Gå till innehåll
The Holy Three

Mina möten med Walter Koenig, Brent Spiner & Christopher Lloyd

Rekommenderade inlägg

Nu är jag tillbaka. Kom hem igår runt 2 på natten och har haft den skönaste sömn jag kan minnas. Jag sov väl cirka sex timmar som mest under hela helgen, som spenderades i långa köer och en massa gående lite överallt, så det blev en underbar 14-timmars sömn när jag kom hem.

Eftersom det är så mycket att rapportera om och texten blir så lång tänkte jag denna gång dela upp helgen i fyra kategorier som skrivs vid olika tillfällen (en per dag om allt går rätt till.) Kategorierna är:

Mitt möte med Walter Koenig

Mitt möte med Brent Spiner

Mitt möte med Christopher Lloyd

Mässan och resan i övrigt

Jag startar med anledningen till att jag åkte dit från första början;

Mitt möte med Walter Koenig

Walter Koenig var visst inte den gäst som skulle vara bland de mest upptagna, för hans bord kunde man bara gå fram till utan att behöva ta någon autografbiljett. Där var det bara först till kvarn och han anlände några minuter efter nio. Jag tog snabbt mina saker ur väskan och ställde mig i kön.

th_Koenig1.jpg

th_Koenig2.jpg

När det blev min tur fick jag det RoLaren tidigare sade bekräftat, han var lite blyg/tystlåten. Här är vårat samtal:

Jag: Hello Mr König, thank you for coming.

Koenig: Hello, how are you?

Jag: Did I get your name right?

Koenig: Actually it's Kejnig.

Att jag glömt bort det, vilken miss! Trodde att det uttalades så eftersom ö skrivs som oe på engelskan.

Koenig: What's your name?

Jag: It's Anders.

Koenig: Is that A-N-D-E-R-S?

Jag: Yeah, but you don't need to write it. (Eftersom både Nimoy och Shatner skrivit sina autografer utan mitt namn på vill jag att autograferna ska matcha varann, annars brukar jag föredra att ha en dedication på mina autografer.)

När han började signera böckerna uttryckte jag hur mycket jag gillade dom, varpå han lyste upp med ett stort leende och skämtade:

Koenig: Oh, so you do read them?

Jag: Yeah, they're so funny.

När han var klar med böckerna skakade jag hans hand och sa att det var en ära att ha fått träffa honom, han tackade mig och jag gick då därifrån. Jag insåg senare att jag borde grattat honom till hans stjärna på Walk of Fame, dundermiss!

th_Koenig3.jpg

th_Koenig4.jpg

th_Koenig5.jpg

th_Koenig6.jpg

Kort därefter kom jag på att jag totalt glömt bort att ta en biljett till hans gratis talk så jag begav mig genast dit. Biljetterna var som tur var inte slut, så jag kunde andas ut.

Jag fick fick en hyffsad plats till hans talk, vet inte exakt vilken rad jag hamnade på, men bland dom tio längst fram iaf. Det var mycket annorlunda jämfört med Shatners framträdande, det här var enbart en Q&A-session där publiken fick ställa frågor och det pågick bara i cirka 30 minuter.

th_Koenig7.jpg

Frågorna var nästan enbart om Star Trek och Babylon 5, ungefär som väntat. Under frågorna fick vi veta att hans favoritavsnitt är Spectre of the Gun (han fick tjejen och blev dessutom skjuten, löd motiveringen.) Han uppskattade att få spela Lester då det var en väldigt annorlunda roll för honom och det gav han mycket att jobba med. Han sa att han var stolt över sitt arbete med Star Trek, men att det också var lite bittersött då han alltid fått dras med Chekov-stämpeln under hela sin karriär. När han fick frågan om vad hans råd skulle vara till framtida skådisar så skulle det vara skämtade han "Don't do what I did."

