Aike Postad 3 November, 2012 Författare Rapport Postad 3 November, 2012 Ja, jag har skickat flera pm till Picard för att påminna honom. Så om du Orville hinner starta tråden i dag så får du gärna det.
orville Postad 3 November, 2012 Rapport Postad 3 November, 2012 Jag tittar in ikväll efter jag lagt dottern för att se om det är någon tråd startad. Annars kan jag ge mig på det.
Aike Postad 3 November, 2012 Författare Rapport Postad 3 November, 2012 Kanon. Det behöver inte vara lika långt som jag och Lord har skrivit. 20-30 rader kanske faktiskt är mer opitimalt. Jag har en känsla av att en del tror att de måste tänka till lika mycket och/eller skriva lika mycket som vi har gjort, vilket avskräcker.
Aike Postad 4 November, 2012 Författare Rapport Postad 4 November, 2012 Jag har skrivit en nyhet om din tråd Orville. Jag ska se filmen snart hoppas jag, och jag hoppas alla andra gör det med. Denna gången skickar jag också ett pm till alla som har anmält sig för att se filmerna.
thestargaze Postad 4 November, 2012 Rapport Postad 4 November, 2012 (redigerade) Wow, vad roligt! Jag sättet genast igång och ser om filmerna, återkommer med kommentarer! Tack för påminnelsen! Redigerad 4 November, 2012 av Captain Mariah
Aike Postad 5 November, 2012 Författare Rapport Postad 5 November, 2012 Varsågod! Jag ser att i alla fall tre har reagerat på den. Du, O´brien svarade positivt samt jag såg att SupremeCommanderJAF var inloggad vilket var ett tag sedan.
Lord Di Lego Postad 14 November, 2012 Rapport Postad 14 November, 2012 Påminnelsen verkar ha gett resultat ändå, kul! Ska se om jag hinner se igenom fyran snart.
Aike Postad 14 November, 2012 Författare Rapport Postad 14 November, 2012 Någon som vill starta Star Trek V-tråden senare under månaden. Kanske redan nästa vecka. Vi behöver ha den ganska snart om schemat skall hållas någorlunda.
O'Brien Postad 17 November, 2012 Rapport Postad 17 November, 2012 Låt mig fundera lite på det här så återkommer jag i ämnet. Givetvis, om någon annan känner sig manad så kör!
O'Brien Postad 17 November, 2012 Rapport Postad 17 November, 2012 Låt mig fundera lite på det här så återkommer jag i ämnet. Givetvis, om någon annan känner sig manad så kör! Oj, skrev detta på dotterns iPad. Kontentan, jag funderar på en trådstart. Någon annan som vill, go ahead.
Aike Postad 18 November, 2012 Författare Rapport Postad 18 November, 2012 Kör du gärna så snart som möjligt. Alltid kul om vi är olika som startar trådarna.
orville Postad 18 November, 2012 Rapport Postad 18 November, 2012 Precis. O´Brien, ska bli kul att se vad du kokar ihop om Star trek V.
O'Brien Postad 19 November, 2012 Rapport Postad 19 November, 2012 Ok, jag försöker mig på en trådstart senare i veckan, för tillfället är det lite mycket att göra.
Lord Di Lego Postad 19 November, 2012 Rapport Postad 19 November, 2012 (redigerade) Bra intiativ, O'Brien. Det ska bli kul att läsa. ;) Som Aike sa, det är roligare om det är olika personer som startar trådarna och är med än om det är alltid samma personer. Förhoppningsvis är det en eller annan som hoppar på när vi går över till TNG-filmerna också. Admiral Picard visade ju intresse för att ta sig an en film tidigare, så med lite mer tid att jobba med kanske det vore ett intressant alternativ för sexan. Vad tror du, Picard? Fortfarande intresserad? Och med varje vecka som går nu så kommer förmodligen Commander Michels att vara närmare att komma ikapp och kunna ta en film. :P :djävul: Om någon annan är intresserad så är det bara att säga till, så vet vi mer specifikt vilka vi ska vända oss till när det närmar sig en till omtittstråd. ;) Redigerad 19 November, 2012 av Lord Di Lego
O'Brien Postad 21 November, 2012 Rapport Postad 21 November, 2012 Nu har jag gjort trådstarten för The Final Frontier, kan någon behörig klistra den?
Aike Postad 21 November, 2012 Författare Rapport Postad 21 November, 2012 Bra start! Finns även en nyhet om trådstarten.
Aike Postad 25 November, 2012 Författare Rapport Postad 25 November, 2012 Admiral Picard har anmält sig som frivillig för sexan.
Aike Postad 13 December, 2012 Författare Rapport Postad 13 December, 2012 Japp, Admiral Picard har sagt att han ska göra det. Om han inte gör det inom kort så får någon annan göra det.
Lord Di Lego Postad 23 December, 2012 Rapport Postad 23 December, 2012 Hur går det med sexan, Picard? Kommer den upp snart eller har du stött på förhinder? Det vore bra om den kom upp så fort som möjligt egentligen, om vi ska hålla oss till schemat utan att behöva jäkta med någon film.
Aike Postad 24 December, 2012 Författare Rapport Postad 24 December, 2012 Jag håller med. Finns det annars någon som kan tänka sig starta tråden om inte Picard hinner? (Han har nämligen blivit far nyligen).
Aike Postad 29 December, 2012 Författare Rapport Postad 29 December, 2012 Eftersom Picard inte har startat en tråd så hoppas jag göra det ikväll så har vi några veckor i början av 2013 att se sexan, och sedan Generations i mitten av januari vore fint, så vi håller vårt schema.
Lord Di Lego Postad 30 December, 2012 Rapport Postad 30 December, 2012 Låter fint, då inväntar vi nyårsspecialen.
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu