Gå till innehåll

Planerings- och feedbackstråd för omtittar av Star Trek-filmerna

Rekommenderade inlägg

• Svar 112
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Ja, jag har skickat flera pm till Picard för att påminna honom. Så om du Orville hinner starta tråden i dag så får du gärna det.

Postad

Kanon. Det behöver inte vara lika långt som jag och Lord har skrivit. 20-30 rader kanske faktiskt är mer opitimalt. Jag har en känsla av att en del tror att de måste tänka till lika mycket och/eller skriva lika mycket som vi har gjort, vilket avskräcker.

Postad

Jag har skrivit en nyhet om din tråd Orville. Jag ska se filmen snart hoppas jag, och jag hoppas alla andra gör det med.

Denna gången skickar jag också ett pm till alla som har anmält sig för att se filmerna.

Postad

Varsågod! Jag ser att i alla fall tre har reagerat på den. Du, O´brien svarade positivt samt jag såg att SupremeCommanderJAF var inloggad vilket var ett tag sedan.

• 2 veckor senare...
Postad

Någon som vill starta Star Trek V-tråden senare under månaden. Kanske redan nästa vecka. Vi behöver ha den ganska snart om schemat skall hållas någorlunda.

Postad

Låt mig fundera lite på det här så återkommer jag i ämnet. Givetvis, om någon annan känner sig manad så kör!

Postad

Låt mig fundera lite på det här så återkommer jag i ämnet. Givetvis, om någon annan känner sig manad så kör!

Oj, skrev detta på dotterns iPad.

Kontentan, jag funderar på en trådstart. Någon annan som vill, go ahead.

Postad (redigerade)

Bra intiativ, O'Brien. Det ska bli kul att läsa. ;)

Som Aike sa, det är roligare om det är olika personer som startar trådarna och är med än om det är alltid samma personer. Förhoppningsvis är det en eller annan som hoppar på när vi går över till TNG-filmerna också.

Admiral Picard visade ju intresse för att ta sig an en film tidigare, så med lite mer tid att jobba med kanske det vore ett intressant alternativ för sexan. Vad tror du, Picard? Fortfarande intresserad?

Och med varje vecka som går nu så kommer förmodligen Commander Michels att vara närmare att komma ikapp och kunna ta en film. :P :djävul:

Om någon annan är intresserad så är det bara att säga till, så vet vi mer specifikt vilka vi ska vända oss till när det närmar sig en till omtittstråd. ;)

Redigerad av Lord Di Lego
  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Postad

Hur går det med sexan, Picard? Kommer den upp snart eller har du stött på förhinder?

Det vore bra om den kom upp så fort som möjligt egentligen, om vi ska hålla oss till schemat utan att behöva jäkta med någon film.

Postad

Jag håller med. Finns det annars någon som kan tänka sig starta tråden om inte Picard hinner? (Han har nämligen blivit far nyligen).

Postad

Eftersom Picard inte har startat en tråd så hoppas jag göra det ikväll så har vi några veckor i början av 2013 att se sexan, och sedan Generations i mitten av januari vore fint, så vi håller vårt schema.

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu

• Skapa nytt...