Nyhet Posted March 26, 2011 Report Posted March 26, 2011 Nu fyller även en annan Star Trek-legend 80 år. För i dag är det precis 80 år sedan Leonard Nimoy föddes. Grattis önskar Star Trek Databas! [ Till originalnyheten ]
Aike Posted March 26, 2011 Report Posted March 26, 2011 Ja, grattis och tack för alla fantastiska prestationer som Spock och som regissör för flera filmer!
The Holy Three Posted March 26, 2011 Report Posted March 26, 2011 Stort grattis till Star Treks andra stora stjärna! En jättebra skådis, regissör och författare och väldigt trevlig.
RoLaren Posted March 26, 2011 Report Posted March 26, 2011 Stort grattis till Nimoy :wub: Firade hans födelsedag med att kolla på "Star Trek The Wrath of Khan" med en trekkiekompis Spock är coolare än Kirk! :vulcan:
Commander Michels Posted March 27, 2011 Report Posted March 27, 2011 Grattis grattis . Live long and prosper :vulcan:
Mr Trek Posted March 27, 2011 Report Posted March 27, 2011 Grattis! Väldigt bra dag att fylla år på om jag får säga det själv!
Marvin Posted March 28, 2011 Report Posted March 28, 2011 Peace and long life. Jag har aldrig tänkt på att Shatner och Nimoy är så jämngamla.
PerZerk Posted March 29, 2011 Report Posted March 29, 2011 (edited) Grattis Nimoy på 80 årsdagen B) Bara för att Nimoy fyller 80 så får vi fira det med balladen om Bilbo ^^ Edited March 29, 2011 by PerZerk
Starblind Posted March 29, 2011 Report Posted March 29, 2011 Ja grattis mr Spock. Du är ju fortfarande ung... för hur gammal blir en vulcan egentligen.. :lol:
Recommended Posts