Han fick även en fråga angående hans framträdande på Shatner's Raw Nerve, där han blev intervjuad av honom. Frågan var om han trodde att allt nu var lugnt mellan dom. Han svarade att han hoppades det och att intervjun kan ha hjälpt saker och ting. Han sa att Shatner med allra största säkerhet verkligen inte visste att han var så ogillad av han själv, Nichelle Nichols, George Takei och James Doohan förrän han skrev boken Star Trek Memories. Han hade svårt att första varför han inte var Patrick Stewart, skämtade han, eftersom Stewart kom så bra överens med alla andra i TNG.

th_Koenig8.jpg

När talken var slut var det bara photoshootet som fattades, det hade blivit uppskjutet med 40 minuter, så jag fick lite mer tid att gå omkring på mässan. Strax innan photoshootet stötte jag på ghost här på forumet, som genast såg likheterna mellan mig och Captain Kirk och frågade om jag var "Holy Three på Star Trek forumet" vilket givetvis stämde. Så vi stod och pratade i kanske 15-20 minuter, en väldigt trevlig prick!

När det var dags att ta foto med Walter Koenig var det precis som dom andra gångerna, det gick väldigt snabbt. Denna gången sa jag iaf hans namn rätt och sade "Hello Mr. Kejnig." Tänkte även skämtsamt säga att "See, I got it right this time," men det gick för snabbt mellan hälsningen och fotot som togs så jag struntade i det. Jag fick två foton tagna med Koenig, den första blev tydligen inte lika bra. När jag hämtade ut fotot låg båda som togs där och dom var nästintill identiska, så jag vet inte vad problemet fotografen tyckte var. Det var det sista jag såg av honom på mässan och jag var väldigt nöjd med att äntligen fått träffa han som fått mig att skratta så många gånger tidigare.

th_Koenig9.jpg

Three down, two to go.

Redigerad av The Holy Three

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack för återberättande av ditt möte med Walter. Trevligt att det blev så lyckat och att han var så lätt att ha att göra med. Inga divaliteter där inte och det är ju bara bra. Finns inget värre än skådespelare som tror att världen snurrar kring dom och enbart dom. ;)

Du har ingen större bild på dig och Walter? Tycker den var så liten och svår att se detaljer på. Och lite överraskande där att han är så kort i verkligheten. Det är inget som jag har fått intryck av när jag har sett honom i Star Trek eller Babylon 5.

Jag ser fram emot att få läsa dina andra delar ifrån din resa. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad spännande. Ser verkligen fram emot att läsa om de andra. Det är helt ok att skriva om mötet med Veronica Cartwright också... eller hur, trekkies?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mitt möte med Brent Spiner

Här snackar vi mässans höjdpunkt, om vi går efter vad man fick ut av mötet förutom autograferna. Jag har träffat en hel del skådespelare genom åren, både här i Sverige och utomlands och ingen, absolut ingen har varit lika snäll, rolig, charmig och lätt att prata med som Brent Spiner. Det kändes inte som att man pratade med en kändis, det var mer som att prata med en rolig morbror man bara träffar någon gång per år.

Jag fick autografbiljett nummer 43 till Spiner och kunde ganska snabbt ställa mig i kön till honom, jag gjorde det strax efter att jag träffade Walter Koenig. Kön var inte lång, men ack så stillastående den var. Den var det för att Spiner pratade länge med varje fan och skämtade friskt med alla. Han inkluderade även mig när han skämtade med personerna framför mig. Jag kommer inte direkt ihåg vad dom pratade om, men det handlade om namn iaf för han frågade om mitt. När jag sa mitt namn pausade han i en sekund och sa "Ok, nevermind!" :lol:

th_S6007619.jpg

När det blev min tur lade jag fram bilderna jag skulle få signerade och detta är ungefär vad som sades (det sades så mycket så jag har svårt att komma ihåg allt.)

Spiner: Hello. Anders was it?

Jag: Yeah.

Spiner: From where?

Jag: Sweden.

Spiner: Did you travel from Sweden to be here?

Jag: Yes.

Spiner: Wow, I wish you would have told me, I was in Sweden just yesterday!

*båda skrattar*

Spiner: Are you from Stockholm?

Jag: No, Norrköping, about two hours from Stockholm.

Spiner: I know, I've been all over Scandinavia, man. I'm actually very good friends with Max Von Sydow.

Jag: Really?

Spiner: Yes. Are you a big movie buff?

Jag: Of course.

Spiner? Swedish movies as well?

Jag: Nah...

Spiner: You don't like Ingemar Bergman movies?

Jag: No.

Spiner: Wow, I have nothing in common with you!

Jag: Fnittrar som en skolflicka

Spiner: I'm gonna tell you a funny story. Once I stood in line for a Ingemar Bergman movie and I saw Max Von Sydow standing in line. So I went up to him and patted him in the back, he turned to me and said "Yes" (här gjorde han en klockren imitation av Sydows röst!) and I said "I think we have a friend in common. Do you know Ingemar Bergman?"

Jag: *skrattar*

Spiner: Ah, he laughed!

Sen frågade han hur jag ville ha bilderna signerade, jag sa namnen som skulle vara på dom och han hade inga som helst problem med att stava dom, vilket jag gav honom en komplimang för.

När bilderna var signerade tackade han för att jag kom och sa att jag skulle ta hand om mig. Jag tackade honom och lämnade med att ge honom en fist bump, eftersom han sagt till någon tidigare i kön att han inte ville smitta andra med det han höll på att få just nu då han mådde lite dåligt (leprocy, skämtade han att det var tal om.)

Jag har aldrig tidigare träffat en mer social kändis som gjorde allt för att fansen ska känna sig bekväma. Han pratade så mycket att han i vissa fall avbröt sin signatur för att kolla upp mot en och hålla ögonkontakt när man svarat på något han sagt. Jag gick därifrån med mer energi än jag tidigare hade. Ett lyckopiller kan man nog bäst beskriva Brentan som. Helt underbar person.

th_IMG_0007-1.jpg

Hans framträdande var precis efter Koenigs, vilket var skönt då jag behövde vila fötterna efter allt gående. Platserna var ungefär lika bra som när jag såg Koenig. Precis som när jag träffade Brent var det även här en hel del skratt. Han skämtade om precis allt och alla. I början fick man ta kort på honom med blixten på, det hade han roligt med och gav en hel del roliga poser som alla kunde ta kort på.

th_S6007634.jpg

th_S6007636.jpg

Även här var det en Q&A-session där frågorna givetvis var om sin roll i Star Trek och tiden under inspelningen av serien och filmerna. Han gjorde en helt sanslös imitation av Patrick Stewart, när han härmade ett utbrott han visst ska ha haft på resten av TNG-gänget i den första säsongen för att dom hade lite väl kul under inspelningen av en scen. Men efter det visade han sig vara lika illa som alla andra, sade Spiner.

Han hade intressanta saker att säga om Star Trek: Nemesis. Att spela in filmen var kul sa han, och han gillade att jobba med regissören, men filmen är vad filmen är, avslutade han det med. Det var tydligt att han inte var nöjd. Det blir inget mer Data för hans del, han tycker att han skulle se urlöjlig ut om han spelade Data vid sin höga ålder, han är mer lik Dr. Soong nu tyckte han.

Hans favoritfilm av dom fyra Star Trek filmerna han gjorde var First Contact, som han även tyckte var roligast att spela in. På frågan angående hans bästa år i sin karriär så svarade han att åren 1996-1997 var absolut bäst. Motiveringen löd att han var med i två storfilmer det året; First Contact och Independence Day, sen var han med i en pjäs och kort efter det började dom jobba med Insurrection.

Trots att tiden var slut tog han emot en sista fråga eftersom han tyckte att svaret på den senaste var så kort. Vi fick alltså lite mer av det goda innan han till slut var tvungen att lämna scenen till allas applåder.

th_S6007637.jpg

Tyvärr såg jag inget mer av Brent Spiner efter detta. Jag ångrar verkligen att jag inte tog ett photoshoot med honom också. Det sparkar jag mig själv i röven för än idag. Förhoppningsvis kan jag göra det vid ett annat tillfälle, kanske på en framtida Las Vegas mässa.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack för det. Klart du ska ha ett foto med dig och Mr Spiner. Han verkar vara jättetrevlig. Ser fram emot att träffa honom i Las Vegas. Data är en favorit i TNG.

George Takei tar också lååång tid på sig för varje fan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du har ingen större bild på dig och Walter? Tycker den var så liten och svår att se detaljer på.

Jodå, den scannen blev bara så stor och vägrade bli uppladdad, kan försöka ladda upp den på Imageshack eller något och ge dig länken.

Det är helt ok att skriva om mötet med Veronica Cartwright också... eller hur, trekkies?

Måste tyvärr meddela att jag skippade henne denna gång. Fick höra skräckhistorier av andra mässbesökare som delat med sig om saker som hänt när dom försökt få med sig vissa saker i sitt handbaggage. En person fick tydligen inte ta med sig sin leksaks lightsaber i plast i sitt handbaggage för att den kunde hon visst svinga och slå någon hårt med enligt kontrollanten. Jag ville inte ta risken att bli nekad ombordsstgning med skalet till alienhuvudet för det fanns heller inga förvaringsskåp man kunnat lämna den i på flygplatsen.

George Takei tar också lååång tid på sig för varje fan.

Nej men vad underbart! Takei är verkligen den skådespelare jag vill träffa mer än någon annan just nu. Inte bara för att han är Sulu i Star Trek, utan för att han verkar vara en av dom skönaste personerna som någonsin funnits på denna jord. Har så många Youtube videos med honom favoritiserade som man kan se om och om igen. Hoppas verkligen han blir klar till en framtida mässa i Europa snart.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nej men vad underbart! Takei är verkligen den skådespelare jag vill träffa mer än någon annan just nu. Inte bara för att han är Sulu i Star Trek, utan för att han verkar vara en av dom skönaste personerna som någonsin funnits på denna jord. Har så många Youtube videos med honom favoritiserade som man kan se om och om igen. Hoppas verkligen han blir klar till en framtida mässa i Europa snart.

...eller Las Vegas nästa år.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mycket bra rescension av mötet med Brent Spiner. Nu blev man riktigt avundsjuk.

Schysst att höra att han heller inte verkar ha några divalater. (Bara mörk humor)

Å andra sidan har jag heller aldrig fått det intrycket när man ser videoklipp från liknande mässor som han gästat.

Ser fram emot att läsa om mötet med resterande kändisar också.

Och än en gång -Tack för autografen! :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Väldigt kul dialog. Trodde Spiner var blyg dock. Det sägs väl att han inte vill göra konvent först medan TNG spelades in på grund av detta. Dessutom borde du skriva en nyhet på framsidan när alla rapporterna är klara. Många missar nog dem. Eller i alla fall en notis om att Spiner är vän med Von Sydow.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vill tacka dig för en detaljerad recension av din resa och din träff med Walter och Spiner. Själv ser man fram emot att åka till Las Vegas på den årliga Star Trek Con och träffa dem allihopa. Hört att den mässan är väldigt mäktigt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

...eller Las Vegas nästa år.

Eller året därpå kanske. Har redan en resa mer eller mindre klar nästa år så chanserna på en feting mässa i Vegas är kanske inte jättestora, men man vet ju aldrig. Undrar om Takei kan vara lika pratglad på en så stor mässa där köerna lär vara långa hela dagarna för att få hans autograf?

Och än en gång -Tack för autografen! :D

Nemas problemas!

Väldigt kul dialog. Trodde Spiner var blyg dock. Det sägs väl att han inte vill göra konvent först medan TNG spelades in på grund av detta. Dessutom borde du skriva en nyhet på framsidan när alla rapporterna är klara. Många missar nog dem. Eller i alla fall en notis om att Spiner är vän med Von Sydow.

Jag har aldrig skapat en Nyhet som redaktör så jag är nog inte 100 på hur man går tillväga samt hur nyheten skulle skrivas, men visst skulle det bara vara kul om detta når fler läsare.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om ni skall åka någonstans så bör ni åka till Fedcon i Tyskland - man kommer mycket närmare artisterna där (särskilt på kvällarnas fester). Det är många besökare där, men inte alls lika mycket som på de stora konventen i USA. Kanske kan jag komma dit nästa år - jag drömmer om det i alla fall. Har inte varit där mer än en gång (2006) och den var klart bland det mest minnesvärda jag varit med om.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mitt möte med Christopher Lloyd

Som väntat tog det sin tid att få en autograf av Christopher Lloyd, på någom timma hade han bara signerat saker till 70 personer. Jag hade autografbiljett 95 så jag fick tålmodigt vänta.

