Jump to content

Recommended Posts

Posted

Så yaneway ska spela i st x, men vad ska dom göra med lilla seven.. Man har nästan gett en plats i hjärtat för henne..

Kommer känas lite konstigt att se yaneway i ett annat st avsnitt och inte dom andra besättningsmedlemarna..

Men vem vet.. Kanske seven dyker upp även där  :)

Posted
Så yaneway ska spela i st x, men vad ska dom göra med lilla seven.. Man har nästan gett en plats i hjärtat för henne..

Kommer känas lite konstigt att se yaneway i ett annat st avsnitt och inte dom andra besättningsmedlemarna..

Men vem vet.. Kanske seven dyker upp även där  :)

Knappast troligt. Frågan är om Janeways uppdykande i den här filmen gör det mer eller mindre sannolikt med en Voyagerfilm. Sista avsnittet lär ju ha haft bra tittarsiffror.

Posted

Kanske det.. Men man kan inte låta bli att fundera på vad som kommer att hända med voyagers besättning när dom kommer fram.. Läger dom sig på en ö någon stans eller åker dom ut på nya uppdrag... Känner en panik, när voyager inte säns längre.. Men än liten tröst är att det är långt dit :sigh:

Posted

;) Jag håller med men jag längtar ändå till Endgame. För då får man iallafall få veta vad som händer med Voyager besättningen . En kompis till mig sa att Chakotay dog. Undrar nu därför dör han i Endgame? Väntar på svar.... :)

Posted
Sista avsnittet lär ju ha haft bra tittarsiffror.

har för mig att jag läste att nya serien Enterprise har ett tittarsnitt som ligger över det antal som såg "End Game"

Posted
har för mig att jag läste att nya serien Enterprise har ett tittarsnitt som ligger över det antal som såg "End Game"

Enterprise ligger på ungefär samma siffror som Voyager hade när den serien kom. Sedan har Voyager tappat tittare, men sista avsnittet sågs av 8,8 miljoner.

Det som är viktigt för Enterprise är att behålla tittarna hela första säsongen och även i fortsättningen.

• 2 weeks later...
Posted
Är du säker på att du vill veta?? Jag lovar, det blir bättre om man inte vet...

Håller med, jag vill inte veta nåt om sista avsnittet.... (även om man anar vad som händer)

Posted
jag vill inte veta nåt om sista avsnittet.... (även om man anar vad som händer)

Om ni inte vill veta vad som händer i kommande Voyager-avsnitt så läs inga diskussioner med spoilervarning. <--bra tips. :)

Posted
jag vill inte veta nåt om sista avsnittet.... (även om man anar vad som händer)

Om ni inte vill veta vad som händer i kommande Voyager-avsnitt så läs inga diskussioner med spoilervarning. <--bra tips. :)

Tack för tipset... :sigh:

Posted
Är du säker på att du vill veta?? Jag lovar, det blir bättre om man inte vet...

Det är nog sant.. Men nyfikenheten är ibland stor.. Som nu till jul.. Man vill inte öppna packeten än, men tjuvkicka lite gör man..

• 2 weeks later...
  • 2 years later...
Posted

*Skakar liv i en gammal tråd*

Enligt www.robertduncanmcneill.net så håller McNeill, Brent Spiner och Picardo på med en ny serie för sci-fi channel.

Dessutom ska Robbie regissera avsnitt i storserierna The O.C och Las Vegas. Och ett nytt avsnitt i serien Dead Like Me (som tydligen SVT ska visa, enligt GP).

• Create New...