Pjotr'k Postad 11 Augusti, 2009 Rapport Postad 11 Augusti, 2009 (redigerade) Så här ser det ut hittills (sammanfattat från tidigare två diskussioner, 1 och 2). Säkert är det många som inte har skrivit vart de bor, men man får ändå en bild av hur det ser ut över forats medlemmar. Observera att många av medlemmarna i listan nedan kan ha flyttat från sina angivna orter (om detta är känt, är de överstrukna) eller självfallet kan ha lämnat detta forum. För att det här skall bli hanterbart måste ni som svarar på denna diskussion skriva ort och landskap. Om ni inte gör detta kommer jag inte att försöka leta reda på vilket landskap det är och ert svar kommer därför inte att hanteras. Blekinge Jämjö: holodoc, OnO Karlshamn: Me. T'Pol Karlskrona: L'evir Lyckeby: OnO Nättraby: L'evir Ronneby: Sotunk Sölvesborg: Dean Bohuslän Kungälv: UNDO_2000, pela Ljungskile: Excelsior Västerlanda: USS VOYAGER Dalarna Borlänge: persjoman, dragontrumpetare Falun: sweetycow, b00t3r, Sir Legolas Insjön: NX-01 Krylbo: Warbird Orsa: Himmlah Gotland Visby: Azaradel Gästrikland Gävle: Phlox, Aliline, Fairy of Darkness, Kat, Fleetadmiral, Marvin Halland Halmstad: Frost, Nikon Kungsbacka: seven of nine, Wrogie, Picard, ickamicka Partille: SevenofNine, Excelsior Hälsingland Bollnäs: ypolt Iggesund: Aliline Jämtland Östersund: Kashked, Bebbe Lappland Jokkmokk: imzadi Medelpad Sundsvall: emil9898 Norrbotten Kalix: Lieutenet Lind Luleå: Callandor, Kathryn Archer, Enterprise_Nx-01, Rymdmonstret Muodoslompolo: Vulcan Tuvok Piteå: Smirf Närke Askersund: johannalaforge, Azaradel Hallsberg: Ella Karlskoga: MrsRiker, Keiko Vintrosa: Blondie Örebro: Glenn A, Unknown, Brandel, Tom_Hell Skåne Eslöv: ghost Glumslöv: commander jennie Helsingborg: B'Ella, Borg Drone, Shinzon, Razekiel, alex Hässleholm: Schwozh Hörby: everybodyknows Kristianstad: shadow Landskrona: commander jennie Lund: mumle, B'Elanna, Fmi, Job, JoBu, Homn, Marvin Malmö: Tal Ceres, Inter Oxie: Janson Ystad: bjorn98009_91 Åstorp: jan_kivisaar Ängelholm: B'Elanna Småland Hovmantorp: Kathryn Archer Huskvarna: Commander Michels, thamupp Jönköping: discharged, Mr Borg Månsarp: mumle, Pjotr'k Kalmar: Pjotr'k, Tal Ceres, Daniels, Richard90, Stranglehold, Worf23, BeamMeUp27 Lagan: Grand Nagus Mak Markaryd: zebmac Moheda: Thalaxian Nässjö: StarTrekin Vaggeryd: Mr Banana Virserum: Brunt, leere Värnamo: Sandra, Thirteen Västervik: Anders Växjö: Fmi, johannalaforge, Azaradel Älmhult: jimmie6 Stockholm Four of Eight, Morn, Fröken A, Crayle, Kat, LaserT, Captain Janeway, EoNeel, Worf, K'Ehleyr, Zeratul, TauZero, Tullinge Södermanland Enköping: ElfQueen, DanielSchenström Eskilstuna: Suskiv Gnesta: trekkie89 Huddinge: Fleetadmiral Järna: Sannsiman Katrineholm: Archangels, Tribble Nykvarn: Azaradel Nyköping: Mikael, Tintolin, leere, Fmi Solna: Rick Hunter, Varghjärta, Supreme Commander JAF Södertälje: Nettan, 7 of 9, johannalaforge Torshälla: Suskiv, sweetycow Vagnhärad: ulric, zebmac Uppland Danderyd: Mindtrust Ekerö: Fänrik Johansson Gimo: khelben Hallstavik: Kat Harbo: Kirk^4 Knivsta: Durator Knutby: Sixx85 Norrtälje: Kat Rimbo: Emher Skokloster: Lillis Sollentuna: Captain Proton Täby: Alex V, RoLaren Upplands-Bro: captain archer Uppsala: Tuvix, orville, Borgmi, Sixx85, laxsill Värmdö: morgan, Jadziadax Värmland Charlottenberg: Mr A Karlstad: _starchild_ Kil: mrcolumbo Kristinehamn: Triskelion, Ecco Mariestad: *voyboy* Västerbotten Kiruna: JanurHeart, StoVoKor, NX-01, johannalaforge Umeå: Lieutenet Lind, Jello, Rymdmonstret, orville Vindeln: playmore82 Västergötland Askim: Mr Trek Borås: preacher man, Agge, ENEMiX, Mr Borg, Doktor.Doom Dalstorp: M'Nor Göteborg: Quiet, Mathias, Lis@, ENEMiX, Turambar, Essray, Mr Borg, poth_99, Gul Nador, Ynkryggen, EoNeel, Electron, dax_maryrussel, RomulanStar, Kopla, Beverlycrusher94, DrBryce, johannalaforge, Sarek Hindås: DominionMaster, Nina Janeway Hultafors: Kopla Järpås: James Godthardt Lidköping: James Godthardt Limmared: Jocke, Steinhammer Mullsjö: Mr Borg Onsala: Fredrik Partille: crazy_voyager Skövde: Herman, Dahlberg Tibro: romulanboy_ Ulricehamn: Pjotr'k, johannalaforge, Azaradel Vänersborg: Kashked, Ann O´Nym Västra Frölunda: Karl, Picard, Novatron Öckerö: Lokatt Västmanland Fagersta: orville Köping: pelle28k, The Borg, Mr.Data, TauZero Norberg: Stiltman Västerås: ramz, drakryttare Ångermanland Ramsele: Starlander Sollefteå: Erik/Out Öland Färjestaden: Freelancer Östergötland Finspång: K´hogh son of Klintoch Linköping: Aliline, K'Irtap, Talar, B'Elanna, commander ricochet, Tuvok, P'kea, Fleetadmiral, Kashked, Mr Data Norrköping: Damien Stone, The Holy Three, Popesize, mobocaster, Zoledian Utanför Sverige Finland: Ensign Finlandssvensk, freddan, startrek92 USA: Nina Janeway, DrBryce Österrike: T'Mara Redigerad 1 April, 2012 av Pjotr'k Citera
Fänrik Johansson Postad 11 Augusti, 2009 Rapport Postad 11 Augusti, 2009 Tja jag kan väl då säga att jag bor i Ekerö kommun (I närheten av Stockholm) Citera
ghost Postad 12 Augusti, 2009 Rapport Postad 12 Augusti, 2009 Och en medlem i Star Trek-täta Eslöv. ;) Citera
Pjotr'k Postad 12 Augusti, 2009 Författare Rapport Postad 12 Augusti, 2009 I Eslöv finns i varje fall Sveriges enda Star Trek-biograf - Cinema Underground! Citera
Monolith Postad 15 September, 2009 Rapport Postad 15 September, 2009 Hej, här har ni en, visserligen inte ursprungligen, smålänning till Det är väl brukligt att ge en beskrivning av sig själv men det finns ju en käck "om mig"-funktion så jag skippar det ;) Citera
Pjotr'k Postad 15 September, 2009 Författare Rapport Postad 15 September, 2009 Hej, här har ni en, visserligen inte ursprungligen, smålänning till Det är väl brukligt att ge en beskrivning av sig själv men det finns ju en käck "om mig"-funktion så jag skippar det ;) Eftersom det inte står några orter med landskap (förutom "smålänning") i ditt inlägg ovan hamnar du ingenstans på listan. Citera
Popesize Postad 3 November, 2009 Rapport Postad 3 November, 2009 Släng upp mig vid Östergötland, Norrköping. Citera
Mr Trek Postad 3 November, 2009 Rapport Postad 3 November, 2009 (redigerade) Hej, här har ni en, visserligen inte ursprungligen, smålänning till Det är väl brukligt att ge en beskrivning av sig själv men det finns ju en käck "om mig"-funktion så jag skippar det ;) Eftersom det inte står några orter med landskap (förutom "smålänning") i ditt inlägg ovan hamnar du ingenstans på listan. Jag tror nog att du skrämde iväg den där Monolith, Pjotr'k. Eller så tyckte han att vi var för nördiga efter att ha läst några trådar :lol: Redigerad 3 November, 2009 av Mr Trek Citera
thamupp Postad 5 December, 2009 Rapport Postad 5 December, 2009 jag bor i småland, huskvarna :P Citera
Kashked Postad 13 Januari, 2010 Rapport Postad 13 Januari, 2010 Jag är nu officiellt bortflyttad från Linköping, och tillbaka i Vänersborg, Västergötland... Citera
The Holy Three Postad 13 Januari, 2010 Rapport Postad 13 Januari, 2010 En mindre på Östgöta Trekkie-mötena... Citera
leere Postad 15 Januari, 2010 Rapport Postad 15 Januari, 2010 bor sen några år i nyköping, södermanland men kommer ursprungligen från virserum, småland (och förövrigt rätt ny på forumet) Citera
The Holy Three Postad 16 Januari, 2010 Rapport Postad 16 Januari, 2010 Hmm, Nyköping ligger ju ändå hyffsat nära Östergötland, då kanske du skulle vara villig att delta i en framtida Öschötta Trekkie-treff? Citera
leere Postad 16 Januari, 2010 Rapport Postad 16 Januari, 2010 holy three: skulle nog inte vara omöjligt. beroende på när. Citera
mobocaster Postad 31 Januari, 2010 Rapport Postad 31 Januari, 2010 Hallu! Norrköping, Östergötland. =) Citera
The Holy Three Postad 31 Januari, 2010 Rapport Postad 31 Januari, 2010 Nämen va härligt! Norrköpingsbo OCH TOS-fan? Välkommen hit! Vi har Trekkie-möten ibland, vi öschöttar här på forumet, skulle vara kul om du ville komma på ett någon gång också. Citera
zoledian Postad 31 Januari, 2010 Rapport Postad 31 Januari, 2010 Norrköping, östergötland här oxå (mobocasters sambo) Citera
mobocaster Postad 31 Januari, 2010 Rapport Postad 31 Januari, 2010 Nämen va härligt! Norrköpingsbo OCH TOS-fan? Välkommen hit! Vi har Trekkie-möten ibland, vi öschöttar här på forumet, skulle vara kul om du ville komma på ett någon gång också. Jamen visst! Både jag och zoledian skulle tycka att det vore trevligt att vara med på trekkie-möten! Citera
The Holy Three Postad 1 Februari, 2010 Rapport Postad 1 Februari, 2010 Jättebra! Nästa möte har vi kommit överens ska vara hemma hos mig i Norrköping, de övriga två har varit i Linköping. Nu får vi snart en tillsägning av farbror Ricochet, kan starta en tråd om nästa möte i Aktiviteter sektionen så pratar vi mer där. Citera
Pjotr'k Postad 12 Mars, 2010 Författare Rapport Postad 12 Mars, 2010 Sundsbruk i vilket landskap? Citera
emil9898 Postad 12 Mars, 2010 Rapport Postad 12 Mars, 2010 (redigerade) Sundsbruk i vilket landskap? Jag skrev fel det skulle vara sundsvall. Medelpad Redigerad 12 Mars, 2010 av emil9898 Citera
Supreme Commander JAF Postad 12 Mars, 2010 Rapport Postad 12 Mars, 2010 Välkommen till forumet. Det är alltid kul med nya "ansikten" här. J. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.