Gå till innehåll

Beröm...


Rekommenderade inlägg

  • 1 månad senare...
  • 2 månader senare...
Tänkte bara säga att jag upptäckte den jätte-praktiska sifferfunktionen som finns till varje ämne, där man kan se hur många poster som gjorts av varje medlem. Verkligen bra.  :)  :D  :w00t:

hmm..

Var hittar man den funktionen någonstans?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm..

Var hittar man den funktionen någonstans?

När du tittar i forumet så ser du ämnet, författarens namn, och antalet svar(Bestående av en/flera siffra/or). Klicka på siffran/orna så kommer det up ett litet fönster. :)

Redigerad av Essray
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 månader senare...

Jag har hittat något på nyheterna som jag tror kan vara fel.

det står att Frakes ska stå frö regin för en ny serie av T-Birds men vad jag har hört så är det en film inte serie.

Är det min info som är fel eller är det eran?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hittat något på nyheterna som jag tror kan vara fel.

det står att Frakes ska stå frö regin för en ny serie av T-Birds men vad jag har hört så är det en film inte serie.

Är det min info som är fel eller är det eran?

Ja, det är mitt fel. Jag menade att skriva "ny filmversion" men tyckte det lät dumt och tog därför bort "film", vilket självklart blev fel, syftningsmässigt. Har nu ändrat det till enbart "filmversion", för tydlighetens skull. Tack för hjälpen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 år senare...

Det här är förvisso en gammal tråd, men det blir aldrig för gammalt för lite beröm va?? ;)

Ville bara säga att jag tycker att nyhetssidan är fantastisk; förut brukade jag alltid gå till Trektoday och läsa nyheter, men det behövs inte längre, för allt relevant står här på framsidan.

Bra jobbat, helt enkelt!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för berömmet! Det kräver en hel del arbete, så är det någon som har en nyhet att förmedla så säg gärna till! Man kan använda sig av den enkla tipssidan som finns på framsidan.

Är det någon som skulle känna för att delta i skrivandet av nyheter så får ni mer än gärna komma. Vi är inte så många över huvud taget som arbetar med sidan och om den skall finnas kvar även i framtiden så krävs det att fler engagerar sig på olika sätt. Vi vill inte slita ut oss, vi som jobbar med den, för om vi gör det så lägger sidan ner, definitivt! :(

MrsRiker är ju engagerad i sidan, men det finns kanske fler som vill dra ett lite strå till stacken? Skicka in nyheter, bli redaktör, skriv en biografi, vad som helst inom Star Trek! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...