Pjotr'k Posted August 11, 2009 Report Share Posted August 11, 2009 (edited) Så här ser det ut hittills (sammanfattat från tidigare två diskussioner, 1 och 2). Säkert är det många som inte har skrivit vart de bor, men man får ändå en bild av hur det ser ut över forats medlemmar. Observera att många av medlemmarna i listan nedan kan ha flyttat från sina angivna orter (om detta är känt, är de överstrukna) eller självfallet kan ha lämnat detta forum. För att det här skall bli hanterbart måste ni som svarar på denna diskussion skriva ort och landskap. Om ni inte gör detta kommer jag inte att försöka leta reda på vilket landskap det är och ert svar kommer därför inte att hanteras. Blekinge Jämjö: holodoc, OnO Karlshamn: Me. T'Pol Karlskrona: L'evir Lyckeby: OnO Nättraby: L'evir Ronneby: Sotunk Sölvesborg: Dean Bohuslän Kungälv: UNDO_2000, pela Ljungskile: Excelsior Västerlanda: USS VOYAGER Dalarna Borlänge: persjoman, dragontrumpetare Falun: sweetycow, b00t3r, Sir Legolas Insjön: NX-01 Krylbo: Warbird Orsa: Himmlah Gotland Visby: Azaradel Gästrikland Gävle: Phlox, Aliline, Fairy of Darkness, Kat, Fleetadmiral, Marvin Halland Halmstad: Frost, Nikon Kungsbacka: seven of nine, Wrogie, Picard, ickamicka Partille: SevenofNine, Excelsior Hälsingland Bollnäs: ypolt Iggesund: Aliline Jämtland Östersund: Kashked, Bebbe Lappland Jokkmokk: imzadi Medelpad Sundsvall: emil9898 Norrbotten Kalix: Lieutenet Lind Luleå: Callandor, Kathryn Archer, Enterprise_Nx-01, Rymdmonstret Muodoslompolo: Vulcan Tuvok Piteå: Smirf Närke Askersund: johannalaforge, Azaradel Hallsberg: Ella Karlskoga: MrsRiker, Keiko Vintrosa: Blondie Örebro: Glenn A, Unknown, Brandel, Tom_Hell Skåne Eslöv: ghost Glumslöv: commander jennie Helsingborg: B'Ella, Borg Drone, Shinzon, Razekiel, alex Hässleholm: Schwozh Hörby: everybodyknows Kristianstad: shadow Landskrona: commander jennie Lund: mumle, B'Elanna, Fmi, Job, JoBu, Homn, Marvin Malmö: Tal Ceres, Inter Oxie: Janson Ystad: bjorn98009_91 Åstorp: jan_kivisaar Ängelholm: B'Elanna Småland Hovmantorp: Kathryn Archer Huskvarna: Commander Michels, thamupp Jönköping: discharged, Mr Borg Månsarp: mumle, Pjotr'k Kalmar: Pjotr'k, Tal Ceres, Daniels, Richard90, Stranglehold, Worf23, BeamMeUp27 Lagan: Grand Nagus Mak Markaryd: zebmac Moheda: Thalaxian Nässjö: StarTrekin Vaggeryd: Mr Banana Virserum: Brunt, leere Värnamo: Sandra, Thirteen Västervik: Anders Växjö: Fmi, johannalaforge, Azaradel Älmhult: jimmie6 Stockholm Four of Eight, Morn, Fröken A, Crayle, Kat, LaserT, Captain Janeway, EoNeel, Worf, K'Ehleyr, Zeratul, TauZero, Tullinge Södermanland Enköping: ElfQueen, DanielSchenström Eskilstuna: Suskiv Gnesta: trekkie89 Huddinge: Fleetadmiral Järna: Sannsiman Katrineholm: Archangels, Tribble Nykvarn: Azaradel Nyköping: Mikael, Tintolin, leere, Fmi Solna: Rick Hunter, Varghjärta, Supreme Commander JAF Södertälje: Nettan, 7 of 9, johannalaforge Torshälla: Suskiv, sweetycow Vagnhärad: ulric, zebmac Uppland Danderyd: Mindtrust Ekerö: Fänrik Johansson Gimo: khelben Hallstavik: Kat Harbo: Kirk^4 Knivsta: Durator Knutby: Sixx85 Norrtälje: Kat Rimbo: Emher Skokloster: Lillis Sollentuna: Captain Proton Täby: Alex V, RoLaren Upplands-Bro: captain archer Uppsala: Tuvix, orville, Borgmi, Sixx85, laxsill Värmdö: morgan, Jadziadax Värmland Charlottenberg: Mr A Karlstad: _starchild_ Kil: mrcolumbo Kristinehamn: Triskelion, Ecco Mariestad: *voyboy* Västerbotten Kiruna: JanurHeart, StoVoKor, NX-01, johannalaforge Umeå: Lieutenet Lind, Jello, Rymdmonstret, orville Vindeln: playmore82 Västergötland Askim: Mr Trek Borås: preacher man, Agge, ENEMiX, Mr Borg, Doktor.Doom Dalstorp: M'Nor Göteborg: Quiet, Mathias, Lis@, ENEMiX, Turambar, Essray, Mr Borg, poth_99, Gul Nador, Ynkryggen, EoNeel, Electron, dax_maryrussel, RomulanStar, Kopla, Beverlycrusher94, DrBryce, johannalaforge, Sarek Hindås: DominionMaster, Nina Janeway Hultafors: Kopla Järpås: James Godthardt Lidköping: James Godthardt Limmared: Jocke, Steinhammer Mullsjö: Mr Borg Onsala: Fredrik Partille: crazy_voyager Skövde: Herman, Dahlberg Tibro: romulanboy_ Ulricehamn: Pjotr'k, johannalaforge, Azaradel Vänersborg: Kashked, Ann O´Nym Västra Frölunda: Karl, Picard, Novatron Öckerö: Lokatt Västmanland Fagersta: orville Köping: pelle28k, The Borg, Mr.Data, TauZero Norberg: Stiltman Västerås: ramz, drakryttare Ångermanland Ramsele: Starlander Sollefteå: Erik/Out Öland Färjestaden: Freelancer Östergötland Finspång: K´hogh son of Klintoch Linköping: Aliline, K'Irtap, Talar, B'Elanna, commander ricochet, Tuvok, P'kea, Fleetadmiral, Kashked, Mr Data Norrköping: Damien Stone, The Holy Three, Popesize, mobocaster, Zoledian Utanför Sverige Finland: Ensign Finlandssvensk, freddan, startrek92 USA: Nina Janeway, DrBryce Österrike: T'Mara Edited April 1, 2012 by Pjotr'k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fänrik Johansson Posted August 11, 2009 Report Share Posted August 11, 2009 Tja jag kan väl då säga att jag bor i Ekerö kommun (I närheten av Stockholm) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost Posted August 12, 2009 Report Share Posted August 12, 2009 Och en medlem i Star Trek-täta Eslöv. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted August 12, 2009 Author Report Share Posted August 12, 2009 I Eslöv finns i varje fall Sveriges enda Star Trek-biograf - Cinema Underground! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monolith Posted September 15, 2009 Report Share Posted September 15, 2009 Hej, här har ni en, visserligen inte ursprungligen, smålänning till Det är väl brukligt att ge en beskrivning av sig själv men det finns ju en käck "om mig"-funktion så jag skippar det ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted September 15, 2009 Author Report Share Posted September 15, 2009 Hej, här har ni en, visserligen inte ursprungligen, smålänning till Det är väl brukligt att ge en beskrivning av sig själv men det finns ju en käck "om mig"-funktion så jag skippar det ;) Eftersom det inte står några orter med landskap (förutom "smålänning") i ditt inlägg ovan hamnar du ingenstans på listan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popesize Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 Släng upp mig vid Östergötland, Norrköping. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 (edited) Hej, här har ni en, visserligen inte ursprungligen, smålänning till Det är väl brukligt att ge en beskrivning av sig själv men det finns ju en käck "om mig"-funktion så jag skippar det ;) Eftersom det inte står några orter med landskap (förutom "smålänning") i ditt inlägg ovan hamnar du ingenstans på listan. Jag tror nog att du skrämde iväg den där Monolith, Pjotr'k. Eller så tyckte han att vi var för nördiga efter att ha läst några trådar :lol: Edited November 3, 2009 by Mr Trek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 jag bor i småland, huskvarna :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kashked Posted January 13, 2010 Report Share Posted January 13, 2010 Jag är nu officiellt bortflyttad från Linköping, och tillbaka i Vänersborg, Västergötland... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted January 13, 2010 Report Share Posted January 13, 2010 En mindre på Östgöta Trekkie-mötena... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leere Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 bor sen några år i nyköping, södermanland men kommer ursprungligen från virserum, småland (och förövrigt rätt ny på forumet) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 Hmm, Nyköping ligger ju ändå hyffsat nära Östergötland, då kanske du skulle vara villig att delta i en framtida Öschötta Trekkie-treff? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leere Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 holy three: skulle nog inte vara omöjligt. beroende på när. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lillis Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Idealbyn i Skokloster Uppland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobocaster Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 Hallu! Norrköping, Östergötland. =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 Nämen va härligt! Norrköpingsbo OCH TOS-fan? Välkommen hit! Vi har Trekkie-möten ibland, vi öschöttar här på forumet, skulle vara kul om du ville komma på ett någon gång också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoledian Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 Norrköping, östergötland här oxå (mobocasters sambo) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobocaster Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 Nämen va härligt! Norrköpingsbo OCH TOS-fan? Välkommen hit! Vi har Trekkie-möten ibland, vi öschöttar här på forumet, skulle vara kul om du ville komma på ett någon gång också. Jamen visst! Både jag och zoledian skulle tycka att det vore trevligt att vara med på trekkie-möten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted February 1, 2010 Report Share Posted February 1, 2010 Jättebra! Nästa möte har vi kommit överens ska vara hemma hos mig i Norrköping, de övriga två har varit i Linköping. Nu får vi snart en tillsägning av farbror Ricochet, kan starta en tråd om nästa möte i Aktiviteter sektionen så pratar vi mer där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Data Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 Linköping, Östergötland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Jag bor i sundsbruk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted March 12, 2010 Author Report Share Posted March 12, 2010 Sundsbruk i vilket landskap? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 (edited) Sundsbruk i vilket landskap? Jag skrev fel det skulle vara sundsvall. Medelpad Edited March 12, 2010 by emil9898 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Välkommen till forumet. Det är alltid kul med nya "ansikten" här. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts