Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Kristinehamn är min hemort. Någon mer därifrån?

Titta i listan på sidan 1 av detta ämne - där finns det någon till. Personen behöver dock inte vara aktiv på forat idag, eller h*n kan ha flyttat.

- Ulricehamn, Västergötland

Nämen, vad intressant. När bodde du i Ulricehamn? Jag bor nämligen där nu, sedan 2008.

Jag har uppdaterat det första inlägget i diskussionen med de senaste adresserna!

Postad

Nämen, vad intressant. När bodde du i Ulricehamn? Jag bor nämligen där nu, sedan 2008.

Jag har uppdaterat det första inlägget i diskussionen med de senaste adresserna!

Jag bodde i Ulricehamn från 1994 till 2001, så det var ett tag sedan :P Jag måste dock säga att det var ett av de bästa ställena jag bott på, efter Göteborg, så klart ;)

Det ganska nyregistrerade Azaradel här på forumet är också en gammal Ulricehamnare :)

Postad (redigerade)

Jag bodde i Ulricehamn från 1994 till 2001, så det var ett tag sedan :P Jag måste dock säga att det var ett av de bästa ställena jag bott på, efter Göteborg, så klart ;)

Det ganska nyregistrerade Azaradel här på forumet är också en gammal Ulricehamnare :)

Här försöker man lurka så drar du in en i diskussionen. Då får man väl lov att säga hej.

Jag snor min kära systers lista medan jag ändå håller på, med reservation för mindre modifieringar:

- Växjö, Småland.

- Askersund, Närke

- Visby, Gotland

- Nykvarn, Sörmland (inte "Södertäljetrakterna", även om Nykvarn må räknas dit)

Det borde vara alla skrymslen och vrår jag har bott.

Edit: Kanske borde ha nämnt att jag bor i Nykvarn just nu och mest troligen åtminstone något år till. Oh well.

Redigerad av Azaradel
  • 10 månader senare...
  • 1 månad senare...
  • 4 månader senare...
  • 8 månader senare...
  • 4 år senare...
  • 1 månad senare...
  • 2 år senare...
  • 1 år senare...
  • 2 månader senare...

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...