Nyhet Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 Precis när man sitter och ser nedräkningen minut för minut, på StarTrekMovie.com, och ser att det är en minut kvar till Internet-premiären av Star Trek-trailern i hög kvalitet, ändras plötsligt nedräkningen till att trailern har premiär någon gång i morgon kväll istället. Denna gång visas nedräkningen åt fel håll, så för varje minut kommer det att dröja ytterligare ett par innan vi kommer närmare en Internet-trailer. Kanske är det bara tillfälligt glapp på webbplatsen, men om ni inte hör något annat, så kommer det alltså dröja ytterligare. Uppdaterat 19:32: Apple.com har fått den exklusiva rättigheten att visa trailern först (inget har sagts om detta från Paramount) och den kan nu ses i flera olika "versioner" här. Youtube har den här. [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorik Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 (edited) Såg samma sak, finns ju dock inget som säger att det dröjer ett extra dygn, i så fall skulle ju knappast räkneverket räkna framåt utan börja om på ett dygn och sedan räkna ner igen. EDIT: Trailern finns här: http://www.apple.com/trailers/paramount/startrek/ Edited November 17, 2008 by Tuvok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 Visst säger väl den unge Kirk "James Siberius Kirk"? Jag har lyssnat om och om igen, och kan inte få det till något annat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 (edited) Wow. Att se den högupplöst var verkligen en stor skillnad. Blir mer och mer sugen att se filmen. Undrar dock om trailern luras lite? Det är ett enormt tempo, men är verkligen filmen så? Sedan angående bilfärden i början är det den unge Kirk som åker fast för fortkörning? Motorcykeln som jagar honom verkar vara en polis, och svävarskeppet kan vara ett polisskepp. Och han säger Tiberius, inte Siberius. Men jag hörde fel först med, men det är ett "T" och inte ett "S". Edited November 17, 2008 by Aike Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 hmm för varje gång jag ser trailern tycker jag mer och mer synd om bilen. En sån där corvette är ju ovärdelig idag, tänk er då hur det skulle vara om 200 år... Blir och också mer och mer taggad för varje gång jag ser trailern, verkar vara en intensiv film, ska ses på bio! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 Jag tyckte han sa tiberus men det kansk är för att jag vet att han heter det. Vad det gäller bilen så tycker jag att den passar väl ihop med karraktären om man säger så och den är väl förmodligen lånad från något museum. Jag tycker den sekvensen ger en bra bild av hur kirk blev kirk. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebbe Posted November 19, 2008 Report Share Posted November 19, 2008 Det första jag tänkte när jag såg trailern var "Nä nu, har ni tagit fel trailer, det här typ Gone In 60 Seconds 2 eller något liknande." Det är mycket man inte kommer känna igen i den nya filmen, både på gott och ont. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted November 20, 2008 Report Share Posted November 20, 2008 (edited) Min bror, som har sett en del Star Trek, men inte är en trekker, berättade i dag att han sett trailern. Han tyckte inte alls att det såg ut som ST, men för folk som inte är inne på ST kanske filmen kan bli lyckad. Med andra ord kan han tänka sig se filmen, och även hans tjej(som är helt nedlåtande till ST, men inte vet något om det). Detta är väll också vad Paramount har haft för avsikt, så kanske lyckas dem med vad de hade tänkt sig. Men för en äkta trekker är det kanske inte lika roligt. Edited November 20, 2008 by Unkas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebbe Posted November 20, 2008 Report Share Posted November 20, 2008 Håller med dig. Det känns som att denna nystart av Star Trek kommer att rasera allt som "gamla Star Trek" har byggt upp. Kommer det att bli mer Hollywood action style på Star Trek, kommer de att ta bort djupet och den filosofiska biten för att göra massan glada. Kommer den tidslinje vi känner till att raderas (ur en canon sunpunkt) för att göra plats för denna. Mycket frågor, lite svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted November 21, 2008 Report Share Posted November 21, 2008 Det finns väl många avsnitt och filmer som är mer actiontunga? Visst kan man räkna in fc i detta område? J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts