Aike Postad 30 December, 2012 Författare Rapport Postad 30 December, 2012 Jag kommer med tråd senare i dag. Såg filmen igår kväll/natt, men orkade inte formulera mig då.
Aike Postad 12 Januari, 2013 Författare Rapport Postad 12 Januari, 2013 Inte fler som har haft möjlighet att se om sexan? Eller är fler på g? Sedan behövs det en frivillig till Generations inom kort. Gärna under den kommande eller nästa vecka om vi ska hålla tidsschemat.
Commander Michels Postad 12 Januari, 2013 Rapport Postad 12 Januari, 2013 Jag kommer ha tid att titta på den i veckan, återkommer
O'Brien Postad 13 Januari, 2013 Rapport Postad 13 Januari, 2013 Jag kommer förhoppningsvis hinna se filmen kommande vecka.
Lord Di Lego Postad 17 Januari, 2013 Rapport Postad 17 Januari, 2013 Sedan behövs det en frivillig till Generations inom kort. Gärna under den kommande eller nästa vecka om vi ska hålla tidsschemat. Jag är väl villig att ta mig an sjuan och öppna tråden, men det är jag å andra sidan för mer eller mindre varje film. :rodna: Ingen som inte redan startat en av omtittstrådarna som känner för att ta sig an någon film nu när vi gått över till TNG-eran? Känns som det hade varit roligare än att jag gör det.
Aike Postad 18 Januari, 2013 Författare Rapport Postad 18 Januari, 2013 Gör gärna det om ingen annan vill. Commander Michels, vill du?
Commander Michels Postad 18 Januari, 2013 Rapport Postad 18 Januari, 2013 Ta den du. Själv har jag väldigt många bollar i luften just nu - är precis i processen med att köpa hus - men jag tar gärna nästa
orville Postad 20 Januari, 2013 Rapport Postad 20 Januari, 2013 Postade mina kommentarer om 6:an igår då jag äntligen fick tid att se den. Siktet är inställt på generations nu. :-)
O'Brien Postad 4 Februari, 2013 Rapport Postad 4 Februari, 2013 Jag kommer förhoppningsvis hinna se filmen kommande vecka. :rodna: Jag var väldigt nära att se om sexan i helgen men när jag stod med filmhögen i näven blev det Insurrection i stället. Nåja, det finns lite tid att fylla i veckan så förhoppningsvis...
Aike Postad 4 Februari, 2013 Författare Rapport Postad 4 Februari, 2013 Jag ska se Generations i veckan. Sedan vore det bra om någon vill starta en tråd om First Contact relativt snart. Kanske O´brien vill starta tråden om Insurrection lite längre fram med tanke på att du såg om den nu.
O'Brien Postad 4 Februari, 2013 Rapport Postad 4 Februari, 2013 Japp, det skulle jag kunna göra. Givetvis, om någon annan känner sig hugad så feel free.
Aike Postad 9 Februari, 2013 Författare Rapport Postad 9 Februari, 2013 Någon som vill starta First Contact-tråden?
Lord Di Lego Postad 13 Februari, 2013 Rapport Postad 13 Februari, 2013 Cmdr. Michels hade skrivit här ovan att hon gärna hade tagit nästa (First Contact). Vad säger du Cmdr. Michels, är det fortfarande planen? Annars kanske du är intresserad av att ta den, O'Brien? Du verkar nostalgisk. Men skriv gärna här så fort ni bestämt er, så vi vet att någon tar sig an den iaf.
Commander Michels Postad 13 Februari, 2013 Rapport Postad 13 Februari, 2013 Tyvärr hinner jag inte nu heller, även om jag hade velat... , det är mycket nu - jobb, skola och hus...
Lord Di Lego Postad 13 Februari, 2013 Rapport Postad 13 Februari, 2013 Ah ok. Jag tittade precis uppåt i tråden och påmindes om att det kanske vore bättre om O'Brien tar Insurrection som vi sa, då han redan sett den ändå. Eller? Då behöver vi iaf någon som vill titta på First Contact och öppna omtittstråden för den inom den närmaste tiden. Någon som känner sig manad?
O'Brien Postad 14 Februari, 2013 Rapport Postad 14 Februari, 2013 Jag kan ta Insurrection för den har jag alldeles nyss sett, First Contact var det ett tag sedan och den skulle jag i så fall behöva kolla igen och just nu har jag begränsat med tid.
Lord Di Lego Postad 18 Februari, 2013 Rapport Postad 18 Februari, 2013 Är det ingen som kan tänka sig att kolla igenom First Contact och skapa omtittstråden för den alltså? Den som ska vara så populär bland fansen. :o Jag hade ställt upp igen, men jag gjorde ju sjuan för inte så länge sen... :osäker:
Aike Postad 18 Februari, 2013 Författare Rapport Postad 18 Februari, 2013 Jag tänkte ta den ikväll eller imorgon. Ska bara titta på filmen igen
Aike Postad 9 Mars, 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars, 2013 Ingen mer som ska se First Contact? Insurrection är näst och vi behöver skapa den tråden snarast med tanke på att vi en vecka mindre än vad vi trodde. O´brien vill du skapa den eftersom du såg filmen nyligen?
orville Postad 11 Mars, 2013 Rapport Postad 11 Mars, 2013 Jag ska se first contact. Hoppas på att få till det under veckan.
O'Brien Postad 11 Mars, 2013 Rapport Postad 11 Mars, 2013 Ingen mer som ska se First Contact? Insurrection är näst och vi behöver skapa den tråden snarast med tanke på att vi en vecka mindre än vad vi trodde. O´brien vill du skapa den eftersom du såg filmen nyligen? Jag ska försöka starta den i veckan, just nu har jag otroligt mycket att göra.
O'Brien Postad 18 Mars, 2013 Rapport Postad 18 Mars, 2013 Har haft onaturligt mycket att göra på jobbet senaste tiden men har i alla fall lyckats tota ihop ett utkast om Star Trek: Insurrection som jag tänkte försöka starta omtittstråd om i kväll.
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu