Jump to content

Recommended Posts

Posted

Stort grattis till Nimoy :wub: :wub: :wub:

Firade hans födelsedag med att kolla på "Star Trek The Wrath of Khan" med en trekkiekompis

Spock är coolare än Kirk! :vulcan:

×
×
  • Create New...