Pjotr'k Postad 30 Maj, 2011 Författare Rapport Postad 30 Maj, 2011 Kristinehamn är min hemort. Någon mer därifrån? Titta i listan på sidan 1 av detta ämne - där finns det någon till. Personen behöver dock inte vara aktiv på forat idag, eller h*n kan ha flyttat. - Ulricehamn, Västergötland Nämen, vad intressant. När bodde du i Ulricehamn? Jag bor nämligen där nu, sedan 2008. Jag har uppdaterat det första inlägget i diskussionen med de senaste adresserna!
johannalaforge Postad 30 Maj, 2011 Rapport Postad 30 Maj, 2011 - Ulricehamn, Västergötland Nämen, vad intressant. När bodde du i Ulricehamn? Jag bor nämligen där nu, sedan 2008. Jag har uppdaterat det första inlägget i diskussionen med de senaste adresserna! Jag bodde i Ulricehamn från 1994 till 2001, så det var ett tag sedan :P Jag måste dock säga att det var ett av de bästa ställena jag bott på, efter Göteborg, så klart ;) Det ganska nyregistrerade Azaradel här på forumet är också en gammal Ulricehamnare
Azaradel Postad 30 Maj, 2011 Rapport Postad 30 Maj, 2011 (redigerade) - Ulricehamn, Västergötland Nämen, vad intressant. När bodde du i Ulricehamn? Jag bor nämligen där nu, sedan 2008. Jag har uppdaterat det första inlägget i diskussionen med de senaste adresserna! Jag bodde i Ulricehamn från 1994 till 2001, så det var ett tag sedan :P Jag måste dock säga att det var ett av de bästa ställena jag bott på, efter Göteborg, så klart ;) Det ganska nyregistrerade Azaradel här på forumet är också en gammal Ulricehamnare Här försöker man lurka så drar du in en i diskussionen. Då får man väl lov att säga hej. Jag snor min kära systers lista medan jag ändå håller på, med reservation för mindre modifieringar: - Växjö, Småland. - Ulricehamn, Västergötland - Askersund, Närke - Visby, Gotland - Nykvarn, Sörmland (inte "Södertäljetrakterna", även om Nykvarn må räknas dit) Det borde vara alla skrymslen och vrår jag har bott. Edit: Kanske borde ha nämnt att jag bor i Nykvarn just nu och mest troligen åtminstone något år till. Oh well. Redigerad 30 Maj, 2011 av Azaradel
AlmostHuman Postad 31 Maj, 2011 Rapport Postad 31 Maj, 2011 Jag bor i Östergötland så det kan någon lägga till i listan. Väljer dock att inte specificera exakt var jag bor eftersom jag uppskattar anonymitet på Internet.
The Holy Three Postad 2 Maj, 2012 Rapport Postad 2 Maj, 2012 Ni kan lägga dit Admiral Picard bland oss Norrköpingsbor.
Hugh Postad 17 September, 2012 Rapport Postad 17 September, 2012 On the West Coast not far from Gothenburg... *ler* Mvh. Hugh
T'Les-M'Lara Postad 23 Maj, 2013 Rapport Postad 23 Maj, 2013 Hej alla! Jag är en kvinna ifrån Sundsvall - Västernorrland! Hoppas finna fler Trekkies i Sundsvall eller omnejd!
Elenaki Postad 12 Februari, 2018 Rapport Postad 12 Februari, 2018 Hejsan! Jag bor i Ludvika, Dalarna & i Aten, Grekland
Pjotr'k Postad 17 Februari, 2018 Författare Rapport Postad 17 Februari, 2018 On 2018-02-12 at 16:53, Elenaki sade: Hejsan! Jag bor i Ludvika, Dalarna & i Aten, Grekland Välkommen hit, Elenaki!
sTriLo Postad 5 April, 2018 Rapport Postad 5 April, 2018 Jag är född, uppvuxen och lever i Linköping. Jag kommer nog alltid att bo i den här staden tills jag stänger mina himmelsblå för gott.
Johan Selander Postad 18 September, 2021 Rapport Postad 18 September, 2021 Finns i Karlshamn, Blekinge
Pjotr'k Postad 18 November, 2021 Författare Rapport Postad 18 November, 2021 On 2021-09-18 at 16:53, Johan Selander sade: Finns i Karlshamn, Blekinge Välkommen hit, även om diskussionerna inte är särskilt aktiva här! Jag kan tipsa om att det på Facebook finns en grupp som är lite mer aktiva: https://www.facebook.com/groups/409479709913307
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu