Gå till innehåll
utemplates

This Is Star Trek! Video...

Rekommenderade inlägg

Är det bara jag som får intrycket av att det här är spam? Det känns i varje fall inte det minsta seriöst och det är medlemmens första och enda inlägg. Jag vill nog ha en d***** bra förklaring på vad som är syftet med denna tråd om jag ska fortsätta att låta den vara öppen. J.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Är det bara jag som får intrycket av att det här är spam? Det känns i varje fall inte det minsta seriöst och det är medlemmens första och enda inlägg. Jag vill nog ha en d***** bra förklaring på vad som är syftet med denna tråd om jag ska fortsätta att låta den vara öppen. J.

Eftersom han gick med IGÅR så skulle det kunna förklara att han inte skrivit fler inlägg. + att det var vid 19 tiden och han kanske har jobb eller skola att gå till under dagen.

"Real life sucks"

/Conny

Redigerad av contec

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Man kan ändå diskutera hurvida man tycker sådana "filmer" är underhållande eller bara slöseri med bandbred. Personligen tycker jag det senare.

Supreme Comander JAF, ge utemplates en chans innan du stänger tråden.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

This is sparta-spoofer är ju en mycket spridd företeelse. Själv finner jag dem allt annat än roliga, även om jag kan förstå viljan att driva med den tämligen uppskruvade "300". Det är en slags youtube/postironi förlängning av Jackass (skatehumor).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Är det bara jag som får intrycket av att det här är spam? Det känns i varje fall inte det minsta seriöst och det är medlemmens första och enda inlägg. Jag vill nog ha en d***** bra förklaring på vad som är syftet med denna tråd om jag ska fortsätta att låta den vara ??ppen. J.

Eftersom han gick med IGÅR så skulle det kunna förklara att han inte skrivit fler inlägg. + att det var vid 19 tiden och han kanske har jobb eller skola att gå till under dagen.

"Real life sucks"

/Conny

Eftersom han nu gick med samma dag som han postade detta ämne så är det ännu mer misstänksamt. Han har heller inte synts till efter att han postat denna tråd, han har inte loggat in sedan minuten denna tråd postades. Så ja, det här är spam i allra högsta grad och tråden borde stängas och medlemmen borde bannas.

Sen angående videon förstår jag inte meningen med den, en skäggig snubbe med en lam inlevelse som säger "This is Star Trek" med ett litet klipp där dom ersatte ett ansikte med killen från 300. Wow.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.