RoLaren Posted September 7, 2011 Report Share Posted September 7, 2011 (edited) Den 8 september fyller Star Trek 45 år. Hur ska ni fira? Själv ska jag kolla på "The Man Trap" då det var det avsnittet man visade för 45 år sedan. Om jag hinner ska jag kolla på mer Star Trek. Ev First Contact då den står på tur att se av filmerna. Edited September 7, 2011 by RoLaren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted September 7, 2011 Report Share Posted September 7, 2011 Ingenting alls tyvärr är inplanerat. Kanske kikar på Star Trek 11 på fredag dock. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 Någon Star Trek måste helt klart ses! Blir nog nästa Enterprise avsnitt+några goda muffins och några chips. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popesize Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 Tyvärr blir det nog inget firande från mitt håll just i dag. Upptäckte det hela lite för sent. Men jag kanske firar i efterskott. I morgon blir det nog att försöka se The Wrath of Khan, med eventuellt "Space Seed" som intro. Jo... Så tror jag nog att det får bli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Di Lego Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 Samma gäller tyvärr för mig också. Jag har inte riktigt tid att titta på något just idag, har en inlämningsuppgift att jobba på för min Algoritmkurs. Blir nog att fira med lite ST antingen imorgonkväll eller under helgen. Men för att balansera min karma så har jag påpekat för en kompis att ST fyllde 45 år idag, så hon skulle titta på något avsnitt eller två för att fira. Hon hade tidigare bara sett lite Voyager när det sändes på TV och tyckt att det var bra, men efter att ha umgåtts med mig i 2-3 år bestämde hon sig för att börja titta igenom Star Trek i sin egen takt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 Blir troligen First Contact för mig. och några kakor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 Ska titta på några avsnitt med Voyager. Hipp hipp Hurra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted September 9, 2011 Report Share Posted September 9, 2011 Tyvärr blir det nog inget firande från mitt håll just i dag. Upptäckte det hela lite för sent. Men jag kanske firar i efterskott. I morgon blir det nog att försöka se The Wrath of Khan, med eventuellt "Space Seed" som intro. Jo... Så tror jag nog att det får bli. Glöm inte en handfull näsdukar. Jag var helt slut igår så det blev tyvärr inget Star Trek just då, men nu till helgen ska det firas utav bara den! Blir nog både film och TOS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nettan Posted September 9, 2011 Report Share Posted September 9, 2011 :trollkarl: Skulle vilja fira det med en champagne i glaset och en riktigt tårtbit men det blir inget. Jag får nöja med en läsk och glass. Jag ska se det allra första avsnitt av varje tv-serie (TOS, TNG, DS9, VOY och ENT) och avsluta med att se den allra senaste film Star Trek ikväll. Jag kommer att fira Star Trek i helgen med att se på de bästa godbitar (avsnitt).:trollkarl: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted September 9, 2011 Author Report Share Posted September 9, 2011 Jag kollade på The Man Trap och en Star Trek-dokumentär. Ska fira vidare över helgen förutom på lördag då jag blir medtvingad kräftskiva. Lyckades pricka in magsjuka för 2 veckor sedan så jag slapp den senaste. Men nu kan det nog bli svårt. LOL! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admiral Picard Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 Det här är ju ett måste att firas ! Börja fira med att se Star Trek filmen som gick i går på kanal 4. Sen får de bli några filmer och lite avsnitt av varje serie ;) Vi får Gratulera också ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts