Pjotr'k Postad 30 Maj, 2011 Författare Rapport Postad 30 Maj, 2011 Kristinehamn är min hemort. Någon mer därifrån? Titta i listan på sidan 1 av detta ämne - där finns det någon till. Personen behöver dock inte vara aktiv på forat idag, eller h*n kan ha flyttat. - Ulricehamn, Västergötland Nämen, vad intressant. När bodde du i Ulricehamn? Jag bor nämligen där nu, sedan 2008. Jag har uppdaterat det första inlägget i diskussionen med de senaste adresserna! Citera
johannalaforge Postad 30 Maj, 2011 Rapport Postad 30 Maj, 2011 - Ulricehamn, Västergötland Nämen, vad intressant. När bodde du i Ulricehamn? Jag bor nämligen där nu, sedan 2008. Jag har uppdaterat det första inlägget i diskussionen med de senaste adresserna! Jag bodde i Ulricehamn från 1994 till 2001, så det var ett tag sedan :P Jag måste dock säga att det var ett av de bästa ställena jag bott på, efter Göteborg, så klart ;) Det ganska nyregistrerade Azaradel här på forumet är också en gammal Ulricehamnare Citera
Azaradel Postad 30 Maj, 2011 Rapport Postad 30 Maj, 2011 (redigerade) - Ulricehamn, Västergötland Nämen, vad intressant. När bodde du i Ulricehamn? Jag bor nämligen där nu, sedan 2008. Jag har uppdaterat det första inlägget i diskussionen med de senaste adresserna! Jag bodde i Ulricehamn från 1994 till 2001, så det var ett tag sedan :P Jag måste dock säga att det var ett av de bästa ställena jag bott på, efter Göteborg, så klart ;) Det ganska nyregistrerade Azaradel här på forumet är också en gammal Ulricehamnare Här försöker man lurka så drar du in en i diskussionen. Då får man väl lov att säga hej. Jag snor min kära systers lista medan jag ändå håller på, med reservation för mindre modifieringar: - Växjö, Småland. - Ulricehamn, Västergötland - Askersund, Närke - Visby, Gotland - Nykvarn, Sörmland (inte "Södertäljetrakterna", även om Nykvarn må räknas dit) Det borde vara alla skrymslen och vrår jag har bott. Edit: Kanske borde ha nämnt att jag bor i Nykvarn just nu och mest troligen åtminstone något år till. Oh well. Redigerad 30 Maj, 2011 av Azaradel Citera
AlmostHuman Postad 31 Maj, 2011 Rapport Postad 31 Maj, 2011 Jag bor i Östergötland så det kan någon lägga till i listan. Väljer dock att inte specificera exakt var jag bor eftersom jag uppskattar anonymitet på Internet. Citera
The Holy Three Postad 2 Maj, 2012 Rapport Postad 2 Maj, 2012 Ni kan lägga dit Admiral Picard bland oss Norrköpingsbor. Citera
O'Brien Postad 2 Maj, 2012 Rapport Postad 2 Maj, 2012 By the way, Kiruna befinner sig i Norrbotten. Citera
Hugh Postad 17 September, 2012 Rapport Postad 17 September, 2012 On the West Coast not far from Gothenburg... *ler* Mvh. Hugh Citera
T'Les-M'Lara Postad 23 Maj, 2013 Rapport Postad 23 Maj, 2013 Hej alla! Jag är en kvinna ifrån Sundsvall - Västernorrland! Hoppas finna fler Trekkies i Sundsvall eller omnejd! Citera
Elenaki Postad 12 Februari, 2018 Rapport Postad 12 Februari, 2018 Hejsan! Jag bor i Ludvika, Dalarna & i Aten, Grekland Citera
Pjotr'k Postad 17 Februari, 2018 Författare Rapport Postad 17 Februari, 2018 On 2018-02-12 at 16:53, Elenaki sade: Hejsan! Jag bor i Ludvika, Dalarna & i Aten, Grekland Välkommen hit, Elenaki! Citera
sTriLo Postad 5 April, 2018 Rapport Postad 5 April, 2018 Jag är född, uppvuxen och lever i Linköping. Jag kommer nog alltid att bo i den här staden tills jag stänger mina himmelsblå för gott. Citera
Johan Selander Postad 18 September, 2021 Rapport Postad 18 September, 2021 Finns i Karlshamn, Blekinge Citera
Pjotr'k Postad 18 November, 2021 Författare Rapport Postad 18 November, 2021 On 2021-09-18 at 16:53, Johan Selander sade: Finns i Karlshamn, Blekinge Välkommen hit, även om diskussionerna inte är särskilt aktiva här! Jag kan tipsa om att det på Facebook finns en grupp som är lite mer aktiva: https://www.facebook.com/groups/409479709913307 Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.