Jump to content

Skvaller om Startrek

Recommended Posts

Halloj! Jag tyckte det vare dags att starta ett ämne om skvaller. LIksom jag älskar att skvallra om Startrek. speciellt om J/C med mina kompisar. MItt bästa skvaller.  Kate Mulgrew har slutat röka och Jennifer Lien kommer tillbaka i ett avsnitt. Och det är ett superduper bra avsnitt! Men skriv nu ert skvaller. Bye!

Tim Russ är ju faktiskt den enda skådespelaren som spelat mot alla kaptener i Trek sammanhang(Räknar inte Enterprise). Spelade (eller mest var i samma rum som han) mot Kirk i "Star Trek Generations". Han spelade mot Picard i TNG avsnittet "Starship Mine", sen har han spelat både Klingon och Tuvok i DS9 mot Sisko. + att han också spelar Tuvok i Voyager(de ni).

Vågar man gissa på att han dyker upp i Enterprise?

Quote from Ella, posted on Nov. 20 2001,10:50

Det sa dom redan i Blackpool... Kate och Patrick sa nåt i stil med "och så kommer vi ju att vara på stor "screen" tillsammans..." Nåt sånt...  :sigh:

De menar nog bioduken. I USA brukar man säga "the big screen" om bio.. tv är så otroligt mycket mindre betalt och bio är så otroligt mer status.

Quote from ENEMiX, posted on Nov. 20 2001,23:36

Quote from Jocke, posted on Nov. 20 2001,11:03
Läste precis om Nemesis hos TrekToday och fick då även reda på att Wesley Crusher ska vara med i filmen  :(

vad har alla emot wesley crusher egentligen...?

Har är allmänt jobbig i TNG. Kommer alltid in på bryggan när dom håller på med nått viktigt eller så experimenterar han med något som nästan spränger hela skeppet. En gång så kastade han en "holo"-snöboll på Picard  :sigh:

Beverly Crusher är ju underbar! Är det någon som inte gillar henne? Till och med Picard gillar henne juh. ;) Eller hur var det? Han gillade henne förut i alla fall.

Bästa Crusher-scenen ever: I sjukstugan på Enterprise-E i First Contact. Där är ju EMH rätt kul också. :)

• Create New...