th_S6007616.jpg

Runt cirka 12, precis innan Koenigs talk så kunde man göra sig i ordning då nummer 70-170 fick ställa sig i kö. Jag såg ganska snabbt att dom allra flesta foton man fick välja mellan var från Tillbaka Till Framtiden filmerna, men det fanns tre foton av Lloyd som Krüge ändå och jag valde givetvis ett av dessa. Själva processen gick väldigt snabbt, han hade nu fyra medarbetare som hjälpte honom för att så många som möjligt skulle få en autograf. Förståeligt, men det innebar att man i princip inte hann säga något alls till honom innan man var tvungen att flytta på sig igen. Jag hann med ett "Thank you" och fick ett tillbaka, tror inte han kollade upp ens, sen var det över.

th_IMG_0004-1.jpg

Mässans besvikelse? Nej, det var Corey Feldman. Jag förväntade mig inte mycket mer än det jag fick och hade väl inte så jättemycket jag ville säga honom. Tidigare på dagen hade han tydligen varit piggare och mer pratglad, innan dom på mässan insåg att dom var tvungna att öka takten.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Förklaring till Feldman och en rapport om själva mässan och allt jag köpte där följer, men tidigast på lördag eftersom jag ska bort och vara kattvakt i två dagar och inte kommer ha tillgång till bilderna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

...

När talken var slut var det bara photoshootet som fattades, det hade blivit uppskjutet med 40 minuter, så jag fick lite mer tid att gå omkring på mässan. Strax innan photoshootet stötte jag på ghost här på forumet, som genast såg likheterna mellan mig och Captain Kirk och frågade om jag var "Holy Three på Star Trek forumet" vilket givetvis stämde. Så vi stod och pratade i kanske 15-20 minuter, en väldigt trevlig prick!

...

Back at you! :D Alltid kul att få sätta ett ansikte på en forumsignatur. Tillbaka själv nu efter ett par dagars extra shoppande/sightseeing. Hoppas du hittade Robby till slut (roboten från Forbidden Planet). Såg själv den i både byggsats och i en lite äldre variant till slut igen, fast dock inte förrän senare under söndag kväll när folkskaran hade tunnats ut och man kom fram lättare till varorna (gissar att du försvunnit vid det laget).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Back at you! :D Alltid kul att få sätta ett ansikte på en forumsignatur. Tillbaka själv nu efter ett par dagars extra shoppande/sightseeing. Hoppas du hittade Robby till slut (roboten från Forbidden Planet). Såg själv den i både byggsats och i en lite äldre variant till slut igen, fast dock inte förrän senare under söndag kväll när folkskaran hade tunnats ut och man kom fram lättare till varorna (gissar att du försvunnit vid det laget).

Så du tog dig dit på söndagen igen? Hade varit kul att få gå båda dagarna och på andra dagen anlända lite senare mot mässans slut. Kan tänka mig att man får mer gjort då vid stånden.

Jag såg också en Robby figur, dock var det en bootleg, stod "Planet Robot" på kartongen, en mix av Forbidden Planet och Robby the Robot alltså :lol: Det blev inte ett köp av just den, men en Robby figur fick komma hem med mig ändå, mer om det och lite annat när jag kommer hem igen :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mässan i övrigt

th_S6007756.jpg

Precis som förra året lämnade vi hotellet redan vid sex på morgonen för att få en bra plats i kön. Karen Gillan från Dr. Who hade skapat en otrolig hype, hon skulle bara vara där en endaste dag för att skriva autografer så det skulle bli smockfullt med Who-fans som inte ville missa chansen att träffa henne.

När vi anlände var det överraskande få som ställt sig i kön, bara åtta stycken. Först var vi lite osäkra om vi ställt oss i rätt kö, men det hade vi givetvis gjort. Grinden till själva stadion öppnades och vi gick därifrån till den nya kön utanför entrédörren. 2-3 minuter såg det ut så här bakom oss:

th_S6007603.jpg

Vi stod i 8, 9, 10 & 11:e plats i kön. Detta blev senare till cirka 15, 16, 17 & 18 i kön efter att några kosacks anlänt senare men trängt sig in bland vänner. Tyvärr såg jag inte när detta hände, utan helt plötsligt var det bara fler framför oss än innan. Annars hade jag sagt till.

