Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad
pelle28k

Avsänt 9:54 am den sep. 26, 2001

Citat: från mumle den 4:10 pm den sep. 25, 2001

På tal om att känna varrandra... Skulle man inte kunna fixa en "Off-topic"-avdelning? Där man kan snacka om annat än Star Trek?

Du menar något ställe där vi kan diskutera annat än startrak. Lite skvaller och annat sköj... Det låter sånna fall inte dumt

Precis så menar jag :)

Postad

Hm.. att ha ett off-topic forum låter visserligen kul, men är det inte meningen att vi ska snacka först och främst ST:Voyager på stvoyager.nu?

Kan inte någon fixa ett eget forum på en egen sida och skriva en notis om det här? Där kunde man ju diskutera allt möjligt.

Postad

Jag håller med Quiet. Ett Off-topic forum kommer nog tyvärr aldrig att skapas. Jag tycker inte att det passar när detta är en sida om Star Trek: Voyager. Möjligtvis så kanske det dyker upp något annat forum i framtiden ... vi får se ;)

Postad

Min tanke var såhär: Hmm...det är ju ganska skojj människor här. Dom är tydligen intresserade åt minstonne lite av TV/Film. Det är ju skojj, för det finns ju bra filmer som inte är Star Trek oxå. Men, som sagt, det var bara en tanke...

Postad

Det låter jättekul Mumle, men om Jocke ska lägga upp nåt mer på sin sida så är det ju hans beslut.

Annars, du är ju ess på datorer, kan inte du fixa en hemsida med forum?

Vi får väl hålla tillgodo med Lunar så länge. :)

Diskusarna där är ju rätt så vakna.

Postad

Ingen fara, mumle. Jag tar gärna emot alla förslag ni ger :)

Som jag skrev lite längre upp så kanske det dyker upp ett nytt forum nån gång i framtiden, men det blir först när jag byter till den nya forummjukvaran som förhoppningsvis händer om någon vecka.

Postad
Citat: från Quiet den 6:23 pm den sep. 30, 2001

Vi får väl hålla tillgodo med Lunar så länge. :)

Diskusarna där är ju rätt så vakna.

Men lunar är ju så segt... Och tråkigt... Och med stark fjortisvarning på...

Postad
Citat: från Jocke den 9:00 pm den sep. 30, 2001

Ingen fara, mumle. Jag tar gärna emot alla förslag ni ger :)

Som jag skrev lite längre upp så kanske det dyker upp ett nytt forum nån gång i framtiden, men det blir först när jag byter till den nya forummjukvaran som förhoppningsvis händer om någon vecka.

Det är värkligen värt en ros, hur mycket tid du/ni lägger ner på detta forum..

Postad

Absolut!

*tänker tillbaka på tiden innan forat* Vad tråkigt mitt liv var då! :) Ingen att diskutera Star Trek med, inte på svenska iaf... Tänk vad många nya människor man har träffat här! (och inte en enda som bor i närheten, typiskt...)

• 4 veckor senare...
Postad

Tror det var 50 meddlemmar när jag gick med.

Det vore väl lite väl jobbigt att ha alldeless för mycket meddlemmar, typ 150 st. Varav 25, konstant sitter vid datorn hela tiden. Även om dom inte fanns skulle man få läsa en massa sidor text om dan om Trekkers i Umeå tex eller i Arjebog :sigh:

Fredrik

Postad

Status just nu:

3025 inlägg (2883 svar till 142 Ämnen)

76 registrerade medlemmar (ca 30-40 kan väl anses någorlunda hyperaktiva :P )

Vi har alltså kommit över 3000-strecket! Kul! (Speciellt som det är 3000 mycket bra inlägg...)

Postad

Quote from Peter, posted on Nov. 03 2001,08:59

ca 30-40 kan väl anses någorlunda hyperaktiva :P

hahaha

Jag tycker stvoyager.nu är värd folkets jubel *whoohoooo - busvissel*

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa nytt...