Turambar Posted August 20, 2002 Report Share Posted August 20, 2002 Kollade på WCTs hemsida (www.trekkers.se), och såg att ni var långt före med nyheterna än vad dom var.... Ett stort beröm till redaktionen för Star Trek: Enterprise Databas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted August 21, 2002 Report Share Posted August 21, 2002 Tack Vi försöker skriva nyheter så ofta vi kan, så det blir inte alltid dagligen. Försöker även hitta nyheter som är intressanta för oss svenskar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turambar Posted September 24, 2002 Author Report Share Posted September 24, 2002 kolla på detta: På ST Enterprise.nu läser vi att det finns en ny trailer för nya Trekfilmen Nemesis. Den är på nätta 20mb och finns på ST-Media, InSciFi.net och MediaTrek.com. källa: www.trekkers.se tufft! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essray Posted December 6, 2002 Report Share Posted December 6, 2002 Tänkte bara säga att jag upptäckte den jätte-praktiska sifferfunktionen som finns till varje ämne, där man kan se hur många poster som gjorts av varje medlem. Verkligen bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sotunk Posted December 6, 2002 Report Share Posted December 6, 2002 Tänkte bara säga att jag upptäckte den jätte-praktiska sifferfunktionen som finns till varje ämne, där man kan se hur många poster som gjorts av varje medlem. Verkligen bra. hmm.. Var hittar man den funktionen någonstans? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warbird Posted December 6, 2002 Report Share Posted December 6, 2002 Ja... Har inte hört att en sån finns. (Visste ej vad det var innan heller...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted December 6, 2002 Report Share Posted December 6, 2002 Tänkte bara berömma vår forumledare för att de svarar på våra frågor och för att de rensar bort alla OT inlägg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essray Posted December 9, 2002 Report Share Posted December 9, 2002 (edited) hmm.. Var hittar man den funktionen någonstans? När du tittar i forumet så ser du ämnet, författarens namn, och antalet svar(Bestående av en/flera siffra/or). Klicka på siffran/orna så kommer det up ett litet fönster. Edited December 9, 2002 by Essray Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted February 19, 2003 Report Share Posted February 19, 2003 Nyheterna på http://www.startrekdb.se/ citeras allt oftare på exempelvis trekkers.se. Jag vill tipsa er alla om att ni alla kan bidra med tips på nyheter (se längst upp över nyheterna på huvudsidan) och att ni dessutom kan visa nyhetsrubriker på er egen sida. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted February 19, 2003 Report Share Posted February 19, 2003 Jag har hittat något på nyheterna som jag tror kan vara fel. det står att Frakes ska stå frö regin för en ny serie av T-Birds men vad jag har hört så är det en film inte serie. Är det min info som är fel eller är det eran? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted February 20, 2003 Report Share Posted February 20, 2003 Jag har hittat något på nyheterna som jag tror kan vara fel. det står att Frakes ska stå frö regin för en ny serie av T-Birds men vad jag har hört så är det en film inte serie. Är det min info som är fel eller är det eran? Ja, det är mitt fel. Jag menade att skriva "ny filmversion" men tyckte det lät dumt och tog därför bort "film", vilket självklart blev fel, syftningsmässigt. Har nu ändrat det till enbart "filmversion", för tydlighetens skull. Tack för hjälpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsRiker Posted November 19, 2004 Report Share Posted November 19, 2004 Det här är förvisso en gammal tråd, men det blir aldrig för gammalt för lite beröm va?? ;) Ville bara säga att jag tycker att nyhetssidan är fantastisk; förut brukade jag alltid gå till Trektoday och läsa nyheter, men det behövs inte längre, för allt relevant står här på framsidan. Bra jobbat, helt enkelt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted November 19, 2004 Report Share Posted November 19, 2004 Tack för berömmet! Det kräver en hel del arbete, så är det någon som har en nyhet att förmedla så säg gärna till! Man kan använda sig av den enkla tipssidan som finns på framsidan. Är det någon som skulle känna för att delta i skrivandet av nyheter så får ni mer än gärna komma. Vi är inte så många över huvud taget som arbetar med sidan och om den skall finnas kvar även i framtiden så krävs det att fler engagerar sig på olika sätt. Vi vill inte slita ut oss, vi som jobbar med den, för om vi gör det så lägger sidan ner, definitivt! MrsRiker är ju engagerad i sidan, men det finns kanske fler som vill dra ett lite strå till stacken? Skicka in nyheter, bli redaktör, skriv en biografi, vad som helst inom Star Trek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts