Jump to content

Det allra första inlägget

Recommended Posts

Den första riktiga diskussionen då... :) Jag fattar mig inte på den där sorteringen av ämnen och hela alltihopa... *suck*

Satt och tänkte på det där för några dar sen och funderade på vad det första vi pratade om var... *undrar fortfarande* :)

Det har iaf blivit många intressanta konversationer sen dess.

Den första riktiga diskussionen då... :) Jag fattar mig inte på den där sorteringen av ämnen och hela alltihopa... *suck*

Satt och tänkte på det där för några dar sen och funderade på vad det första vi pratade om var... *undrar fortfarande* :)

Det har iaf blivit många intressanta konversationer sen dess.

och om vi har tur tar inte dom intresanta diskutionerna slut..

Den äldsta diskussionen som finns kvar är nog Voyager på SVT

Troligtvis så var det nog jag som startade den första diskussionen, men jag kommer tyvärr inte ihåg vad den handlade och den finns inte kvar i forumet.

På den tiden så var det inte så många som diskuterade utan det var nog mest jag, Peter och Mikael.

Ja, det var lite dött i början...

Sen blev det helt plötsligt massor av folk!

Gjorde du jättemycket reklam för sidan, Jocke? Eller upptäckte halva Sveriges befolkning (grov överdrift) bara att: "Voyager är bra! Kan det finnas något på svenska på internet?"?

Gjorde du jättemycket reklam för sidan, Jocke? Eller upptäckte halva Sveriges befolkning (grov överdrift) bara att: "Voyager är bra! Kan det finnas något på svenska på internet?"?

Jag har väll gjort den vanliga reklamen, sett till så att sidan är med i alla sökmotorer, fått andra sidor att länka till den, försökt näma den för andra så ofta det går m.m.

Besökarna och medlemmarna i forumet har oxå hjälpt till en hel del och det tackar jag mycket för :)

På den tiden så var det inte så många som diskuterade utan det var nog mest jag, Peter och Mikael.

Ja, det var ett tag sedan. Vilka tider! Vi höll i och för sig mest med varandra :D men det var också kul. (Det är skönt när någon håller med en ;) )

• Create New...