När mässan öppnade begav vi oss till dit autografbiljetterna skulle delas ut och tog dom som jag skulle ha autograf av. Corey Feldmans fick jag först, jag fick faktiskt den 3:e biljetten, sedan tog jag Brent Spiners (nummer 43) och till sist Christopher Lloyds (95.) Efter att jag tagit autograferna av dessa herrar samt Walter Koenig var det fritt fram att gå runt på mässan och nörda sig.

th_S6007616-1.jpg

När det gällde Star Trek saker blev jag grymt besviken. Grymt. Gryyyyyyyyymt. Jag förväntade mig att någon skulle komma fram och peka ut dom dolda kamerorna, för jag trodde inte det var sant. Jag hittade sammanlagt två saker jag kunde lägga till Star Trek samlingen, TVÅ! En kortlek i en plåtask och en communicator nyckelring. Båda sakerna kan man lätt hitta på Ebay för en billig peng, så det var inga stora köp direkt.

Räddningen kom i form av en snubbe som sålde film. Samma snubbe jag köpte av senast och som jag hoppades skulle komma tillbaka. Av honom blev det sju filmer och ett tv-serieköp. Filmköpet jag var absolut nöjdast med var en filmbox med tre filmer som Ray Harryhausen gjort effekterna till. 11 pund för den godingen, det tackar man för!

th_RayHarryhausen.jpg

Det blev även ett köp av en Apornas Planet figur på karaktären Taylor, som jag var tvungen att ha till min Chuck Heston samling. Till sist köpte jag den sjukt snygga plaketten jag köpt två andra mässor i rad till mina TOS-autografer. Sett till det hela var jag väl skapligt nöjd med mässan, förutom det lilla som fanns med Star Trek. Jag skulle ju trots allt till Forbidden Planet dagen senare och där skulle jag hitta en hel del.

th_S6007760.jpg

Jag var inte helt ute och cyklade. Först köpte jag två filmer på Harrods, ville köpa fler men var rädd att det inte skulle få så mycket plats i väskan. Väl på Forbiden Planet hittade jag tre saker jag innan avresan bestämt att jag banne mig SKULLE ha med mig hem från den här resan; en Robby the Robot bobblehead, en Gort bobblehead samt en Diamond Select Toys communicator. Jag hittade även en Andorian bobblehead för endast 4.99 pund, så det blev ett köp av den med. Deras utbud av sci-fi rullar på nedre plan var sämre denna gång, så jag nöjde mig med dessa köp.

th_S6007743.jpg

th_S6007757.jpg

th_andorian.jpg

Här är allt jag köpte på mig under mässan och på Forbidden Planet & Harrods.

th_S6007751.jpg

Angående Feldman så hade jag helt enkelt otur. Han var pratglad med precis alla framför mig, frågade vad dom gillade för film etc och kommenterade ofta dom foton som valts. När det väl blev min tur så hade han börjat prata med en av sina crew medlemmar och han skulle visst ta en paus i autografskrivandet. När han såg att jag stod framför honom sa han att han kunde skriva en till och skrev den lite snabbt och gick iväg. Jag fick ett handslag och ett ”How are you doing.” Det var synd för hade han varit mer alert och inte hade så bråttom hade han nog lagt märke till mitt märkliga val av bild för honom att signera (en stillbild från det avsnitt i Våra Värsta År som han var med i,) hade även velat fråga något om hans involvering i avsnittet, men det blev tyvärr inte av.

th_IMG_0003-1.jpg

Jag kom hursomhelst hem från mässan väldigt nöjd med en väska full med en hel del saker till mina olika samlingar.

th_S6007678.jpg

th_S6007671.jpg

th_S6007664.jpg

th_S6007652.jpg

th_S6007643.jpg

th_S6007642.jpg

Redigerad av The Holy Three

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack för redogörelsen. Fina saker du köpt på dig. Kul att fler än jag uppskattar gamla goda filmer med äkta specialeffekter. ;) Coola bilar speciellt original batmobilen. Den är klart tuffast av alla batmobiler. Originalfilmen med Adam West är en av de roligaste filmer jag någonsin sett förresten.

Har för mig att du inte fick tag på en plakett till de signerade Shatner-bildena förra året. Kommer jag ihåg fel nu? Nåväl, fick du tag en Shatnerplakett detta år?

Konstigt att Feldman skulle ta en paus efter 3 autografer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu