första sidan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted May 31, 2002 Report Share Posted May 31, 2002 Gjorde du jättemycket reklam för sidan, Jocke? Eller upptäckte halva Sveriges befolkning (grov överdrift) bara att: "Voyager är bra! Kan det finnas något på svenska på internet?"? Jag har väll gjort den vanliga reklamen, sett till så att sidan är med i alla sökmotorer, fått andra sidor att länka till den, försökt näma den för andra så ofta det går m.m. Besökarna och medlemmarna i forumet har oxå hjälpt till en hel del och det tackar jag mycket för Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted June 1, 2002 Report Share Posted June 1, 2002 På den tiden så var det inte så många som diskuterade utan det var nog mest jag, Peter och Mikael. Ja, det var ett tag sedan. Vilka tider! Vi höll i och för sig mest med varandra men det var också kul. (Det är skönt när någon håller med en ;) ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted June 4, 2002 Report Share Posted June 4, 2002 Fanns det inte ett gammalt forum innan jag blev ombedd att testa "det nya" forumet? Har för mig att Jocke sa något om att den var inaktiv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts